Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af min webshop

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

André Kristensen:

Well, fair nok - men så kan jeg fortælle dig, at det ikke er tilfældet i min branche.

Der søger de generelt på ord, og ikke specifikt på produkter.

Hvordan ved du det? Jeg har aldrig nogensinde søgt efter en butik eller branche, men altid efter et produkt! At gå efter en branche kan sikkert også helt sikkert garantere dig at din konverteringsprocent er ultra lav.

Hvis folk søger efter et specifikt produkt er de meget tættere på at købe den vare end hvis de bare søger på "gaming gear". Siden du er så sikker på at de ikke gør dette i din branche bliver jeg nødt til at spørge (da jeg har svært ved at forstå at det netop skulle være anderledes i din branche) - Har du testet denne antagelse?

Det passer heller ikke helt. Men når folk søger på produkterne så har jeg AdWords-kampagner til at tage disse hits, og det er helt korrekt, at de fleste søger efter produktet, hvis de målrettet er klar over, hvilket produkt de ønsker at købe - men på den måde har jeg mine AdWords-kampagner til at tage disse, men det kunne selvfølgelig helt sikkert være optimalt at få mine produktsider indekseret i Google på den måde (og få dem SEO-optimeret ja, men hvordan gøres det?). Dog er er i høj grad lige så mange der blot søger efter "gaming udstyr" og "gaming gear", da de ikke er klar over, hvad de vil have.

Så jeg udtrykte mig nok lidt for uklart. Så det optimale kunne jo være, at blive synlig på mine produktbeskrivelser/-sider, så både de dukkede højt op i Google sammen med mine AdWords-kampagner. Men hvordan gøres dette? 

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André

Har du overvejet affiliate marketing

Der betaler du oftest for kunder eller leads. Der er en masse affiliate netværk der sikkert gerne vil hjælpe dig med at sælge dine produkter.

Du kan indgå aftaler hvor du betaler en fast pris per kunde som køber i din webshop, du kan også aftale en procent sats af det beløb kunden køber for.

Et forslag du kan gå videre med, der er en 10-15 aktive affiliate netværk i Danmark p.t. 

Du er velkommen til at kontakte mig, vi giver dig gerne kontakt info til de danske affiliate netværk så du kan kontakte dem og drøfte mulighederne for at  indgå salgsaftaler med dig.

Mvh

Martin Mollerup

TraceAd Analytics

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Mollerup:

Hej André

Har du overvejet affiliate marketing? 

Der betaler du oftest for kunder eller leads. Der er en masse affiliate netværk der sikkert gerne vil hjælpe dig med at sælge dine produkter.

Du kan indgå aftaler hvor du betaler en fast pris per kunde som køber i din webshop, du kan også aftale en procent sats af det beløb kunden køber for.

Et forslag du kan gå videre med, der er en 10-15 aktive affiliate netværk i Danmark p.t. 

Du er velkommen til at kontakte mig, vi giver dig gerne kontakt info til de danske affiliate netværk så du kan kontakte dem og drøfte mulighederne for at  indgå salgsaftaler med dig.

Mvh

Martin Mollerup

TraceAd Analytics

Hej Martin.

Mange tak for din besvarelse.

Ja, jeg har faktisk overvejet affiliate marketing, dog uden at gå videre med det.

Det kan være jeg skal prøve det på et tidspunkt.

Jeg havde dog håbet, at der var folk, som decideret kunne hjælpe mig med en af kanalerne i stedet. 

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André

Vi har teknologien til at koordinere, tracke og optimere alle dine eksterne aktiviteter/kampagner, og kobler automatisk alle dine aktiviteter/kampagner op med dit web analytics system.

Alle aftaler blander vi os ikke i, dem skal du selv indgå, finde en konsulent eller et bureau som kan hjælpe dig med det.

Når du har aftaler på plads kan du bruge TraceAd til at samarbejde nemmere med dine konsulenter, bureauer, affiliate netværk og medier etc.

Men vær opmærksom på hvem du får til at hjælpe dig, der er mange gode sælgere der hurtigt kan "love dig for meget" eller sælge en ydelse der slet ikke bliver leveret.

Mvh

Martin Mollerup

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Mollerup:

Hej André

Vi har teknologien til at koordinere, tracke og optimere alle dine eksterne aktiviteter/kampagner, og kobler automatisk alle dine aktiviteter/kampagner op med dit web analytics system.

Alle aftaler blander vi os ikke i, dem skal du selv indgå, finde en konsulent eller et bureau som kan hjælpe dig med det.

Når du har aftaler på plads kan du bruge TraceAd til at samarbejde nemmere med dine konsulenter, bureauer, affiliate netværk og medier etc.

Men vær opmærksom på hvem du får til at hjælpe dig, der er mange gode sælgere der hurtigt kan "love dig for meget" eller sælge en ydelse der slet ikke bliver leveret.

Mvh

Martin Mollerup

Okay - det lyder godt.

Ja, nemlig - det er lige præcis det, der er problemet, og som er det svære - at finde en pålidelig til at udføre det. 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her flere, der kan komme med et bud på, hvordan jeg kan markedsføre mig?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bumpe tråden, i håb om, at der er kommet flere kloge marketinghoveder til, som reelt kan hjælpe mig i praksis? 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvis du kender nogle dygtige spillere (eller bare nogen der kan noget usædvanligt), så start f.eks med at få frap'set nogle sjove/seje scener fra diverse spil og smid dit logo ind i starten af videon. På en side som f.eks http://warcraftmovies.com, kan du nemt hive 10K views hjem om dagen, hvis du får lavet en god film (og det er gratis :) - gang det med X antal gamer-fora og det er ret meget eksponering dit logo/URL kan få, meget hurtigt og meget billigt.

 

 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

 

Hvis du kender nogle dygtige spillere (eller bare nogen der kan noget usædvanligt), så start f.eks med at få frap'set nogle sjove/seje scener fra diverse spil og smid dit logo ind i starten af videon. På en side som f.eks http://warcraftmovies.com, kan du nemt hive 10K views hjem om dagen, hvis du får lavet en god film (og det er gratis :) - gang det med X antal gamer-fora og det er ret meget eksponering dit logo/URL kan få, meget hurtigt og meget billigt.

Endnu et fornuftigt råd - mange tak.

Det vil jeg kigge på.

Er der andre markedsføring kanaler, der er nyttige for mig, som en guru eventuelt kunne være behjælpelig med? Smile 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André

Tilykke med projektet!

Jeg har ikke nær læst hele tråden så ved ikke om de her ting har været nævnt før.

Det er altid svært at pille ved folks Brand, men jeg ville arbejde lidt på et navn der har mere med gaming, e-sports eller net-underholdning at gøre. Synes det andet er lidt tamt?

Hvis du ikke vil det af Branding hensyn, ville jeg måske udnytte din linie "Professionel e-handel" til noget mere relevant om dine produkter og service.

Ellers kan jeg rigtig godt lide siden for at være simpel og overskuelig.

//

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)