Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Website

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har den senere tid arbejdet hårdt på at forbedre vores webshop - http://www.sundleg.dk - og vil den forbindelse sætte pris på lidt feedback.

Hvad synes I om:

Design

Brugervenlighed

Hastighed (synes siden har været lidt langsom på det sidste)?

Jeg vil også meget gerne høre hvis i har ideer/forbedringer til SEO, finder fejl på siden eller andet.

jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak.

Mvh.
Daniel

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, et kort kig på siden fortalte mig

- rigtigt flot design og bløde farver og runde kanter.

- rigtigt godt med en lang beskrivelse til hver kategori.

- god og overskuelig navigation med venstre menuen og top menuen.

- unikke metabeskrivelser og titler - rigtigt godt

- mange interne links på hver side (og godt med relaterede produkter så søgemaskinerne kan se at der på søgeordet siden er fundet på er links til andre sider på din hjemmeside omkring disse søgeord)

- jeg finder ikke duplicate content - godt.

- du har h1 og masser af h2 - rigtigt godt - måske længere h1 i stedet for bare h1 Gyngehest h1 her bruger du kun 9 tegn hvor du må bruge op til 67

- det ligner en professionel webshop og jeg føler troværdighed derinde.

Det var det jeg lige hurtigt ville sige :)

 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Super flot side.

Personligt kan jeg godt lide vores onepage-checkout på vores egen side. Måske kunne dette være en god idé til evt. forbedringer?

Desuden synes jeg, at load-tiden er lige til den lange side (hvilket jeg selv også har lidt problemer med)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen.

Tak for dit fine og dybdegående svar.

Jeg er glad for at du synes om det.

Du nævner vores korte H1-tekst. Er det oversktiften på kategorierne du tænker på? For mit problem her er at hvis jeg laver disse længere, bliver de tilsvarende længere i menuen i toppen, som så bliver alt for lang.

Endnu en gang tak for dit svar :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper. Tak for dit svar.

Jeg skal da lige ind se på jeres onepage-checout, har faktisk også selv været lidt i tvivl om vores er god nok. :-)

Ja, jeg synes også load-tiden er lidt for lang. Men det må næsten være server-udbyderen den er gal med, for designet mv. burde ikke være så "tungt".

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten svær at læse på en skærm 10 , den er alt for lille

fordel med linje skrift maks. 4 linjer og så linje skrifte

mere tekst en fordel på siden og læg så meget så muligt viden om dit produkt på siden , det giver meget i SEO masser god tekst findes på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! Endelig en designmæssig gennemført webshop. Rigtig flot og passer rigtig godt til emnet.

Én ting.. 

Under "check out" - "Gå til bestilling" (kurv) - Der er "gå til bestilling" knappen rød (dårligt for konvertering) sender nogle forkerte signaler. Jeg vil anbefale jer at gøre den enten grøn eller lyseblå ;-)

Men ellers super!

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikael. Tak for dit svar.

Jeg må lige se på teksten. jeg har faktisk fået af vide før at den er lidt for lille.

Jeg bestræber mig på at få så meget tekst på varerne som muligt, men det tager jo tid det møg ;-)

Endnu en gang tak for dine inputs.

Mvh.
Daniel

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skypro.

Tak for din feedback.

Jeg tror du har ret i det med knappen, det må jeg heller ændre.

Mvh.
Daniel

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt mere

- ja, gør beskrivelserne lidt større, ligenu er det 11 px. Aldrig gå under 12 hvis det er noget brugeren skal læse. Lav det 12 px eller 13 px.  

- overskrifter h1 må også gerne være så tydelige som muligt da dette jo skal fortælle om hvad det præcist er der er på siden og vække brugerens interesse på max 67 tegn. Dette kan sagtens være 17 px og med bold. 

- godt du har sitemap, breadcrumbs og brugervenlige urls inkluderet.

- husk at tænk over hvilke søgeord du skal findes på ved hver side. Under hvert produkt kan du sagtens skrive meget mere tekst. 

- En god landingpage at blive fundet på af søgemaskinerne er under søgeresultatssiderne. Her har man en masse h2 og a i produkterne som linker videre til siden. Oftest er dette dog også skylden på at der sker duplicate contenthjemmesider. Det undgår du ligenu da du ikke har beskrivelse. Men beskrivelse vil give så meget til søgemaskinerne. Du mangler altså et p tag med en kort beskrivelse. Hvis du, når du tilføjer produkter, skriver en ekstra unik tekst med en kort beskrivelse af produktet vil du komme meget tættere på søgemaskinerne. Husk at tiden det tager at skrive tekster altid kommer dig til gode. Især hvis du har lidt kendskab til SEO og tekster. 

- flot venstre navigation med grøn onmouseover effekt og grøn current som viser den pågældende kategori og side man er på. Måske lave noget JQuery på et tidspunkt i stedet? Det er også med til at give indhold, især hvis de tekster også er unikke. 

Hvis noget af det jeg skriver ikke er korrekt så skal andre nok fortælle dig det men burde have ret :)

God dag,

Madsen

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)