Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sociale medier - projekt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er 2 drenge som har fået til opgave at udarbejde en brugervejledning(tutorial, folder, video) til blogs. målgruppen er folk som aldrig har prøvet det før.

Vi ville spørge jer hvad for en side er bedst og nemmest at lave blogs på, så vi kan anvende den. Vi har heller ikke selv rigtig prøvet det før, så alle bud og hjælp er velkommen.

Alt hvad i kan hjælpe med gør en forskel. Måske i selv har nogle links til nogle gode tutorials video eller hvad som helst med blogs.

Mvh. Mads Petersen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det lyder som et spændende projekt.

Jeg vil anbefale Wordpress, da det klart er det mest brugervenlige at sætte op og systemet har mange muligheder - fx blog, webshop mv.

Det er også på dansk, og så findes der et hav af guides og plugins til systemet.

Du kan se nogle tutorials her:

Wordpress - google.dk

Held og lykke med projektet!

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mads, 

jeg vil gerne stille en wordpress installation til rådighed til jer så i kan lege lidt med det hvis det har interesse så kontakt mig da lige over en PM :) 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I virkelig kan skrive indlæg, som har substans, så kan I sagtens låne noget plads på linde-media.dk? Jeg vil endda gå så langt som til at lave en underside + kategori til jer :=).  

Så slipper i også for udgifterne ved at købe en ny hjemmeside, og jeres navne står selvfølgelig på artiklerne.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan hjælpe dig med opgaven i wordpress.
lad mig vide, hvis du er interesseret

Hilsen

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ved ikke helt om i har misforstået os/mig.

Vi har ingen penge til rådighed eller noget som helst, vi skal bare lave en projekt om blogs og forklare hvor man kan lave det, hvordan, hvad det bruges til osv og vise en masse eksempler på blogs. Vi havde også tænkt os at lave vores eget men ikke fordi det skal være noget fancy bare så vi kan vise det i fremlæggelsen hvordan man bruger det.

Det er et projekt i kommunikation/IT faget i 3g på HTX.

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Thiel Petersen:

Hej igen

Ved ikke helt om i har misforstået os/mig.

Vi har ingen penge til rådighed eller noget som helst, vi skal bare lave en projekt om blogs og forklare hvor man kan lave det, hvordan, hvad det bruges til osv og vise en masse eksempler på blogs. Vi havde også tænkt os at lave vores eget men ikke fordi det skal være noget fancy bare så vi kan vise det i fremlæggelsen hvordan man bruger det.

Det er et projekt i kommunikation/IT faget i 3g på HTX.

Det var hellere ikke min hensigt :) det var rent og skær for at hjælpe jer lidt  (gratis) :) (har selv gået på htx, sluttede her i sommers) 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Thiel Petersen:

Hej igen

Ved ikke helt om i har misforstået os/mig.

Vi har ingen penge til rådighed eller noget som helst, vi skal bare lave en projekt om blogs og forklare hvor man kan lave det, hvordan, hvad det bruges til osv og vise en masse eksempler på blogs. Vi havde også tænkt os at lave vores eget men ikke fordi det skal være noget fancy bare så vi kan vise det i fremlæggelsen hvordan man bruger det.

Det er et projekt i kommunikation/IT faget i 3g på HTX.

Så vidt jeg kan se, så er denne tråd fyldt med gode Aminoer, der tilbyder deres hjælp gratis. Så jeg tror, at det er dig, som har misforstået :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg da ked af at høre. :P Er åbenbart ring til kommunikation, så det godt jeg har det som A fag :D. anyways, vi skal bare lave en brugervenlig guide til folk hvordan man laver sin egen blog ændre visse ting osv. Det er ikke så meget det med at vi selv skal have lavet en blog (kun en som vi kan vise ud fra) derfor er det nok bedre at vi laver den selv. Ellers tak for hjælpen alle sammen. 

ps. vi er selv lidt forvirrede og ved ikke helt hvordan vi skal gå ind på denne opgave da vi ikke selv har lavet blogs før :)

et lille eksempel på nogle af de problemer vi har:

vi ved ikke rigtig hvordan man laver design om på wordpress osv. Sådan nogle ting sidder vi og roder med lige nu.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg måske spammer lidt denne tråd men vi har også et andet spørgsmål vi skal lave vores fremlæggelse

Vi skal forklare hvad blogging bruges til såvel privat som buisness minded.

jeg ved godt meget af det buisness emne mht. seo optimering af ens oprindelige webshop, skabe kunder, et affiliate wordpress osv. (er dog ikke klog på det men kender basics)

også at private gør det fordi de synes det er sjovt osv.

Men er der nogle der har noget vigtigt at tilføje? evt. med jeres egne ord eller nogle gode links

udover dette vil vi også gerne vise nogle populærer blogs frem, både virksomheds blogs og private. Så har i et link til nogle gode og kendte privat blogs og buisness blogs? :)

tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)