Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis WebHotel kun idag.

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kevin

I det første indlæg bliver der gjort opmærksom på at det koster 99 kr.

En herinde har tidligere nævnt det og jeg kan næsten kun give dig samme svar og det er at jeg tror at de 99 kr i oprettelse skyldes at man ikke ønsker at Jens Jensen f.eks. opretter 500 webhoteller og kun bruger 1 af dem.

Det tager vidst også lidt tid at sætte webhotellet op osv.

Så ja det koster 99 kr i oprettelse, men selve webhotellet får du gratis i 1 år.

Personligt syntes jeg på ingen måde at 99kr i oprettelsesgebyr er urimelig.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GoWeb.dk:

Så ja det koster 99 kr i oprettelse, men selve webhotellet får du gratis i 1 år.

Personligt syntes jeg på ingen måde at 99kr i oprettelsesgebyr er urimelig

Men så er det jo faktisk bare ligesom priserne på one.com og unoeuro.dk med flere?

Det ændrer heller ikke på det faktum at det ikke er gratis!

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Jeg beklager meget hvis du føler at det ikke er korrekt, jeg syntes blot at jeg havde gjort opmærksom på oprettelsegebyret allerede i første indlæg. 

Den måde Mira skiller sig ud på er ved at have en god service, dermed ikke sagt at de andre ikke har en god service.

Men du kan ringe, chatte og maile til Mira og har du brug for at tale med en tekniker, så kommer du igennem til en tekniker og har du brug for at tale med en grafiker, så kommer du igennem til en grafiker.... Der er ikke 48 timers svartid osv. hvis du har problemer med dit webhotel... 

Kort sagt... hos Mira bliver du ikke bare et random nummer i køen...  

 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

GoWeb.dk:

Hej Mark

Jeg kan godt se det fra dit synspunkt, men jeg ikke har noget med dette tilbud at gøre, jeg har ikke engang nogen stor teknisk viden omkring Webhoteller.

Jeg hjælper blot nogle kolleager med at anbefale deres tilbud. 

Men når nu en hel række forskellige mennesker fortæller dig, at det approach ikke virker synderligt troværdigt, ville der så ikke være ræson i at stikke fingeren i jorden og lytte til, hvad der bli'r sagt?

Jo mere du forsøger at (bort)forklare approachet, desto mere mærkeligt fremstår det, synes jeg.

I stedet for at hjælpe kollegerne i Mira, risikerer du jo at skade deres troværdighed.

 

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Som jeg skrev for ca 45 indlæg siden, så ville jeg gerne have lukket dette indlæg, men det er desværre ikke muligt.

Men hvis du læser alle indlæg så får du det fulde billede.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer. Skype-Smile

Kan vi ikke lige holde tonen i et acceptabelt leje og et ordentligt sprog.

Mira / Goweb har jo nok lært af de velmenende råd om at præcisere sit tilbud i flere detaljer, og ikke udgive sig for at være en uvildig 3.-part, når man anbefaler sine egne produkter.

Tråden er blev anmeldt, og der er fjernet et par indlæg.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej med jer. Skype-Smile

Kan vi ikke lige holde tonen i et acceptabelt leje og et ordentligt sprog.

Mira / Goweb har jo nok lært af de velmenende råd om at præcisere sit tilbud i flere detaljer, og ikke udgive sig for at være en uvildig 3.-part, når man anbefaler sine egne produkter.

Tråden er blev anmeldt, og der er fjernet et par indlæg.

 

Hej John

Tak for oprydningen, jeg kan se at der er blevet fjernet rigtig mange indlæg også indlæg jeg ikke helt forstår at der er blevet slettet.

Dog er jeg nød til at tilknytte en afsluttende kommentar.
GoWeb har på ingen måde udgivet sig for at være en uvildig 3 part, som har anbefaler sine egne produkter.

Der er tale om et godt tilbud som er blevet anbefalet her på Amino, som endda er gratis og efterfølgende en række misforståelser primært pga. at dette indlæg er blevet spammet.

Hvis du har mulighed for det må du meget gerne fjerne hele indlægget, sådan at vi fremad rettet undgår at denne tråd ender i SPAM igen.

På forhånd tak.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

GoWeb.dk:
Hej John

Tak for oprydningen, jeg kan se at der er blevet fjernet rigtig mange indlæg også indlæg jeg ikke helt forstår at der er blevet slettet.

Nogle af besvarelserne på de fjernede indlæg gav ligesom ingen mening, når det de svarede på var forsvundet. Derfor røg der lidt flere sammen med de fjernede indlæg.

GoWeb.dk:

Dog er jeg nød til at tilknytte en afsluttende kommentar.
GoWeb har på ingen måde udgivet sig for at være en uvildig 3 part, som har anbefaler sine egne produkter.

Der er tale om et godt tilbud som er blevet anbefalet her på Amino, som endda er gratis og efterfølgende en række misforståelser primært pga. at dette indlæg er blevet spammet.

Hvis du har mulighed for det må du meget gerne fjerne hele indlægget, sådan at vi fremad rettet undgår at denne tråd ender i SPAM igen.


Jeg er sikker på, at alle har forstået de vigtigste detaljer i jeres tilbud, og at I mener det er et godt tilbud.
Tråden kan jo hjælpe fremtidige tilbudsgivere med at få det hele med, og der er ingen grund til at slette den.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

GoWeb.dk:
Hej John

Tak for oprydningen, jeg kan se at der er blevet fjernet rigtig mange indlæg også indlæg jeg ikke helt forstår at der er blevet slettet.

Nogle af besvarelserne på de fjernede indlæg gav ligesom ingen mening, når det de svarede på var forsvundet. Derfor røg der lidt flere sammen med de fjernede indlæg.

GoWeb.dk:

Dog er jeg nød til at tilknytte en afsluttende kommentar.
GoWeb har på ingen måde udgivet sig for at være en uvildig 3 part, som har anbefaler sine egne produkter.

Der er tale om et godt tilbud som er blevet anbefalet her på Amino, som endda er gratis og efterfølgende en række misforståelser primært pga. at dette indlæg er blevet spammet.

Hvis du har mulighed for det må du meget gerne fjerne hele indlægget, sådan at vi fremad rettet undgår at denne tråd ender i SPAM igen.


Jeg er sikker på, at alle har forstået de vigtigste detaljer i jeres tilbud, og at I mener det er et godt tilbud.
Tråden kan jo hjælpe fremtidige tilbudsgivere med at få det hele med, og der er ingen grund til at slette den.

Hej John

Det er jeg faktisk enig med dig i, det vil kunne hjælpe mange andre i fremtiden, dog mener jeg at de mangelde 10-20 indlæg ødelægger helhedsbilledet og derfor burde være online, sådan at andre kan se hvor galt det kan gå.

Men jeg lukker herfra.

Tak for hjælpen.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan kan du "goweb" skrive det sjældent er økonomisk fordel og give noget væk gratis....
Folk betaler jo alligevel for oprettelsen som næppe kan være så adminstrativ med nutidens systemer der kører pr. automatik hvorfor i ligeså godt kunne sige gratis oprettelse og så 8,25 kr. hotel om måneden med binding i et år hvilket produktet vel mere er, men hvorfor det jo kan samelignes med øvrige tilbud hvor man vil opdage det ikke er et tilbud, eller gratis.

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)