Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster sådan et site?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ude efter at få lavet et site, som kan administrere personalerabatter og det er vel ikke anderledes end et site som www.rabatkoder.com. Hvad koster sådan et site?

Brugeren skal jo bare kunne logge sig på og se tilbuddene og modsat skal de virksomheder, som ønsker at oprette en kampagne kunne gøre det selv rimelig simpelt.

Michael

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det kan jeg lave for dig, til 28.000 :-)

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jes

20 minutter efter at jeg har spurgt om prisen på et site smider du en pris i hovedet på mig uden overhovedet at have talt med mig. Prøv at være lidt mere seriøs med dine svar herinde. Selvom du virkelig kunne tilbyde et interssant site for de penge ville jeg jo aldrig vælge dig med så uprofessinel en tilgang til det...

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for det interessante input. Jeg vil prøve at kigge på det.

Michael

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jes snød en masse Amino brugere tidligere i år for en del flasker rødvin, så det er nok en god ide ikke at vælge ham, hvis din udvikler skal være troværdig.

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus 28.000 kr er faktisk ikke noget dårligt bud, hvis det skal laves for bunden.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Trytheme:
Fokus 28.000 kr er faktisk ikke noget dårligt bud, hvis det skal laves for bunden.


Som han skriver har det intet med prisen at gøre, men tilgangen til det. Han kender ikke de fuldstændige specifikationer for opgaven, så lidt offensivt blot at skrive en pris Smile 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Trytheme:

Fokus 28.000 kr er faktisk ikke noget dårligt bud, hvis det skal laves for bunden.

Hvem køber et website til 28.000 kr på baggrund af en enkelt sætning på nettet fra en komplet fremmed?

Hvad går der igennem hovedet på de folk og dem der kommer med disse latterlige 'tilbud'?

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Skylden kan du udelukkende skyde på dig selv. Du efterspørger direkte i din headline efter en pris, og uden at definerer yderligere end det der ligger i dit udkast, får du præcis hvad du spørger efter, men har efterfølgende den næsvished, at kritiserer en anden bruger for at give dig nøjagtigt det du spørger efter.

Det giver ingen mening! 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)