Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pc Leasing koncept

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du kan da sagtens lave hjemmesiden både til erhverv og privat.

Den mest elegante måde ville være, at man skulle vælge imellem privat og erhverv, når man loggede ind, eller oppe i toppen af hjemmesiden, og at man så blev smidt hen på henholdsvis privat eller erhvervsdelen.

Men syntes helt klart i skal bruge en ordentlig røvfuld energi på jeres hjemmeside. Den er virkelig ikke særlig god og det er rigtig ærgeligt, for jeres koncept er super holdbart ( mener jeg ).

 

Go' arbejdslyst :)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er måske bare mig, men hvorfor skal man lease en pc til 407 pr. mdr. ? Man kan jo sige at over tre år vil den koste det samme som hvis jeg bare købte den fra ny?

Det eneste er vel bare at det bliver spredt ud over de tre år ellers forstår jeg det ikke helt.?

 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste lige min besked igennem og det er ikke meningen den skal lyde sur eller noget, er bare ikke såmeget inde i leasing-delen, så kunne bare godt tænke mig at høre hvordan det fungerer og hvad det smarte er.

:-)

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tanken bag konceptet er dels at man ikke skal spare sammen, men også at der fuld support og sker der skader , cola , tab mm så få man en ny. Med pc udviking, som gå så stærkt ,så forventer man at kunder skifter hvert 3-5 år. Så hvorfor eje noget der alligevel er forældet hurtigt ?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

topprospect:

Er måske bare mig, men hvorfor skal man lease en pc til 407 pr. mdr. ?

Jeg har samme spørgsmål, men jeg synes det ser alt for billigt ud :)

Indkøb af ny pc:  2.999,-
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4667815 

Leasing af computer i 3 år: 3x12x107 = 3.852,-
Værdi af computer efter 3 år: 500,-

Hvis det regnestykke holder, så tjener I kun 451 kroner per kunde. Hvis vi tager hensyn til at I skal låne de 2.999,- ude i banken, så ryger 30-50% af dette allerede her. Derudover skal der ydes support og administration af ordningen samt sættes af til dækning af dårlige betalere.

Prøv at regne alle faktorer med og se så om det virkelig er interessant at gå videre med (markedsføring, salg samt dårlige betalere koster hurtigt mere end 1.500 per leaset pc).

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får det til 4352,-

 

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Regnestykket er helt anderledes. Hvis i tager en Acer 15 på hjemmeiden den koster 146 kr dertil ligges er adm gebyr på 30 kr. Det giver 6336 kr over 36 mdr og vi sætter så pcern til 0 kr efter de 36 månder. I prisen er der indregnet en forsikring administration support og tab på dårlige betalere. Pc koster ca. 3000 + en produkt forsikring til 800.- så det hænger godt sammen Kan oplyse at vi allerede har 380 pc'er kørende på denne ordning med fin indtjening. Mvh Anders
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Jeg får det til 4352,-

Jeg var lidt for hurtige på tasterne, de 451 jeg nævner er per år.

Ab@baagland.dk:

Kan oplyse at vi allerede har 380 pc'er kørende på denne ordning med fin indtjening.

Så synes jeg at konceptet ser fedt ud. Jeg kan i hvert fald fint se ideen i at lease under så gode forudsætninger, når jeg ved at I også tjener nok til at være her næste år.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)