Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideér.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går og har en lille ide om at starte en lille form for en webshop med accessories til kvinder (måske mænd).

Jeg er bare stadig i tvivl om jeg selv vil lave varerne eller om jeg skal købe dem, og sælge videre. Da jeg bare vil bruge det som en slags hobby.

Jeg har en veninde som har startet sit eget med hair extensions, hvor hun har lavet en pris liste på facebook, også sælger hun hendes tøj på Trendsales. Så vidt jeg ved tjener hun rimelig godt når det er en hobby og når det er noget hun gør i sin fritid.

Men jeg er i tvivl om jeg bare skal bruge hjemmesider som er lavet til at sælge på som; gul og gratis, trendsales osv.

Eller om jeg skal få min egen også sælge håndlavet accessories.

Håber at få nogen seriøse bud ?

Mvh Ina.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad forhindrer dig i at gøre begge dele?

Altså, jeg ville stræbe efter det sidste, simpelthen fordi det er DIG! Du lægger mere af dig selv i en hjemmeside, hvor du sælger dine egne kreative ideer.

Du skal nok lige have vurderet dine accessories for at finde ud af, om de kan sælges. Hvis du forsøger at sælge noget juks, bliver det værre end slet ikke at forsøge at sælge.

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Hm.. Jeg havde tænkt mig at lave øreringe og armbånd til at starte med, men er det noget som man kan tjene på?

jeg tænker på i forhold til hvor mange piger der fx. går med extensions lige nu? Altså jeg skal også have noget som folk vil købe? Og det er mit store spørgsmål?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan du tjene på det. Det er ikke et spørgsmål OM, men HVORDAN.

Jeg aner intet om extensions, men der er garanteret et marked for det - og der er nok mange om buddet.

Start med at Google på extensions og andre søgeord inden for det samme område. Begynd at studere de forskellige websites og find ud af, hvad der forsøges at sælges pt. Du skal lægge dine kreationer inden for den samme stil, men tilført dine egne originale ideer og stil. Det vil tage et godt stykke tid, men kan godt lade sig gøre.

Du kan også gøre det, at du finder een anden person at alliere dig med, så I sælger jeres samlede sortiment. Det giver en styrke - selvom der nok også kommer lidt spændinger mellem jer nu og da. Men det er en del af forretningsverdenen...

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne også være en god ide, men tror at det skal være en person som er godt inde i det med at sælge. Måske en som allerede har en webshop?

for jeg ved hvor dyrt det er at få lavet ens egen hjemmeside..

Og det har jeg ikke omsætning nok til, men så kunne man starte med de nemme som 123hjemmesider..

Hm, men jeg må lige tænke over det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er IKKE dyrt!

Prøv at høre, Ina: Der er MASSER af folk her, som er nødt til at kigge sig efter billige webdesignere. Det er ikke mange timer siden, jeg var med på en tråd om at finde gratis webdesign.

Der er MASSER af webdesignere, der har brug for projekter for at skaffe erfaring!

Beskriv dit projekt, pak det pænt ind, så det bliver en lækker-bidsken for webdesignere, og så start en ny tråd her...

Det vil heller ikke koste dig mange penge at oprette en website på et hotel. De er også billige, for nogle få hundrede kroner kan du få "hostet" din hjemmeside på et webhotel.

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg vil prøve

tak for idéerne :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville droppe ideen med hjemmeside og udskyde den, hvis det din plan at sælge dine egne produkter på den, så repræsenterer den i høj grad også dine produkter og derfor vil det være dumt at have siden hvis ikke den er gennemført. 

Derudover er der omkostninger til betaling m.v. gem det til senere. 

Start med at prøve nogle forskellige accessories ideer og sælge dem på trendsales m.v. som du også selv nævner, så kan du se hvad der sælger bedst, bruge overskuddet på at spare sammen til en god hjemmeside, og lærer dig selv de grundlæggende ting du skal bruge som iværksætter

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et godt svar, jeg tror også jeg vil prøve at se om mine forskellige accessories sælger.

Og prøve at reklamere så meget som muligt for dem først. Så kan man altid få lavet en hjemmeside senere.

 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altid mulighed for at tjene penge på en webshop. 

Jeg vil dog anbefale, at du venter med en webshop til du vil gå "stort". Start ud i det små med venner/veninder og folk omkring dig, så finder du hurtigt ud af om det har interesse og du finder ud af, om det er noget du rent faktisk vil! 

Der kan jo altid opstå en faktor, som man ikke har taget højde for. Prøv det af Wink

 

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)