Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis WebHotel kun idag.

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

GoWeb.dk:

Hej Lund

Det er ganske korrekt og vel blot god købmandsskab... Det er samme koncept, som f.eks. illustreret videnskab bruger... få 3 blade og en vandkande for kun 99 kr. og så håber de at folk bliver hos dem efterfølgende og der kan de så tjene lidt penge.

Dog vil jeg da blot anbefale dig at købe et webhotel og så kan du bare sige det op om 1 år...

Vi sidder i nogle teams herinde og varetager forskellige forretningspunkter og derfor forskellige virksomhedsnavne... Det bruger mange f.eks. Novasol, blot for at skifte branche... De arbejder også under disse navne... og har måske 50 forskellige hjemmesider hvor de udlejer sommerhuse fra.

CUENDET A/S
DANSK FAMILIEFERIE A/S
DANSOMMER A/S
NOVASOL DATA A/S
SCANSOMMER A/S

Jeg tror at du misforstår.

Seriøst dit tilbud er godt, og denne her tråd ville ikke havde udviklet sig hvis du nu bare stod bag ved dit tilbud, og der er intet ulovligt i at lave lidt reklame på Amino, så hvorfor gjorde du ikke bare det?

Du bruger goweb.dk til at give roser til mira internet, og det er her at kæden knækker. Fordi i er det samme selskab. Fair at jeres forretning har flere grene, men lad vær med at anbefal jer selv.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Jeg kan godt se det fra dit synspunkt, men jeg ikke har noget med dette tilbud at gøre, jeg har ikke engang nogen stor teknisk viden omkring Webhoteller.

Jeg hjælper blot nogle kolleager med at anbefale deres tilbud. 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GoWeb.dk:

Hej Mark

Jeg kan godt se det fra dit synspunkt, men jeg ikke har noget med dette tilbud at gøre, jeg har ikke engang nogen stor teknisk viden omkring Webhoteller.

Jeg hjælper blot nogle kolleager med at anbefale deres tilbud. 

Det kan godt være at DU ikke har. Men du taler på GoWeb.dk's vegne.
Goweb.dk er ejet af Mira, er vi enige om det? Det siger CVR nummeret på cvr.dk .

Så gentager jeg mig selv. Da GoWeb.dk er på samme CVR nummer, vil det sige at GoWeb og Mira har samme regnskab. Er der salg gennem Mira, så kan det også kun være til fordel for GoWeb.
Så kan det da godt være at GoWeb.dk har et delregnskab og Mira et andet. Men i sidste ende, så mødes i regnskaber. Ergo er GoWeb.dk en del af Mira - også selvom dit arbejdsområde ikke direkte relaterer sig til Mira. Og det er et "problem". Du anbefaler hovedselskabet som GoWeb er en del af. Dvs du anbefaler din egen virksomhed, uden helt at ville indrømme det.
Og så er det vi/jeg spørger, hvorfor ikke bare fortælle det med det samme - så det ikke ender med en masse tvivlsspørgsmål. For den slags virker ganske enkelt ikke troværdigt.

Og igen. Godt tilbud ;) Men kan ikke bruge det, har en host jeg er mere end tilfreds ved og som er langt billigere og mere gennemskuelige.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tror jeg det er sat på plads at han arbejder for MIRA, og at GoWeb.dk og MIRA er samme selskab. Lad det nu ligge. Det er et godt tilbud, så lad dog manden være i stedet for at spamme hans tråd med kritiske bemærkninger. 

Det synes jeg folk her på amino er blevet så gode til. Alle de steder der kan, skal der kritiseres på den mest negative måde. Et indlæg, måske 2 er fint, men at køre det ud i at en tråds første 3 sider er negativ kritik og samme bemærkninger der går igen og igen og igen, det er for meget.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager lige en tur med den helt store quote-karrusel!

GoWeb.dk:

Jeg kan godt se det fra dit synspunkt, men jeg ikke har noget med dette tilbud at gøre, jeg har ikke engang nogen stor teknisk viden omkring Webhoteller.

Jeg hjælper blot nogle kolleager med at anbefale deres tilbud. 

Du har noget med dette tilbud at gøre - I er stadig samme virksomhed (Ens CVR nummer) selvom du prøver at vige udenom. Fair nok at i har flere grene af arbejdsområder i virksomheden, men lad nu være med at sig du ikke har interesse i tilbudet.

GoWeb.dk:

Forresten er det Dansk WebHotel... det betyder at man ikke risikerer at få et eller andet udenlandsk IP nr og dårlig support....

Her er telefonsupport osv....

GoWeb.dk:

Ubegrænset plads og trafik (Vidst indenfor rimelighedens grænser) - og så især den danske support taler meget for dem og jeg vil da heller ikke ligge skjul på at vi selv benytter dem hos GoWeb.dk 

Du giver vidst jeres/dit (eller hvad det nu er) selskab lige lovlig mange rosene ord med på vejen, og du har stadig ingen interesse i tilbudet siger du?

 

GoWeb.dk:

Hej Martin...

Nu er der sjældent meget økonomisk fordel i at give noget væk gratis :p

Men jo vi samarbejder med Mira og jeg vil gerne hjælpe dem og alle jer Aminobrugere med et godt tilbud.

Dog kan jeg godt afsløre at jeg ikke tjener så meget som 5 flade øre for at anbefale dem herinde :)

I samarbejder ikke, i er samme selskab med flere arbejdsområder. Du/I tjener stadig ved når Mira tjener, da i er samme selskab.

 

Og ja tilbudet er godt, men kunne du ikke bare have bekendt kulør. Og postet det i "Jeg har et godt tilbud til dig.." forummet.

 

//Mark

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lund.dk

Jeg syntes nu heller ikke at der bliver lagt skjul på det, da det netop står overalt på vores hjemmeside, på samtlige undersider faktisk.

Så jo virksomhederne hænger sammen (økonomien ved jeg dog ikke noget om) og som jeg også har skrevet, så anbefaler jeg blot tilbuddet for nogle kollegaer, som jeg syntes har et spændende tilbud for os Aninoer.

Set i bagspejlet kan jeg godt se at jeg måske burde have skrevet det endnu mere tydeligt, dog er det ikke noget som jeg i hverdagen overhovedet tænker over og derfor gjorde jeg det heller ikke i denne sammenhæng og det beklager jeg selvfølgelig.

Helt okay at du ikke har brug for hostingen :)   

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg har også lige skrevet til Lund.dk og beklaget at jeg ikke har gjort bedre opmærksom på det, men som jeg også  sagde til ham, så står det på alle vores sider på vores hjemmeside, men set i bagspejlet skulle det have været grebet anderledes an og det beklager jeg.

Fremadrettet vil jeg selvfølgelig benytte mig af dit og Lund.dk´s råd.
 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucky Charm

Tak for opbagningen :)

Jeg har også undskyldt overfor Mark og Lund.dk og lovet at fremadrettet vil det blive grebet anderledes an og kunne jeg slette denne tråd, så havde jeg også gjort det gor 20 indlæg siden, sådan at det ikke var blevet kørt så langt her ud.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

GoWeb.dk:

Hej Lucky Charm

Tak for opbagningen :)

Jeg har også undskyldt overfor Mark og Lund.dk og lovet at fremadrettet vil det blive grebet anderledes an og kunne jeg slette denne tråd, så havde jeg også gjort det gor 20 indlæg siden, sådan at det ikke var blevet kørt så langt her ud.

Du behøver da ikke undskylde. Fair nok du begår en mindre fejl, det sker da hele tiden for os andre ;)

Tråden blev kørt ud fordi du ikke bare fra starten, da der blev spurgt ind til det, stod ved at i er en del af samme selskab.

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg har også undskyldt og ville også have lukket tråden hvis jeg havde haft muligheden for det.

Dog startede det med at jeg skulle have "økonomisk interesse" i at lave reklame og jo i det store billede, kan det jo ikke skade mig at Mira tjener penge, uanset hvordan Mira/Goweb´s regnskab fungerer.

Dette er dog et gratis tilbud og jeg får ikke provision eller andet af at anbefale noget herinde og det var faktisk derfra at diskussion startede....

Det første jeg skrev var faktisk:

"Nu er der sjældent meget økonomisk fordel i at give noget væk gratis :p

Men jo vi samarbejder med Mira og jeg vil gerne hjælpe dem og alle jer Aminobrugere med et godt tilbud.

Dog kan jeg godt afsløre at jeg ikke tjener så meget som 5 flade øre for at anbefale dem herinde :)"

og inden jeg nåede at skrive andet var der allerede 2 indlæg fra henholdsvis dig og Anders - Meebox om at vi havde samme adresse osv. Alt sammen noget som tydeligt står på vores hjemmeside, på samtlige undersider faktisk... 

Så jeg er nødt til at sige at jeg faktisk startede med at sige at vi samarbejdede, men inden jeg nåede at forklare mere, fik jeg et hav at indlæg herinde, som stort set blot fortalte det samme.

 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)