Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi bliver klikket ned!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er et forholdsvist højt budget?

Er du sikker på, at du ikke bare undervurderer trafikken? og har sat en sindsyg klikpris?


Har du lagt konverteringssporing ind på jeres kontaktside, så du kan se om trafikken konverterer i leads?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Mikael christiansen:

Man kan jo bare side fra flere ip adresser , det skulle vel ikke være det store problem for de fleste , men man gør det altså ikke klikker hele tiden på google adwords , for det taler sin samvittighed imod

problemet kan jeg ikke rigtigt se  kan løses vis den person bruger mange ip adresser og vil klikke kan man altid finde en ny, jeg tør af den grund ikke køre google adwords, jeg har før oplevet det samme som dig 

Men vis nogle kan give et bud på en løsning kunne det være dejligt , ellers køre jeg bare videre med de positive tanker og tænker videre på noget andet

Hvis det forholdsvis store budget bliver "klikket ud", af eventuelle konkurrenter, hvilket ingen jo på nuværende tidspunkt ved - så kan man altså ikke bare omvende det til noget positivt, eller se positivt på det.

Så skal der ses MEGET negativt på det, og der skal findes ud af hvad der foregår. Foregår der noget "snyd", eller andet, så er det ikke positivt, og det kan man ikke se positivt på. Jeg vil sidestille det sådan her:

Du er dagslønnet, du får 1.000 kroner dagligt.
Hver dag mellem 8 og 10, snupper jeg alle dine penge løbende.

Du får intet for dem.

Det er såfremt at der virkelig bliver begået snyd!

Med Venlig Hilsen
Morten

jeg gav også op for på under 10 dage brugt jeg over 6000 kr på adwords og jeg kunne ikke se der var kommet flere kunder , jeg prøvet at se positivt på det og jeg gik i gang med  at forbedre min  side søgeord optimere  den bedre og forklare mine ting derved , det du skal gøre er nok også arbejde mere med egen side optimere den bedre for markedet synes jeg er hårdt nogle gange så man skal da prøve at motivere sig til at markedsføre sig andre steder .

snyd og synd det er bestemt svært at finde ud ad især vis de aldrig bruger samme computer og ip adresse .

jeg kender det udmærket hårdt at leve husleje skal betales og ser klik der hurtigt kommer og ingen kunder kommer , jeg har dog lært man skal ikke tænke på penge for måske til sidste vil de samarbejde vis det er din konkurrent for i sidste ende hjælper det ingen at arbejde imod hinanden , ved at gøre os begge bedre vil man tit kunne opnå bedre økonomi begge for en sur konkurrent skal behandles med venlighed , for man gør ikke det samme igen for det betyder bare vi begge bliver motiveret og betyder at vi begge får dårligere økonomi 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Click fraud eller ej: Hvis du rammer dit budget tidligt på dagen eller - sat lidt på spidsen - overhovedet, har du sat din maks-klikpris for højt.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg er 99% sikker på, at der ikke er nogen enkeltpersoner eller robotter derude, der bevidst malker jeres konto.

Jeg har nu været i AdWords branchen siden 2002 og jeg har, hvor der en sjælden gang har været mistanke til det, altid fundet helt logiske forklaringer til det høje klikforbrug.

Hver gang har årsagen været, at kontoen ikke er administreret korrekt/optimalt.

Væsentlige grunde kan være, at du sætter dine klikpriser for højt, at du ikke sporer hvilke klik der giver salg, at din hjemmeside konverterer dårligt, at du bliver vist (og betaler for) på søgeord, du ikke ikke troede, at du bliver vist på.

Jeg kunne blive ved og ved med at skyde på dine grunde - for der er typisk en masse forskellige årsager, der sammenlagt giver det nedslående resultat.

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)