Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af ny affiliate side - Indtjening 500,00 siden midt oktober

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår jeg det rigtigt, hvis der har været en indtægt på 500 kr. på lidt under et måned?

Hvis ja, hvordan kan siden så være 10.000 kr. værd?

En ofte anvendt tommelfingerregel for prisfastsættelse af denne type projekter er 12-36 måneders overskud. Forudsat at Casper taler om nettoindtægt på 500 kr/md (dvs. ingen løbende udgifter til adwords o.lgn.), svarer de 10.000 kr til 20 måneders indtægt, hvilket lyder meget rimeligt.

Held og lykke med salget Casper...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant!

Hvad er siden lavet i?


HVor lang tid har du sådan ca. brugt på at opstøve og administrere fornuftige affiliate-aftaler inden for området?

Finder, i modsætning til nogle af de andre, prisen ganske rimelig.

Er auktionen offentlig eller lukket?

 

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

TT Tekstforfatter:

Forstår jeg det rigtigt, hvis der har været en indtægt på 500 kr. på lidt under et måned?

Hvis ja, hvordan kan siden så være 10.000 kr. værd?

En ofte anvendt tommelfingerregel for prisfastsættelse af denne type projekter er 12-36 måneders overskud. Forudsat at Casper taler om nettoindtægt på 500 kr/md (dvs. ingen løbende udgifter til adwords o.lgn.), svarer de 10.000 kr til 20 måneders indtægt, hvilket lyder meget rimeligt.

Held og lykke med salget Casper...

 

Ok, fint nok!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Siden er programmeret i PHP, med en MySQL database.Pt er det lavet sådan så det kun er yderste led i en søgning der bliver indekseret. 

Nu har jeg bare brugt de aftaler der er fra Partner-Ads, og den sidste webshop havde eget affiliate program. Der må ikke køres auktioner på Amino, men der kan bydes på mail.

Siden er kun 1 måned gammel. Den har givet mig en rigtig god ide til noget jeg vil forfølge og prøve at udvikle i løbet af de næste par måneder. 

Man skal nok ikke fokusere for meget på de 500kr, da kan ikke danne grundlag for en statistik. 

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser rigtig flot ud, og vil mene at den nemt burde kunne sælges for 10.000kr, siden er lavet, og der er godt potientiale i den, har selv haft  en lignende side bare meget mindre og den tjente altså 500kr om måneden med 10-12 daglige besøgende så  kan du selv begynde at regne ud på indtjening hvis du kan få 100 om dagen :)

Held og lykke med salget. Det burde ikke være svært.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i hvert fald en god mulighed i at komme i gang med noget som ikke er bygget på Wordpress.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu er jeg slet ikke inde i Protein produkter. Hvor meget vil du mene at man skal vide om produkterne for at kunne drive siden?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på i hvilken retning du vil drive den siden. Hvis du blot vil opdatere databasen så kræver det ingen viden, da det blot er at overføre data fra butikkerne. Men det er da rart at vide hvad man roder med, så jeg vil da anbefaler man lige søger lidt på nettet og læser ganske kort om det - f.eks hvad forskellen er på de forskellige proteintyper.

I princippet kan den altså drives uden du aner hvad det er du har med at gøre, men jeg vil altså klart anbefale man sætter sig en lille smugle ind i det :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig god og brugbar side, hvis man har en hang til protein :)

Det ville være smart hvis man også kunne sortere på Protein, Kulhydrater, Fedt og nogle af de andre variabler, men det kan den fremtidige ejer jo arbejde med.

Ha' en dejlig dag!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er da nogle muligheder for at videreudvikle siden også :-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)