Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du starte, hvis du have 250.000kr ?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen istedetf or pengene bare står i banken og rådner, er det jo bedst de bliver brugt til noget. Grunden til jeg tænkte på leje en lejlighed ud er ganske enkel fordi det ikke kræver meget tid af mig. Det er bare om købe lejligheden og så lej den ud! 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ali Ali:

Jamen istedetf or pengene bare står i banken og rådner, er det jo bedst de bliver brugt til noget. Grunden til jeg tænkte på leje en lejlighed ud er ganske enkel fordi det ikke kræver meget tid af mig. Det er bare om købe lejligheden og så lej den ud! 

 

Jamen det var da også det svar jeg sådan søgte lidt efter.  Det er jo vigtigt at vide om det er noget du vil bruge tid på, eller blot skal være et afkast imens du laver noget andet.

Jeg har arbejdet med forskellige ting, både som medarbejder og som selvstændig, og jeg er ikke i tvivl om at jeg helst vil være min egen. Men folk er forskellige så nogle er glade og tilfredse med 8-16 job, hvor andre som mig, ville sige 250.000 og normalt job...de skal investeres i fremtiden så jeg har mulighed for mere frihed og flere penge.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo det...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ali Ali:

Hvad ville DU gøre, hvis du sad med 250.000 kr ?

Jeg ville gemme dem til at jeg havde et godt projekt at skyde dem ind i.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid 125.000 i et bolig projekt i Thailand. Går det godt og du kan se der faktisk er en indtjening, så smid den indtjening og de næste 125.000 afsted.

Thailand er et yndet feriemål for danskere, og der er nogle herinde på Amino der har sådanne projekter.

Køb med udlejning for øje i DK er umuligt med 250.000 hvis du vil tjene på det. 500.000 gør det ikke bedre.

Der er mange ledige lejelejligheder på markedet nu.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor folk siger det er en dårlig tid at leje ud? Du kan få sindsyge billige Realkreditlån og få dem låst fast, priserne er godt nede og mange er gået konkurs så man kan sågar finde konkurs boer til gode penge. var det nykredit der købte et luksus hotel til 10mil som blev renoveret for 50 i 2008?

 

Jeg lejer selv lejligheder ud og der er ikke mere vrøvl med det end at have trælse kunder og folk der stjæler ens billed materiale. Her skal du bare danse med LLO og husleje klagenævnet :)

Jeg læste i et indlæg at du mente du skulle betale skat af din ejendomme du sælger. Hvis du køber ejendomme med udlejning for øje skal du slet ikke tænke på salg af ejendomme inden for de først 10-20år. Så er det om at få den bedste husleje uden at få LLO på nakken, og sørge for at få billig real kredit lån og få boliglånet af helvedes til, så går det  :)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Jeg forstår ikke hvorfor folk siger det er en dårlig tid at leje ud? Du kan få sindsyge billige Realkreditlån og få dem låst fast, priserne er godt nede og mange er gået konkurs så man kan sågar finde konkurs boer til gode penge. var det nykredit der købte et luksus hotel til 10mil som blev renoveret for 50 i 2008?

Jamen så simpelt kan det jo ikke stilles op :)

Bare fordi man har 250.000 så er det ikke sikkert han kan få realkreditlån.

Jeg fornemmter at Ali ikke selv har gjort sig de storre tanker m.h.t. udlejning af ejendomme købt via tvangsauktion, da han så givetvis allerede havde tænkt i de tanker.

Med prognoser der siger at man ikke skal forvente at priserne vil stige de næste 10 år på boligmarkedet, så er der alt alt for stor usikkerhed ved at bevæge sig ind i den branche med mindre man har kendskab til det ligesom du har og måske har opnået et netværk som du kan udleje til.

At være udlejer er ikke nødvendigvis rosenrødt.

Samtidig er der så en del lejelejligheder til rådighed, hvilket p.t. gør det relativt uinteressant, med mindre det er i områder med tilknytning til undervisning og lejligheden har en indretning der gør den velegnet til 2-3 beboere man så lejer værelser ud til. Det er mere givtigt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Glem devsjove ideer lidt og vær realistisk . Køb statsobligationer di giver et sikret fast årligt afkast . Fast ejendom er stadig op til 30% overvurderet i forhold til realverdien , og har du tænkt på tab ved fraflytning . Hvis nu det viser sig at være skiderrikker der smadrer lejligheden og eller stikker af fra huslejen uden at kunne eller ville betale HVAD vil du så gøre . Pengene kan dog holdes hjemme hvis du køber et flere dobbelthus med plads til dig og din familie plus en udlejning . Der er speciele regler om beskatning af dette hvis lejen erpå under 25000 Kr . ellers er det ren tilsætning !   

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Smid 125.000 i et bolig projekt i Thailand. Går det godt og du kan se der faktisk er en indtjening, så smid den indtjening og de næste 125.000 afsted.

Thailand er et yndet feriemål for danskere, og der er nogle herinde på Amino der har sådanne projekter.

Køb med udlejning for øje i DK er umuligt med 250.000 hvis du vil tjene på det. 500.000 gør det ikke bedre.

Der er mange ledige lejelejligheder på markedet nu.

Thailland er lidt for langt og heller ikke et land jeg holder ferie i. Så det lidt besværeligt med købe en lejlighed i Thailand og holde styre på den fra Danmark.

Jeg har ikke problemer med finde folk som ønsker leje lejligheden.

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)