Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt regnskabsprogram - men hvilket

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bliver nu nød til at finde et nyt regnskabsprogram - da det er 2. gang kort inden mit regnskab blev færdigt (februar 2011) at bagmændene har pillet ved nogen udligninger, som der så pludselig ikke kan rettes tilbage igen og derved helt gal diff på debitor åbne poster og banken.

Ergo, jeg skal nu forfra med mit 2010 kom min revisor frem til igår, så puha, kan næsten ikke overskue det - men skal bare igang idag når han kommer forbi.

Efterfølgende vi jeg godt finde et stabilt og solidt regnskabsprogram der kan anvendes fra 2011 regnskabet.

Jeg har set mig omkring på nettet og der er jo masser af løsninger - men er der nogen som kender til disse:

Smart-Regnskab
E-Moms
Holmberg-Hansen

Ser frem til at høre om forhåbentlig  gode erfaringer og anbefalinger.

God weekend.

Hilsen Githa
Vildbasser.dk 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej Githa.

Vælg e-conomic og du kan være igang om 5 min, :) www.e-conomic.dk 

Vi bruger det selv, og har gjort det i 4 år og det virker super godt, nemt og brugervenligt og man får meget for pengene... :)

Dbh Johnny

Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Summasummarum har jeg brugt i 11 år uden problemmer. 

mvh

Robert

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Hansen:

Hej hej Githa.

Vælg e-conomic og du kan være igang om 5 min, :) www.e-conomic.dk 

Vi bruger det selv, og har gjort det i 4 år og det virker super godt, nemt og brugervenligt og man får meget for pengene... :)

Dbh Johnny

Synes simpelthen e-conomic bliver for dyrt, da jeg skal bruge udgaven med over 2000 posteringer.

Og det er nu ikke besværligheden i det, da jeg sidder med regnskab til daglig hvor jeg arbejder i C5 - havde faktisk også set lidt på det der hedder C5 Online?!

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

RLV:

Summasummarum har jeg brugt i 11 år uden problemmer. 

mvh

Robert

Det har også været inde over mine overvejelser og er det stadig - men tænker bare, hvis nu f.eks. nu kendte nogen af de andre, evt. smart-regnskab som jo også er et købe program, men en del billigere i indkøb end summa, så ville det jo være super.

Men tak for budet.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lurer lige med i udviklingen her....

Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi valgte at købe smartregnskab, da det simpelthen skulle være så simpelt, og samtidigt billigt.

Da jeg første gang skulle bogføre, havde jeg aldrig lavet regnskab før, men det kører super godt. Vi kører programmet i Windows 7, men det kan også køre i xp.

Annika ,

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Nu du er på udkig efter et regnskabsprogram, skal du prøve at se nærmere på Billy's Billing. Sammenlignet med andre regnskabsprogrammer, har vi erstattet alle besværlige og kringlede fagtermer med let forståligt sprog og vendinger. Det er fx nemt at sende fakturaer, idet du tilmelder dig som bruger, samt løbende have økonomisk overblik over, hvad dine kunder skylder dig, hvor meget du omsætter for og hvad du skal betale dine leverandører.

Uanset hvilken bruger, du vælger, er der ubegrænsede posteringer og du vælger selv om du vil betale fast 9 kr. pr. faktura eller fast 89 kr. pr. måned. Du kan altid skifte mellem de to bruger-typer gratis. Så slipper du for pludselige ekstra omkostninger.

Hvis du har en stille måned, eksempelvis hen over sommerferien – kan du vælge at ændre dit abonnement for en periode, til start-up pakken. Her betaler du de 9 kr. pr. faktura du sender ud og du har stadig hele regnskabspakken i denne version. Og sender du ikke nogen fakturaer i en længere periode er regnskabsprogrammet helt gratis.

Du har både mulighed for at teste det i vores demo-version med et fiktivt regnskab gratis i ubegrænset tid eller du kan, som du nok har behov for, komme i gang med dit eget regnskab med det samme og få gratis prøveperiode frem til august.

Det er enkelt at finde rundt i, så du skal ikke bruge en masse tid på at sætte dig ind i funktionaliteten.

Har du spørgsmål, er du altid meget velkommen til at kontakte mig - du kan evt. sende mig en privat besked.

Venlig hilsen
Lara

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også kigge nærmere på Visma eAccounting til 99 kr. i måneden eller saldi.dk

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger SMART-regnskab. Til prisen er det et udmærket program, men irriterende at man skal bogføre alt over en af kassekontiene.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)