Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate-side med omsætning til salg

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes. En side til salg. Den tjener penge på trods af, at jeg ikke har investeret det helt store i den. Det er det, vi i industrien kalder potentiale! :-)

Informationer i punktform:

Indtjening:

Fordeling af salg:

  • April - 98,38
  • Maj - 81,72
  • Juni - 249,86
  • Juli - 151,48
  • August - 34,38

* Har kun tracket med GA siden 1. juli, da koden (og dataene) af uransagelige årsager forsvandt efter tre måneder. Siden har eksisteret siden april.

Den opmærksomme læser vil se, at siden har tjent cirka 160 kroner om måneden i opstartsfasen og med et begrænset antal indlæg. 70 procent af besøgende kommer fra Google, under 10 procent fra henvisningswebsteder (linkbuilding).

Med siden følger naturligvis en lille forretningsplan, som hurtigt skitserer de planer, jeg har med siden. Også hvem de besøgende er, og hvordan man tjener flere penge på siden. Jeg smider desuden 10 artikler efter valgfrit emne oveni (værdi 1.750 kroner).

Vi har som bekendt mange parasitter på Amino, som på ingen tid vil kopiere sidens idé og koncept, hvis jeg smider linket ud til offentlig beskuelse. Du kan stille perifere spørgsmål til siden i tråden, resten ordner vi med private beskeder.

Pris: 3.000 kroner for artikler, Wordpress-opsætning og domæne. Jeg sælger privat.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Du angriber andre for at være platugler, men vil ikke åbenlyst smide link herinde.
Hvis siden har potentiale til det du påstår, kan den også tåle at der smides link ud.
Ellers er den ikke de 3.000 kroner værd.
Domæne + hostning (1 år) = 400 kr.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne en uforpligtende PB med mere info :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvilken emme er det om god artikler omkring striptease søger .

enhver vil ikke kunne skrive meget om alt jeg vil ikke skrive mobil telefoner mv. så hvorfor ikke videre formidle hvilken emme det er om , du kan være god til dette emme at skrive om det jeg kan være god til andet emme end dig, for ingen ved alt at skrives nyt skal der for at holde siden igang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også meget gerne smide mere information i min retning :)

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BZR.

Jeg leder lidt efter en lille affiliate-side med gode muligheder.

Du må meget gerne sende en PB med et link til siden, eller evt. bare en beskrivelse af emnet.

Mvh. Rasmus

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid mig gerne noget mere info i en PB, tak :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mogens Jørgensen:
Du angriber andre for at være platugler, men vil ikke åbenlyst smide link herinde.

Rolig Mogens... Han har forklaret han der ikke kommer noget link fordi han er bange for at den bliver kopieret hurtigt. Dette er en naturlig forklaring og dem der er interesseret kan bare sende ham en PB (aner ikke hvorfor de SKRIVER at de gør det men pyt)...

Mogens Jørgensen:
Ellers er den ikke de 3.000 kroner værd.
Domæne + hostning (1 år) = 400 kr.

Du kan ikke sætte værdien på den måde. Han har sagt hvad der er af indtjening på den indtil videre så der mener jeg at 3k er måske en fair pris.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Niels.

Jeg har fået en masse henvendelser, og jeg er selvfølgelig godt klar over, at to ud af ti rent faktisk er interesseret i at købe, mens resten bare er nysgerrige - og måske leder efter inspiration.

Men sådan må det nu engang være - kan man ikke selv finde på noget, så må man følge i andres fodspor. Jeg skal lige understrege, at prisen ikke er til forhandling og at der er budt 3.000 kroner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne der godt skrive hvilken emme det er om, du behøver ikke skrive et links til siden

ved du er super god til artikler og sikker også god til emme du skriver om på denne side.

vis jeg ikke er god til om dette emme , kan jeg ikke skrive om det.

finger peg som f.eks. ord det handler om.

  • mobil telefoner
  • erotik 
  • computer 
  • bærbar computer
  • webmaster 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)