Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyrvaerkeri, hvordan faar man kunderne til at komme tidligere end 30/31 Dec,

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg tror det ville dristigt, at smide katalogerne ud! Men det kommer selvfølgeligt an på, hvor meget I mener de betyder for jeres eksisterende salg.

En vinkel kunne være at høre et godt PR-Bureau, om hvad de tror oddsne er for at få jer f.eks. i God Aften Danmark, med rabatten som historie.

Facebook annoncering ville være en mulighed for at få folk til at besøge siden. Der annoncerer man imod en demografi.

Google AdWords annoncering er et must, hvis der er nogle der søger på fyrværkeri virker det oplagt, at I dukker op. De er jo offestes i købsmode.

Nu ved jeg ikke hvor i landet, i sælger fra. Men i Kbh. området kører man rundt i sidste øjeblik og kikker efter det fyrværkeri med mindst kø.

Så det spændende ved strategien er at alt fyrværkeri solgt før jagten for alvor går ind, sandsynligvis er mersalg. Men det er sikkert også det du har tænkt :-)

Edit:

Ser lige I er i Valby, så er det helt sikkert mersalg!

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer allesammen der har delt jeres meninger.

Jeg kan se at mindre tallet foreslaar katalogerne og resterende som mener hjemmesiden er vigtigst.

Vi vil helt klart arbejde videre med alle jeres input.

Hvis der er nogen der sku komme paa en rigtig god markedforings ide, offline/ online, maa i meget gerne smide et indlaeg ind.

Mvh

Kasper.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

lidt ud af boksen tænkning.....

Kan du alliere dig med en større partner (eller flere) som ikke selv vil sælge fyrværkeri... De kan som en bonus til egne kunder give en voucher på 'en lille gave' samt fx 15% (eller hvor meget det er værd for dig) rabat til alle der indleverer den før XX/12...

Partneren / partnerne får så 5% af købet på de voucher deres respektive kunder kommer med... Kræver lidt regnskab - men en check til ejeren på 5000 kroner efterfølgende kunne måske bane vejen for samarbejde året efter....

Hvad med tankstationer?  .... et større supermarked der ikke har mulighed for selv at etablere salg pga sikkerhed? .... Slagteren? tøjbutikker?

Evt kan man som motivation give dem en pakke krudt til ejeren hvis de udleverer til alle kunder / sammen med deres bon....

...... eller homeparties for mænd?

..... eller gratis prøveskydninger til  store julefrokoster (for flere firmaer) hvor folk så bestiller på stedet (mens de er lidt halvsnalrede)

.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

..... eller gratis prøveskydninger til  store julefrokoster (for flere firmaer) hvor folk så bestiller på stedet (mens de er lidt halvsnalrede)

 

Det var faktisk en ret god ide.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg er træt af fordi jeg som mand altid handler i sidste øjeblik (vidste I at man kan få gode gaver i 7/11?) at at jeg er træt af at stå med de sidste små bidder i butikken hvor alt det andet sjove er udsolgt.

Så hvis jeg i løbet af december kunne bestille mit fyrværkeri og så hente det efter jul blot ved at aflevere et bookingnummer og så få min pakke så vil jeg helt sikkert købe online.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår vil der være prøveskydninger ved Trianglen, Østerbro? :)

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er reglerne nu, med fyrverkeri salg enlig og hvad med transport af fyrverkeri, hvilkeke krav er der til bilen og hvor meget må mand køre med ? 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trådstarter.

Jeg har et par forskellige muligheder, som vi tidligere har benyttet os af her i Jylland.

Kontakt mig lige via mail med dine kontaktoplysninger. Info@cleanpoint.dk


Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Amsterdam
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode raad,

Vi har nu besluttet at starte op for salget paa Hojbro Plads inde ved Storkespringvandet, lige for Jul, da vi mener at med saa mange mennesker paa Stroget kan det ikke gaa galt. Hvorfor ikke slaa 2 fluer med et smaek og kobe sit krudt sammen med de sidste julegaver....saa det er overstaaet.

Vi tilbyder ogsaa 20 % 27/28 dec i alle vores Danish Dynamites telte.

Der vil vaere muligheder for online bestilling evt kob www.danishdynamites.dk og afhentning efter Jul. Vi aabner op for hjemmesiden ml 1-8 Dec, saa folg med og spred gerne budskabet. Folg med paa hjemmesiden, for evt andre tilbud og info ang, proveafskydning.

Vi mener samtidig at katalogerne og vil endnu ikke kun satse paa nettet. Saa vi deler omkring 120.000 kataloger ud  hele Indre by, halvdelen af KBH S, Valby, Hvidovre.

Inde paa Stroget vil vi ikke dele flyers ud da vi har hort det ikke er lovligt, samt at folk alligevel smider dem vaek rundt om hjornet. Vi vil istedet dele sikkerhedbriller ud gratis. Samtidig har jeg set paa cykelreklamer, men jeg betaler ikke 5000 kr per dag. Kan man ikke selv lave et skilt og selv cykle rundt ? Eller kraever det tilladelse ?

Vi kan ikke kore rundt med krudt til dem der har bestiil og kobt paa nettet. Folk maa selv komme ned i naermeste telt og hente krudtet.

I maa meget gerne komme med kommentarer til ovenstaaende om det lyder fornuftigt og hvad vi eller kunne gore eller ikke gore.

 

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der maa gerne kommes med flere raad

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)