Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en "omfattende" hjemmeside.

Det er svært at beskrive hvad hjemmesiden skal indeholde (uden at fortælle for meget om idéen). 

På hjemmesiden skal der være to login funktioner.

Bruger A og Bruger B. Bruger A skal kunne benytte siden gratis, hvorimod Bruger B skal betale (onlinebetaling).

Jeg beskriver nærmere til dem der har interesse.

Men hvad vil det koste for en side på højde med fx. http://www.byggestart.dk/ - her tænker jeg på kodning osv.

Kan man med fordel finde en programmør som får del i virksomheden? eller er det bedst at betale sig fra det?

Venligst Jacob Friis.

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Prisen på en hjemmeside som f.eks. byggestart.dk ville nok koste et sted mellem 50-150.000 kr. så jeg ville se på hvor meget mit koncept ville indbringe mig i sidste ende, og om jeg ville være villig til at gå af med en % del af den omsætning i den levetid firmaet nu havde. 

Hvis du har kapitalen til det ville jeg klart anbefale dig blot at betale prisen det koster at få udviklet siden, så du på den måde ikke står og skal betale for altid :)

Men nu ved jeg ikke hvilke krav du har til bruger a og b men det kan du jo forklarer en kommende programmør. Jeg ved selvfølgelig heller ikke hvor omfattende dit projekt er, men der findes også forskellige muligheder indenfor f.eks. Wordpress som nok ville være en del billigere end at gå ud og investerer i et custom made site.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igang med at udvikle et lignende site i længere tid, det er dog blevet tilsidesat her på det sidste da jeg er igang med min uddannelse.

Smid en mail på info@liquidize.dk hvis du ønsker mere information.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt PM

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)