Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hurtige spørgsmål til Billy billing :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..
Vi overvejer at skrifte regnskabsprogram ..
Jeg har "skrevet" mig op på Billy's billing hjemmeside.. så vi kan prøve det gratis.
Men hvornår kan jeg forvente at de svare så vi kan komme igang?

Vil også gerne høre folks meninger om dette program.:)

Annika :)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ALundberg:
Hej..
Vi overvejer at skrifte regnskabsprogram ..
Jeg har "skrevet" mig op på Billy's billing hjemmeside.. så vi kan prøve det gratis.
Men hvornår kan jeg forvente at de svare så vi kan komme igang?

Vil også gerne høre folks meninger om dette program.:)

Annika :)

Hej Annika

Jeg kan af gode grunde ikke svare dig på, om hvornår de melder tilbage til dig, og om du overhovedet bliver godkendt til deres Beta program.

Men jeg er en af de heldige der har fået adgang til programmet og kan udfra mine ret begrænsede evner indenfor regnskab, sige at det ser ud til at være et meget vellykket og overskueligt program. Jeg brugte en halv dag på at sætte mig ind i det og mener nu selv at jeg har fuld kontrol over dets muligheder. Ikke fordi programmet som sådan er for simpelt, men fordi det er enormt nemt og intuitivt at finde rundt i og arbejde med.

Pøj pøj med det....

Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Net Republic:
Jeg kan af gode grunde ikke svare dig på, om hvornår de melder tilbage til dig, og om du overhovedet bliver godkendt til deres Beta program.

Tak for dit svar .. Jeg er nu blebvet godkendt og gået igang..

Jeg har et spørgsmål du måske kan klare, når du betaler en regning eller lign plejer man at få at bilag nummer men det giver den lige umiddelbart ikke.

Hvordan gør du så med henhold til bogføring?( bilags mappen)

 

Annika :)

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også beta bruger på BillysBilling. Jeg har forespurgt dem, om de lavede en form for kassekladde, hvor man netop kunne se bilagsnumrene, idet programmet ikke er så meget bevendt indtil dette kommer med.

Jeg fik at vide at jeg ikke var den første der havde spurgt om dette, men jeg fik samtidig ikke noget svar på om eller hvornår dette ville komme med.

Jeg vil som sådan gerne skifte til BillysBilling, idet det er rigtig nemt at bruge, sætte nye konti op osv. og lækkert design, men jeg venter nok lige indtil de har den kassekladde plus et par andre småting...

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ALundberg:

Jeg har et spørgsmål du måske kan klare, når du betaler en regning eller lign plejer man at få at bilag nummer men det giver den lige umiddelbart ikke.

Hvordan gør du så med henhold til bogføring?( bilags mappen)

 

Annika :)

Hmmm ja, det er et udmærket spørgsmål. Jeg er som alle andre ret ny i programmet og har ikke lagt mærke til det med nummereringen, før du gjorde mig opmærksom på det. Prøv at skriv til deres beta blog, de svarer ret hurtigt: https://billysbilling.dk/beta-blog

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har først lige set denne tråd og må jo hellere lige komme med en afklaring til jer, hvis i ikke allerede har fået den gennem vores support:)

Billy's Billing er jo i rivende udvikling :)

En af de seneste opdateringer har handlet om netop det, som I skriver om her i tråden. Nemlig bilag og bilagsnumre bl.a. på regninger.

Under menupunktet Regnskab kan I finde et nyt punkt, kaldet Bilag. Her er en liste over samtlige bilag fra jeres regnskaber (fakturaer, regninger, betalinger osv.). De bliver selvfølgelig automatisk nummererede, og bilagsnummeret fremgår fx også under regninger.

Læs mere her: https://billysbilling.dk/beta-blog/Opdatering-Bilag-faktura-e-mails-mm

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)