Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Menuindex.dk endelig i luften - feedback ønskes!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:
Jeg fik lige en ide.. Ved ikke om den er helt tosset.. Men hvad, hvis man kunne søge, hvad man fx godt kunne tænke sig at spise.. fx. æggekage.. så dukker Carlslund i Odense op.

Det er netop dét, der er den helt store force ved at smide hele menukortet ind i en database - al information bliver søgbar. Retter, åbningstider, priser, udbringningstid, køkkentyper osv. Lige nu kan der kun søges på restaurantnavn, postnr. og by, men det står absolut øverst på vores to-do, at få mere avancerede søgemuligheder.

Vi ser bestemt også en masse spændende muligheder med geolocation og beregning af afstande.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

siden ser godt ud Smile

Dog uden indhold der giver lidt viden , den lettest måde er at nyheds bloggen på siden omkring konceptet måske 5 sider vis kan skrive 100 indlæg omkring konceptet er det bedre 

Når der er lidt indhold på siden er der noget tekst der kan læses af google , nu er det ud og videre formidle over alt social medier , artiklen sider og her på amino.dk på et tidspunkt sker der noget , for siden som sådan ser den godt ud 

prisen for et år den står på siden 695 kr. tvivler jeg nogle vil betale for en siden der nærmeste ikke besøges , så ud og videre formidle den evt lige 100.000 kr i markedsføring ud de er hurtigt tjent ind vis i får 695 kr per år vis der bare kommer 100 resturanter på siden .

vis ikke har en plan og økonomi til at boost siden kunne i lave en gratis periode , der giver jer tid til , så ikke folk får det indtryk i at den næste der kommer i kontant for det er dem ringer rundt og forklare alle nye hvor gode de er og den hoppet jeg i første år som iværksættere og brugte masser af spildte iværksættere kr, dette image synes du ikke skal komme i , det giver dig svær tid som iværksættere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Dog uden indhold der giver lidt viden

Har du set FAQ'en på informationssiderne? Jeg spørger, da jeg er i tvivl om, hvorvidt den er for tynd eller bare er svær at finde.

Mikael christiansen:
evt lige 100.000 kr i markedsføring ud de er hurtigt tjent ind vis i får 695 kr per år vis der bare kommer 100 resturanter på siden .

Det er korrekt, men vi har desværre ikke budgettet :)

Tak for rådene. Jeg kan så sige, at vi heller ikke har planer om at ringe rundt. Det virker utroværdigt, irriterende for kunden og effekten er ganske lille.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

Mikael christiansen:
Dog uden indhold der giver lidt viden

Har du set FAQ'en på informationssiderne? Jeg spørger, da jeg er i tvivl om, hvorvidt den er for tynd eller bare er svær at finde.

Mikael christiansen:
evt lige 100.000 kr i markedsføring ud de er hurtigt tjent ind vis i får 695 kr per år vis der bare kommer 100 resturanter på siden .

Det er korrekt, men vi har desværre ikke budgettet :)

Tak for rådene. Jeg kan så sige, at vi heller ikke har planer om at ringe rundt. Det virker utroværdigt, irriterende for kunden og effekten er ganske lille.

Folk måske der ikke ved google er vigtigt er vigtigt betaler de 695 kr. den ene eller 2 vil følge sig snydt , da værdien ikke er den , derved flere penge i at gøre det gratis og vente til siden har den har en værdi .

Men i alt lige som alle andre portaler starter de normalt op med en gratis periode og når der begynder at ske noget på siden , er det ikke gratis mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot side og en god idé. Jeg kan godt li' det "simple" design.

Det er bare med at få kontaktet så mange potentielle "annoncører" som overhovedet muligt.

Lad det være gratis for dem - og lad være med at sætte dem en regning i udsigt. Når i kan bevise at i skaber interesse og trafik - så kan i kontakte dem igen. Så har i nemlig noget at tilbyde.

Men indtil videre - er det hårdt benarbejde - så skal det nok komme...

 

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Men i alt lige som alle andre portaler starter de normalt op med en gratis periode og når der begynder at ske noget på siden , er det ikke gratis mere 

Thomas Madsen:
Lad det være gratis for dem - og lad være med at sætte dem en regning i udsigt. Når i kan bevise at i skaber interesse og trafik - så kan i kontakte dem igen. Så har i nemlig noget at tilbyde.

Det er taget til efterretning. Vi har diskuteret prissætning en del, og jeres forslag er også blevet overvejet før.

Hvis der er andre, som har lyst til at byde ind, er i mere end velkomne :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Man lære af sine fejl som iværksættere at ikke alt kommer af sig selv og folk betaler ikke for noget der ikke har en værdi , kun dem som dummet sig og det giver ikke godt omdømme som iværksættere , men jeg tror nu også i vælger i starten en gratis prøve periode til annoncør , til i begynder at få trafik 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Magnus:
Vi vil herefter omdele en røvfuld flyers til husstande i byen og omegn, hvor de tilmeldte restauranter også vil blive nævnt.

Hej Magnus.

Er I helt sikre på at offline markedsføring af et online koncept er det rigtige valg for jer?

99 ud af 100 løbesedler ender i skraldespanden - og den ene person, som rent faktisk er interesseret i at vide mere, kunne I formodentlig have fanget nemmere/billigere på anden vis.

I bør desuden overveje at tilbyde løsningen gratis til de første 50 tilmeldte spisesteder - så har I de referencer på plads, som gør det nemmere for jer at sælge løsningen andre steder.

Og hvor er spisestedets funktion til design/print af menukort? - I ville blive et trækplaster uden lige, hvis det lokale pizzeria kunne bruge jeres system til at holde styr på menuerne og bestille print af menukortet hos jer til en billig penge.

Mvh Troels.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:
Er I helt sikre på at offline markedsføring af et online koncept er det rigtige valg for jer?

Nej, selvfølgelig er vi ikke helt sikre :) Vi er bevidste omkring effekten af flyers, men føler alligevel, at det er noget, vi er nødt til at afprøve. Det er bestemt ikke noget, som er en del af strategien på længere sigt.

Troels Kjems:
Og hvor er spisestedets funktion til design/print af menukort? - I ville blive et trækplaster uden lige, hvis det lokale pizzeria kunne bruge jeres system til at holde styr på menuerne og bestille print af menukortet hos jer til en billig penge.

Det er absolut en service, vi har overvejet at tilbyde, men på noget længere sigt. Lige nu har vi slet ikke ressourcerne til det.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)