Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii-stifter amok på youtube

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

F*uck! Pinligt.

Min fejl - Beklager.

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er nok en af de eneste herinde der blev lidt stødt da jeg så klippet. Han har ret i det han siger, men jeg bryder mig ikke om "find f.... Holger". Jeg synes ikke det ene bør udelukke det andet.

Charlotte

 

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov sorry.. Jeg havde heller ikke set at der allerede er en tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Jeg siger, at sprogbruget ikke er meget anderledes end det han sender ud i mails. Jeg sidder løbende og ryster på hovedet over manden, der har brændt fleste penge af i den danske internethistorie - og så ved at lave en nøjagtig kopi af yahoo. Jo jo.

Ej, nogle af mandens pointer er ok, men jeg bliver sgu lidt træt af at høre på sproget af den mandlige version af Linda P.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver Martin Thorborg mon snart ny spidskandidat hos Liberal Alliance?

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JonasJ:

Jeg siger, at sprogbruget ikke er meget anderledes end det han sender ud i mails. Jeg sidder løbende og ryster på hovedet over manden, der har brændt fleste penge af i den danske internethistorie - og så ved at lave en nøjagtig kopi af yahoo. Jo jo.

Ej, nogle af mandens pointer er ok, men jeg bliver sgu lidt træt af at høre på sproget af den mandlige version af Linda P.

Tja...

Han kan vel bruge sine penge som han vil og det handler ikke om sprogbruget men de ting en person opnår.
Kopi af Yahoo: og? det virkede...

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

JonasJ:
Jeg sidder løbende og ryster på hovedet over manden, der har brændt fleste penge af i den danske internethistorie - og så ved at lave en nøjagtig kopi af yahoo. Jo jo.

Og hvad fik manden ud af det? :)

 

Jeg er godt træt af at alle skal lægge sensur på alt hvad de siger, og det er sku godt engang imellem at en kan gøre folk en smule sure over sprogbruget.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Onlinestrategi.dk ApS Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

I mine øjne er han ikke sur på samfundet. Men medier som pumper værdiløst stuff ud i samfundet..

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)