Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal ha' lavet en Hjemmeside.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for dit svar på min efterspørgsel - jeg har valgt at gå en anden vej.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, tak for dit hurtige svar på min henvendelse, da jeg ikke rigtig synes at dine skrevne kompetancer lever op til hvad jeg søger da har jeg valgt at gå en anden vej.

God weekend, og endnu engang tak!

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar på min efterspørgsel - jeg har valgt at gå en anden vej.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ex står for eksempel, hvis du ikke byder ind, da forstår jeg ikke hvorfor du prøver at forstå skivelsen ??

Nok om det, jeg takker for din feedback og siger ellers tak til videre samarbejde, dyrt for mig er 125 excl moms.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

tak, jeg vil se på det. God weekend!

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du seriøs? ... Prøv at læs hvad jeg efterspørg! Jeg leder efter en prof. til hjemmesider, da det arbejde jeg skal have lavet er en Tung hjemmeside i den forstand at den skal kunne nogle særlige ting. Ellers kan jeg selv programmere i opensource, men det er ikke nok her.

 

Tak for feedback.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Justesen:
Det er også vigtigt at tænke vedligeholdelse og videreudvikling ind i planerne, når din forretning vokser. Med ovenstående CMS'er er du ikke bundet til en bestemt leverandør, og du kan derfor nærmest "shoppe" rundt som du lyster. Får du udviklet noget der 100% custom ned til mindste detalje, så afhænger din forretning 100% af den leverandør.

Super vigtig detalje, tak! Men stadig da er der nogle detaljer som jeg ønsker lavet costume-made så er spørgsmålet om jeg skal gå en anden vej og ansætte en programmør i mit firma?

Har du erfaring?

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edwardsen

Har du prøvet freelancer ?

Med venlig hilsen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

lykkestrand:

Edwardsen:

Hej, jeg har fået et tilbud på en hjemmeside som jeg skal have lavet.

Havde troet det ville være en del billigere end det tilbud jeg har fået. Så derfor søger jeg nu, en person indenfor >hjemmeside udviklingsfaget< til at læse mit modtaget tilbud igennem, og giver mig vejledning og evt. hvis personen har kundskaber til at gøre det billigere da vil dette have interesse.

Kundskaberne du skal besidde;

Logo design, 6 siders hjemmeside, med Udvikling af custumemade CMS ex. unikt webshop, grafik, nyhedsbrev, database mm og flere features der skal udvikles fra bunden (mere herom ved kontakt), Socialmedie-integration, test og overdragelse.

 

Jeg vil anbefale surftown.dk de har tilbud til 288 kr med domæne, så kan du enten gøre det selv med deres værktøjsmodul eller finde en der har forstand på det

Surftown er ikke godt, har oplevet de ikke kan køre på det nye Wordpress. Pga for lidt Mysql

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Edwardsen:
Super vigtig detalje, tak! Men stadig da er der nogle detaljer som jeg ønsker lavet costume-made så er spørgsmålet om jeg skal gå en anden vej og ansætte en programmør i mit firma?

Hvis det er et længerevarende forløb, så kan der godt være en fordel i at ansætte en programmør en periode, eller en freelancer. Jeg er klart til det første, fordi en medarbejder er en tilknyttet del af firmaet,  forstår arbejdsgange osv. Freelancere synes jeg er lidt sværere at have med at gøre, fordi de ikke er tilknyttede på samme måde, og at man ikke kan regne med de har kalenderen fri de næste x antal måneder.

Edwardsen:
Har du erfaring?

Ja, jeg har erfaring, fra begge sider af bordet (arbejdsgiver/arbejdstager) :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)