Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel Surftown - hvad nu?

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kelleren:

Du kan sagtens skrive PM's - det har jeg slået til...

Det ser ikke sådan ud, men så send evt mig en PB så sender jeg en du kan tage kontakt til med det samme.

 

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Vorre:

John Sahl:

Jeg glæder mig personligt til at se hvilke firmaer der kommer på banen med tilbud om hosting i stedet for Surftown, hvor kravene for at gendanne alt lynhurtigt og redundante servere, linier, beskyttelse imod jordskælv, atomangreb, vildt regnvejr og lignende også er opfyldt. Og som samtidigt kan gøre det til fornuftige priser, og også have 30 teknikere de kan smide efter restore/flytning af servere i flere døgn.

Hvem er op til opgaven?



Mon ikke det er rigeligt at forlange at man ikke har serverudstyr og UPS stående i en kælder på havnen.....men igen, det er der sku nok ikke mange andre end Surftown der har.

ps surftown de havde ikke server stående i kælder , men vælg en server løsning der har en bedre redundante servere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Og til dem der beskytter surftown forøvrigt.


Jeg fik overtalt en supporter til at ringe til mig pr. telefon.

Der er ikke styr på noget som helst - ud over ikke at kunne give noget info så lød det som om der kun var 1 teknikker på sagen - om det er tilfældet eller ej ved jeg ikke men det er ihvertfald tydeligt at et "brandhold" som burde have været kaldt ind (og som koster kassen) ikke er blevet det - i stedet ligner det at et par teknikkere og et hold forvirrede supportere skal holde den synkene skude i vandet.

Jeg mistede kun mere håb efter samtalen...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kelleren:

Og til dem der beskytter surftown forøvrigt.


Jeg fik overtalt en supporter til at ringe til mig pr. telefon.

Der er ikke styr på noget som helst - ud over ikke at kunne give noget info så lød det som om der kun var 1 teknikker på sagen - om det er tilfældet eller ej ved jeg ikke men det er ihvertfald tydeligt at et "brandhold" som burde have været kaldt ind (og som koster kassen) ikke er blevet det - i stedet ligner det at et par teknikkere og et hold forvirrede supportere skal holde den synkene skude i vandet.

Jeg mistede kun mere håb efter samtalen...

 

der er vidste ikke mange der beskytter dem jeg ville aldrig vælge et sted uden redundante servere , for jeg er ved at rigtigt at slå mig løs som en iværksættere i fremgang

nærmeste alle steder der er lidt billige ende som surftown vil du oplevede lidt mere nedtid pris og kvalitet hænger normalt samme ganske enkelte et dårligt sted for mange vis de har en forretning der er vigtigt med 100 % op tid

jeg havde i fårvejen nul tillid til dem da de levere i den billige ende og jeg ved hvad billigt betyder.

vil ej sige surftown dårligt man får hvad man betaler for og det er ikke mange penge det koster hos dem

jeg ville simpelthen sige op penge punge og betale for kvalitet

 begynder sted som iværksættere er det et okay sted du skal ikke kaste en formue ud i hosting

men forstået med omsætning 2 millioner kroner ville jeg aldrig vælge et sted der ikke sikker sig med hurtigt kan slå over på anden server ved nedbrud derved din hjemmeside i en server forskellige steder i danmark skulle være mærkeligt med skybrud og ekstrem orkan 2 steder på engang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu lavet en aftale med activewebs og mangler kun at "give hånd" og bekræfte mailen for at komme videre.

Jeg har valgt følgende setup:

Virtuel #3: 395 kr. i oprettelse & 249 kr. pr. måned
Plesk 10 domæners licens: 500 kr. i oprettelse & 100 kr. pr.
måned
25GB: 150 kr. pr. måned
Delvis drift: 200 kr. pr. måned
10GB backup plads: 295 kr. i oprettelse & 199 kr. pr.
måned
DNS hosting af op til 5 domæner: 0 kr. pr. måned

I
alt: 1190 kr. i oprettelse & 898 kr. pr. måned

Jeg har følgende spørgsmål før jeg siger ok:

Anbefaler i dem generelt? Jeg synes Amino kan være lidt langsom og et par af deres andre reference sider ligeså.

Hvad med VPS og dedikeret hos dem generelt kontrak f.eks. Meebox eller andre Cloud løsninger - hvad er i sidste ende hurtigst / sikrest / bedst

Prisen for trafik virker umiddelbart høj - sammt med backup som ofte er inkluderet andre steder.

Mange tak for hjælpen.

M.

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen kommentarer til det evt. valg?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kelleren:

Nogen kommentarer til det evt. valg?



Hastigheden på amino skyldes ikke hardware men software - og har hørt RIGTIG godt om activewebs, så der tror jeg godt du kan lægge dine penge!  

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kelleren:

Jeg har nu lavet en aftale med activewebs og mangler kun at "give hånd" og bekræfte mailen for at komme videre.

Jeg har valgt følgende setup:

Virtuel #3: 395 kr. i oprettelse & 249 kr. pr. måned
Plesk 10 domæners licens: 500 kr. i oprettelse & 100 kr. pr.
måned
25GB: 150 kr. pr. måned
Delvis drift: 200 kr. pr. måned
10GB backup plads: 295 kr. i oprettelse & 199 kr. pr.
måned
DNS hosting af op til 5 domæner: 0 kr. pr. måned

I
alt: 1190 kr. i oprettelse & 898 kr. pr. måned

Jeg har følgende spørgsmål før jeg siger ok:

Anbefaler i dem generelt? Jeg synes Amino kan være lidt langsom og et par af deres andre reference sider ligeså.

Hvad med VPS og dedikeret hos dem generelt kontrak f.eks. Meebox eller andre Cloud løsninger - hvad er i sidste ende hurtigst / sikrest / bedst

Prisen for trafik virker umiddelbart høj - sammt med backup som ofte er inkluderet andre steder.

Mange tak for hjælpen.

M.

Hvor hurtigt er du i luften igen, hvis der sker noget stort og uventet i det ene datacenter din VPS er i? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det har interesse, så har jeg brugt det meste af dagen i dag på at teste software (ftp, backup og mysql synkronisering), og er kommet frem til en løsning så jeg aldrig skal stå i denne situation igen, om så en meteor fjernede sjælland fra Danmarks kortet. Det er ikke en out-of-the box løsning, og det skal skrædder sys til hver enkelt.  Det munder ud i et længere blogindlæg, når jeg har fået afprøvet og testet det hele.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Til de interesserede så har Version2 lagt nogle billeder fra Surftowns serverrum op her samt en artikel om forløbet her

Billederne viser også at det ikke blot var eltavlerne/generatorerne der var under vand, som der ellers var nogen der skrev, men også selve serverrummet.
Side 7 ud af 8 (71 indlæg)