Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu skal det være slut med mit job som Kassemedarbejder! Hjælp mig!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står i den situation, at jeg fik et job tilbage i okt. som kassemedarbejder i netto, Fuck det er kedeligt!

Tjener omkring 4000,- om måneden. Blev rådet til at søge jobbet, da min webshop ikke rigtig gav noget mere og ikke havde nogle penge til at gøre noget ved det.

Men nu har jeg penge nok! Både børneopsparing og en del løn er sparet op!

Har pt. gang i:

www.Superstyle.dk - Salg af accessories til mænd (Giver 5-6 ordre per måned, uden reklame) (har forsøgt at sælge for et lille beløb og starte noget andet/ligge flere kræfter i noget andet)

www.DinTrend.dk - Online mærkevare outlet (er ved at blive startet) (Et I/S sammen med en ven)

Overvejer at starte en B2B virksomhed også, da jeg brænder meget for indkøb/handel.

Får Su fra den dag jeg kan sige op i netto, da det er nyt kvartal, så har råd til det, men ville jo gerne tjene min. 2000,- selv per måned.

Hvad er jeres råd? Hvad brude jeg gøre? Hvad skal jeg tænke over? andet?

Mvh Lasse 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse.

Kan nok desværre ikke hjælpe dig, men ville bare lige sige det er en fed indstillig du har og håber du kommer til at tjene mere ind netto gør på 10 år!

Held og lykke

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit forslag må være at vælge det af projekterne, som du brænder mest for, og som har det største potentiale. På den måde spreder du ikke økonomiske og mentale kræfter ud over flere projekter, og derved er der større chance for, at det ene bliver en succes, når det får fuld fokus. Specielt når du ikke har sindssygt mange penge at gøre godt med.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:
Hvad er jeres råd? Hvad brude jeg gøre? Hvad skal jeg tænke over? andet?

Bruge de penge du har tjent og opsparet på produkter til webshoppen (IKKE din børneopsparing) og så fokusere på den shop og blogge om de ting du sælger.

Der er massere af ting at sælge til unge mennesker, find ud af hvad der er hot..

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg drive begge mine webshops? Er ikke meget for at sige fra på den ene? (hvis jeg skulle sælge den ene, som så ville være min egen, ville jeg måske købe en ny shop, som er klar) ville det være bedre?

Min egen vil jeg ligge meget tid, men den anden er vi 2 om, så er ikke ligeså meget at lave der?

Hvorfor ikke bruge min børneopsparing? (Hellere ikke planen, altid godt at have nogle penge. Vil bare gerne vide (: ) 

Mvh Lasse 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare pas på at du ikke tager en forhastet beslutning og lige pludselig har brugt din børneopsparing på noget som du til at start med synes var en skide god ide, men efter at have brugt pengene og tænkt lidt mere over det måske ikke synes er så sjovt mere..

Selvfølgelig skal man være villig til at tage store risici, de skal bare være velovervejede..

Evt. kan du starte med noget dropshipping?

Mvh Tobias.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Bare pas på at du ikke tager en forhastet beslutning.

Tak, for dit svar :)

Kender meget til iværksætteri og ville hellere ikke statse min børneopsparing!

Men synes bare jeg mangler noget for at være helt sikker! :)

Mvh Lasse 

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes du skal prøve og lægge dine varer på trendsales fra dit accessories firma. Få printet nogle flyers. Og hver gang du får et køb inde på trendsales smider du en flyer med i pakken.

Jeg ved ikke om du har set dem som lige nu render rundt med ugle halskæder (kvinder). De bliver sprøjtet ud inde på trendsales, det er helt vildt, og sådan er det med flere typer accessories som er hotte lige nu, det har du sikkert forstand på ;) (tror der er faldet ro på uglen lige nu ;))

Men tænk hvis du kunne det og hvor mange flyers du kunne få ud :)

Mange tror der ikke sælges til mænd på trendsales, men det bliver solgt ret godt i kategorien har jeg fornemmelsen af når jeg har fulgt med i debatter osv.

Jeg startede op gennem trendales, og der har mine kunder lært mig og kende, og så har jeg bare bygget videre.

Så synes bestemt du skal prøve det, det er en god start :) 

Har haft mit firma siden 05, som blev startet op da jeg gik på handelsskole, så mens andre stod i føtex og sad ved kassen, som jeg synes var møg kedeligt som du selv skriver! ;)  så lavede jeg noget jeg brændte for og som den dag i dag lever af ;)

Så gi den gas!!!! ;o)

Mvh Stine 

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste råd. Det er IKKE nødvendigt at låne penge til og starte op, og brug ikke din børne opsparing som Jan også skriver ;)

Køb lidt og sælg det, og køb mere næste gang... Sådan begyndte jeg også selv, og er helt sikker på at det er den sundeste måde :)

Mvh Stine 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Stine Vestergaard:

 

Tak, for dine gode råd :)

Har selv brugt trendsales meget, specielt med produkter til mænd, og ved godt det sælger :) Omsatte faktisk fast 1000-2000,- om måned på trendsales med meget få varer, i sin tid :)

Har min shop og godt 12.000,- som ikke er børneopsparing. Brude jeg ikke kunne få noget ud af det? Måske noget der ligner en omsætning på 4-5.000,- med mine 2 shops og trendsales? :) (Bliver ikke skuffet over hvis det kun er 2000,-) 12.000,- brude kunne give et godt lager af populære varer? :)

Mvh Lasse 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)