Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lavet ny hjemmeside om at tjene penge! Kom med feedback!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har lavet min nye hjemmeside, som kører på wordpress.

Så vil jeg hører jeres vurdering om den og om i tror det er muligt at tjene penge på den?

Der vil selvfølgelig komme flere artikler. Men nu er siden jo ny!

Siden er http://besttilbud.dk/

 

Glæder mig til at høre fra jer! 

Der er små fejl!

Hilsen Mads ulbæk. 

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

domænet? besttilbud?

Jeg ville have valgt et andet domæne .. Måske overser jeg noget, men så ville det være pænere med bestoffer.dk - istedet for at blande engelsk/dansk ..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

bedste tilbud på dansk er taget, det er godt nok ærligt

men et godt er ledig såsom spare-penge.dk det giver flere hits da flere søger på disse ord i google

på siden står den er under opbygning og jeg kan ikke se meget på siden

der mangler tæt ved alt på siden lige fra et godt logo hvad i sælger til en masse tekst på siden om hvad siden omhandler.

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm..... det du har tjent penge på er det alle de reklamelinks du har på siden ??

Personligt for jeg spat når jeg tror at jeg kommer ind på en seriøs side og så er der over plastret med reklamer for alt andet end det jeg gik ind for at se !!

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilstå at mængden og placeringen af google annoncer er lidt for meget for mig. Det får mig til at lukke siden rigtig hurtigt.

Ellers god vind!

 

/Mikkel

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

enig med de øvrige, det er fint med reklameannoncer/adsense osv. men der er alt for lidt indhold i forhold til mængden af reklamer.

Forøg mængden af indhold betragteligt, eller formindsk mængden af reklamer  - ellers vil de fleste hurtigt løbende skrigende bort igen.

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for svarene :) Men tror i man kan tjene web hotelet hjem igen ? :) 

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Ulbæk:
Okay tak for svarene :) Men tror i man kan tjene web hotelet hjem igen ? :) 

Ja selvfølgelig kan man det, men du kommer ikke sovende til det, det er hårdt arbejde. *(Masser af tekster, arbejde med at skaffe trafik/besøgende på dit website, teknisk optimering af adsense/reklamer osv.
Medmindre du er dygtig, målretter og engageret så bliver indtjeningen heller ikke nævneværdig, pas på du ikke ender med at bruge alt for meget tid på noget hvor din timeløn ender med at blive hvad der svarer til et avisbud i polen.

Hvis du vil det seriøst skal du nok læse en del om adsense/affialiate/banner indtjeningnettet, så du ikke bare skyder i blinde. Der skal som regel ret mange besøgende til at skabe bare en lille indtægt...

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg mener, at det er en smule useriøst, når folk, der ikke tjener penge på nettet, laver websites, der har til formål at lære folk at tjene penge på nettet.

Når det så er sagt, ser den rodet ud og man klikker væk med det samme. Specielt når du skriver, at siden er under opbygning og underskylder rodet. Det virker lidt utiltalende.

Din Adsense opsætning er måske lidt for offensiv, da det i høj grad overskygger indholdet.

Desuden klinger dit domæne ikke særligt godt, når du kombinerer et dansk og et engelsk ord.

Undskyld jeg er lidt hård - man skal jo starte et sted. Prøver bare at give ærlig kritik. Hvis jeg var ville jeg finde et bedre domæne og skrive mange flere artikler. Og fjerne de fleste af reklamerne. For nu :)

Med venlig hilsen

Frederik

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)