Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny på Amino men med webshop siden 2006 - glæder mig.......

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Tommerup
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Danish Outdoor ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Tak for input - vi begynder at mærke en rimelig kendskabsgrad - vi har holdt en del kurser og det fungerer rigtig godt - der ud over har vi et stort udstillingslokale hvor vi holder åbent efter aftale. På den måde er vi ikke kun en webshop - og det fører mig til at fortælle, at vi taler meget i telefon og det er vi kun glade for, da det igen giver os et tættere forhold til vores kunder. Vi prøver at adskille os ved at give ekstra service i form af vejledning m.v.  Fra vores kunder er jeg ikke blevet mødt af spørgsmålet om vi ikke har et hovednummer som vi kan træffes på - kun et par enkelte leverandører har bemærket det. Derfor er det ikke noget vi vil overveje at lave om på nu. Hvis vi skulle starte op på en ny shop vil det klart være en overvejelse hvilket telefon-nummer der er godt.

Og ja nogle billeder af os der tager telefonen - det skal bare på siden.

Facebook side er under opsejling - søger p.t. sparringspartner via Freelancer til den videre web-udvikling

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Trustpilot
Jeg har kun min Trustpilot boks placeret strategiske steder. F.eks under betingelser. Jeg formoder at dem som læser betingelserne, måske gerne vil vide noget mere om de andre kunder jeg har. Det er mine tanker om det i hvert fald :-).

 Jeg håber det er i orden jeg lige "stjæler" tråden til et spørgsmål:

 Må man gerne bruge Trustpilots logo, selvom man ikke betaler for at være medlem?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste det i sin tid, at de krævede man havde en profil på Trustpilot, altså registreret sig. Jeg har sendt dem en mail. Problemet er heldigvis ikke større end logoet kan erstattes med TRUSTPILOT skrevet med tekst på grafikken.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)