Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hente filer fra ekstern harddisk-hvordan?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Haloooo selv Big Smile

Gå da ned i den biks og få dem til at hjælpe dig - det kan ikke tage så lang tid. Eller ring og spørg dem hvad det kan skyldes? Du må vel have haft overvejelsen om dine gamle data (og den eksterne HD) inde over da du valgte Mac OS?

EDIT:

"Administration

    * Log ind
    * RSS af indlæg
    * Kommentar-RSS
    * WordPress.org"

 - overvej at fjerne noget af dette fra din blog.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Haloooo selv Big Smile

Gå da ned i den biks og få dem til at hjælpe dig - det kan ikke tage så lang tid. Eller ring og spørg dem hvad det kan skyldes? Du må vel have haft overvejelsen om dine gamle data (og den eksterne HD) inde over da du valgte Mac OS?

EDIT:

"Administration

    * Log ind
    * RSS af indlæg
    * Kommentar-RSS
    * WordPress.org"

 - overvej at fjerne noget af dette fra din blog.

Har ringet til det firma, der har overført data til Hard disken og de sagde også jeg skulle installerer den driver der hedder NTFS 3G, dette har jeg gjort men kan ikke se den i programmer, så ved ikke om jeg har gjort noget forkert, er ny i mac verden.....

Mht. administrationen så ved jeg ikke hvordan jeg fjerner det.....

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Jeg er med på at du er ny på Mac. Du har installeret NTFS-driveren. Dukker harddisken så ikke op på dit skrivebord når du sætter den til?

Mht. Wordpress-setuppet: du burde kunne fjerne administrationslinks i din administration. Tjek under Widgets om de ligger der. Ellers skal du kigge i dit temas kildekode.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Krkli:

Hej Lone

Jeg er med på at du er ny på Mac. Du har installeret NTFS-driveren. Dukker harddisken så ikke op på dit skrivebord når du sætter den til?

Mht. Wordpress-setuppet: du burde kunne fjerne administrationslinks i din administration. Tjek under Widgets om de ligger der. Ellers skal du kigge i dit temas kildekode.

Nope, der sker intet når jeg sætter den til......

Den lyser grøn i harddisken  men kan ikke se den nogen steder på computeren......

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke får det løst via din Mac kan du vel finde en anden person der har en PC. Læg data ind på dennes PC og overfør det via en normal usb-pen (kan fås med op til MANGE GB-plads), Dropbox eller lignende.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Hvis du har oplyst at du bruger Mac, burde de have formateret den eksterne disk med FAT32 format der kan bruges af både Mac og Windows eller alternativt Mac format HFS+, så ville du kunne have brugt den direkte.

Det skal dog bemærkes at Mac OS X burde kunne læse (ikke skrive til) en disk i NTFS format.

Det bedste er at tage en kopi af disken på en Windows PC, formatere disken til et format du kan bruge direkte (både læse/skrive) og lægge dine data tilbage.

Ole

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Krkli:

Hvis du ikke får det løst via din Mac kan du vel finde en anden person der har en PC. Læg data ind på dennes PC og overfør det via en normal usb-pen (kan fås med op til MANGE GB-plads), Dropbox eller lignende.

Har nu prøvet at få den eksterne ind i min kærestes pc og der kommer den frem, men jeg kan ikke få lov til at åbne nogle mapper idet jeg ikke har administratortilladelse til dette...... har prøvet at søge på hvordan man giver den dette,, men kan ikkke helt gennemskue det......

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

SUUUK, mig der har dummet mig.......

Kunne ikke få adgang på kærestens pc, prøvede endnu engang på min mac, men lagde mærke til at der i den ene ende af usb stikket var 2 forskellige slags stik, så jeg tog det brede af det og satte i og BINGO, jeg kunne komme ind på den eksterne harddsik og også uden at ændre rettigheder osv som man skulle på pc´en.....

Jeg beklager de dumme spørgsmål, at jeg ikke var opmærksom på at stikkene var forskellige......

Ja, sådan er det når man ikke er teknik nørd......

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Kunne ikke få adgang på kærestens pc, prøvede endnu engang på min mac, men lagde mærke til at der i den ene ende af usb stikket var 2 forskellige slags stik, så jeg tog det brede af det og satte i og BINGO, jeg kunne komme ind på den eksterne harddsik og også uden at ændre rettigheder osv som man skulle på pc´en.....

Yes

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig mig en gang, hvorfor får jeg en stjerne for mine indlæg????

 

Jeg har spurgt, som helt grøn i dette område og spørger om hjælp, finder så ud af det selv og så får jeg en stjerne, er godt gal i skralden, hvis amino ikke længere er et sted, hvor man kan bede om hjælp......

 

 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)