Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000% vækst og 500 USD/ugen i passiv indtægt efter 7 uger

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Hvad angår Aminoplus medlemsskab, så forekommer det mig, at jeg ikke har nogen væsentlige fordele ved det, men måske tager jeg fejl? Faktisk er det bare faldet sådan, at jeg ikke rigtigt har kigget nærmere på det. Måske nogle velmenende NWM-kolleger kan fortælle mig hvordan plusmedlemskab beriger dem?!

MVM

Aminoplus handler vel ikke om man har råd til at købe det eller ej. Og jeg må ærlig tilstå at jeg ikke på noget tidspunkt har tænkt mere over medlemsskabet. Jeg startede på Amino da jeg "blot" var kunde i et "NM" selskab. Jeg ser generelt ikke Amino som et hjælpeværktøj for min forretning.

"groft" sagt så lytter jeg til folk som har kendskab til min branche udfra egne erfaringer. Jeg lytter til folk som har fejlet, og fejlet mange gange! Jeg lytter også til de folk som har fejlet og opgivet. Men jeg er ikke på Amino for at få hjælp af andre Amino brugere uden for min branche...Det svarer til at en stripper skal rådgive en advokat om jura. Det er selvfølgelig meget velmenende, men når Network Marketing selskaberne er så forskellige og arbejder forskelligt, så kan selv en begrænset viden fra et tupperware homeparty være fuldstændig irrelevant.

Men som selvstændig indenfor 3 "traditionelle" brancher, så mener jeg at jeg kan tale med i mange debatter og måske engang imellem give god hjælp til en anden bruger.

Network Marketing er rimelig simpelt...Jeg ved præcis hvad der skal gøres og hvad andre skal gøre...MEN dette betyder ikke at jeg gør det og andre gør det. Det er en personlig udvikling som gør at mange skal ud af deres komfortzone.

Der er jo grund til at NM selskaberne årligt vinder prestige priser.

Men hvad plus medlemsskabet kan bruges til for mig...Aner det ikke ;)

/M

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med succesen :-)

Dejligt at høre, og kan kun være fortaler for at alle DE GODE historier kommer herind og ligge :-)

bedste hilsner

Lillian

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
og den branche ser jeg som ringere og farligere for samfundet

Bare rolig .. men en så gammel og snerpet far som dine døtre har så tror jeg aldrig de kunne drømme om at blive strippere el. arbejde i sexbranchen på anden vis :D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Bare rolig .. men en så gammel og snerpet far som dine døtre har så tror jeg aldrig de kunne drømme om at blive strippere el. arbejde i sexbranchen på anden vis :D

Hvad snakker du om Mikkel?

Pigerne i sexbranchen er da de mest snerpede af alle.

Du må sk... dem på maven og tage dem hårdt i r.... - men kysse!? Næ - puh nej! Big Smile

(Altså - har jeg HØRT!) Stick out tongue

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:
Hvad angår Aminoplus medlemsskab, så forekommer det mig, at jeg ikke har nogen væsentlige fordele ved det, men måske tager jeg fejl?

Jeg har overvejet PLUS-medlemskab en enkelt gang - udelukkende for at kunne se, hvem der giver minus-stjerne-karma, men nu er jeg heldigvis kommet frem til, at de alligevel altid kommer fra folk, som man ikke gider diskutere med alligevel - så det er droppet igen. :-D

On Topic:

Tillykke med forretningen og succes'en MVM. Det er satme godt gået.

Hvis du får lyst til at invitere på Sangria siger du bare til! Wink

 

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MVM:

Hej Michael

Hvornår er man multimillionær? 1, 2, multi ??? Nå, min målsætning er ydmyge 300.000 DKK/md, som jeg forventer at nå inden 24 måneder. Det er egentligt ikke så svært som det lyder: jeg skal bare have en tilgang på 100 nye kunder/distributører om dagen i det ene ben, og 50 i det andet. I mit forrige selskab havde jeg en tilgang på +600 om dagen, og verden er som bekendt et meget stort sted, og vi er nu i 11 lande i mit team.

Inden nogen nu påpeger at min organisation idag kun er 104, så husk på at for 7 uger siden var den 1. Altså arbejder vi nu 104 gange så hurtigt, og dette betyder eksponentiel vækst. I begge mine foregående selskaber havde jeg hhv. 35 og 55 i netværket 7 uger henne i forløbet, så det går faktisk temmelig hurtigt nu, men vigtigere: i accellerende tempo.

Som du måske har bemærket, er mine aktiviteter på Amino dalet ret kraftigt de seneste 7 uger, hvilket skyldes at jeg både er teamleder, og desuden administrator for teamets supportside hvor jeg skriver alle blogs og artikler. Du har derfor fat i noget Michael: tid er en faktor, men naturligvis kan jeg afsætte 5-10 minutter til at smide et indlæg på Amino. Faktisk kan jeg ikke tage folk alvorligt, der påstår de ikke har tid til ting - det handler i højere grad om ringe effektivitet og dårlig planlægning, end om en reel 100% booket kalender.

Hvad angår Aminoplus medlemsskab, så forekommer det mig, at jeg ikke har nogen væsentlige fordele ved det, men måske tager jeg fejl? Faktisk er det bare faldet sådan, at jeg ikke rigtigt har kigget nærmere på det. Måske nogle velmenende NWM-kolleger kan fortælle mig hvordan plusmedlemskab beriger dem?!

Ved du forresten hvordan du nemmest får en million her i Danmark Michael? Start med 2!

MVM

Nå ja har prøvet miste en million at blive millionær er ikke gøre de forkert valg, jeg er dog også dalet kraftigt med aktivitet , men da også mærke jo mere succes jo , svære at få kontakt med andre stripper er åbenbart den tro vis hemmelig holder deres viden kommer man ikke frem med i alt motivere det bare endnu mere

 for i stripper verden er der ikke noget der heder ½ succes enten stort overskud eller stort underskud sådan er det i min branche måske kan man blive millionær kræver dog en holdings ændring mod strip bliver lige så populært som det er i Tyskland

Men super tillykke med din fremgang Smile

Lykken er ikke rigdom men at have et godt liv med det man laver Smile

Tilføjelse til indlægget korrekt snerpet branche dog tænk vis samme kunne ske med min branche som er i Tyskland og England længere shows og alle lære hinanden at blive bedre , så er det ikke kun for strptease man book en stripper med mere mod både dans og sjov mv.

Det er samme i alle brancher jo mere åben jo bedre går det for alle , derved måske forkerte branche jeg er i med stripper for er ingen der er åben hvad sker så ingen bliver bedre for vores viden holdes hemmelig, derved svært at i hvert komme op på samme minutter som  Tyskland og England , for vi har ikke den sammenlet viden alle til at lave samme minutter shows

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael...mener ikke du kan "sætte lykke i bås"... Lykke er forskelligt fra den ene til den anden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mikael...mener ikke du kan "sætte lykke i bås"... Lykke er forskelligt fra den ene til den anden.

Selvom vi alle gerne vil tro vi er hamrende unikke og super anderledes, så er mit gæt, at det langt fra er sandheden. I sidste ende har det noget med kærlig og anerkendelse at gøre, om du føler lykke eller ej. 

At nogle så føler kærlighed og anerkendelse ved at have en stor bil og en masse penge.... er en helt anden side af sagen :)

Så jeg tror at vi opfatter personlig lykke forskelligt, men det bagved liggende tror jeg nu i sidste ende er det samme for langt størstedelen af alle mennesker. 

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Korntved:

Tillykke med succesen :-)

Dejligt at høre, og kan kun være fortaler for at alle DE GODE historier kommer herind og ligge :-)

bedste hilsner

Lillian

Mange tak Lillian, synes det er en herlig ting, at vi netværkere kan glæde os over hinandens medgang. Fik et spørgsmål for nylig om, vi NWM-folk ikke var de vildeste konkurrenter og konstant så skævt til hinanden. Næææ, måtte jeg overrasket udbryde, da ikke mere end jer snedkere. Jeg har mange gode venner og bekendte i andre NWM-selskaber end mit. Folk tænder jo på forskellige ting, så ingen person kan alligevel signe alle op.

Al held og fremgang også med dit Lillian.

Bedste hilsner

MVM

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MVM:

Mange tak Lillian, synes det er en herlig ting, at vi netværkere kan glæde os over hinandens medgang. Fik et spørgsmål for nylig om, vi NWM-folk ikke var de vildeste konkurrenter og konstant så skævt til hinanden. Næææ, måtte jeg overrasket udbryde, da ikke mere end jer snedkere. Jeg har mange gode venner og bekendte i andre NWM-selskaber end mit. Folk tænder jo på forskellige ting, så ingen person kan alligevel signe alle op.

Al held og fremgang også med dit Lillian.

Bedste hilsner

MVM

Jeg syntes faktisk vi er i en helt anden situation end andre brancher, godt nok er det ikke noget der normalt nævnes i trådene, men vi taler jo også sammen i pm's. Og kigger man på mulighederne i DK, så er der jo det næste lange stykke tid potentiale nok til alle. Så enhver god historie er "guf" for resten af os, fordi det blot bekræfter at det kan lade sig gøre. Der er så mange mennesker at tage af, at "konkurrencen" i mine øjne ikke er en konkurrence lige pt.

Så god vind til alle

Dbh. Martin

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)