Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg? vil meget gerne videre med mit projekt

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Gå på et ivirksætterkursus og hør om andre cases, som måske ligner.

2. Læs en bog om iværksætteri.

venligst

Morten Aagaard

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter det også fint - men det betyder bare at heller ikke kan få ret meget relevant hjælp på et offentligt forum.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

nej ik i det åbne forum, men nu ved folk på amino jeg trænger det til hjælp, og dem som vil hjælpe kan jeg tage en dialog med gennem de private beskeder og mobil. så det har virkelig været en god ting jeg lavede den tråd her :) 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god ide. og det er brugbart det er helt sikkert.  Jeg vil prøve at finde noget mere om det. tak :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

peter:

Til Majbritt

trangen er også stærk overvurderet, det er klart, og jeg holder den heller ikke direkte hemmelig, jeg vil bare ikke tale / skrive højt om den i et åbent forum. 

Med mit indlæg søger jeg blot hjælpen og gode råd for, at komme videre. jeg står nemlig med nogle problemstillinger hvor jeg godt kan spare med andre for at guide mig selv hen til det helt rigtige.  

Mvh

Peter

Så hop ud ideen nu , det er tit ikke afgørende penge med motivation det vil have det lykkes , de fleste har ikke alt på engang derved laver de lidt hen ad i små bider , men sin iværksættere vilje passion gør man laver mere selv og er bedre til at lykkes du kan starte med at ligge opgaven ud på http://www.amino.dk/freelancer/ og måske flere andre steder og se hvad sker og arbejde der ud ad de sidste kroner du mangler

kom igang idag og tro på ideenSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs REWORK bogen af Jason Fried & David Hansson (tager max en dag at læse) og kom så igang! Big Smile

(det er kærligt sagt)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det er en hjemmeside der skal bruges er pengene for mig afgørende. den skal laves og den skal holdes i drift. uden pengene kan hjemmesiden ikke opstå, og uden hjemmesiden kan pengene ikke komme i hus. og projektet kan ikke blive til noget

For mig er det vigtige at ideen bliver luftet så der kan komme noget feedback. Lige nu tager jeg  det også i små bider, og får fundet ud af hvad der skal laves og det gør jeg får stille og roligt bygget bedre og bedre rammer op omkring projektet.

Jeg prøver at smide opgaven ud på freelancer sitet for at se hvad der sker med det. mange tak. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

peter:

Når det er en hjemmeside der skal bruges er pengene for mig afgørende. den skal laves og den skal holdes i drift. uden pengene kan hjemmesiden ikke opstå, og uden hjemmesiden kan pengene ikke komme i hus. og projektet kan ikke blive til noget

For mig er det vigtige at ideen bliver luftet så der kan komme noget feedback. Lige nu tager jeg  det også i små bider, og får fundet ud af hvad der skal laves og det gør jeg får stille og roligt bygget bedre og bedre rammer op omkring projektet.

Jeg prøver at smide opgaven ud på freelancer sitet for at se hvad der sker med det. mange tak. 

pengene betyder en mindre del der kan man jo bare arbejde mere og spare mere det er svært bare sig skal med den rette passion skal du nok kunne løfte de penge det kræves alle har ikke motivation til at sige kunne sige skal bo mindre f.eks. flytte lille værelse 10 m2 og finde det mest røvsyge job rengøring om natten eller morgenaviser

nu kommer vintertiden og især vis kommer en lidt kold vinter kommer der masser afløser jobs folk bliver syge og de jobs der udenfor er der ikke ret mange der vil tage for de er helvedes hårde men vis mangler disse penge nok skal du nok køre 100 km og arbejde om natten og måske udenfor i kulden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo så livet kan man sige. Ingen har sagt det er nemt på nogen områder, så man må kæmpe sig til sejr, og arbejde hårdt for sin sag. 

Der er jeg også på vej hen. er flyttet fra amager til en meget lille lejlighed 1 time væk fra kbh, jeg er gået på uddannelse for at klæde mig bedre på. Jeg sparer mine penge, drikker ikke, og arbejder hver dag på projektet. Kort sagt jeg har strammet mit bælte og gør hvad jeg kan for, komme videre.

Men mange tak for indlægget, det fik mig lige til at se fra en anden vinkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

peter:

Men mange tak for indlægget, det fik mig lige til at se fra en anden vinkel

Mit iværksættere projekt har i hvert fald ikke været det letteste min stripper side jo har en unik ide ,

Men når kommer til både tiden lære det og sikkerhed mod dem der hjælper at denne ikke bliver syge eller andet sker , det vil tit i iværksættere starten kræver du har en ekstrem tålmodighed 

Et godt tips lære at lave så meget selv om det kommer til at koste masser af søvnløse nætter disse web designer bare tiden forklare koster min tid og de skal oveni have penge , derved vis ikke har mange penge er en af vejene frem at lære noget af det selv

Viden er også magt , så man ikke vælger forkerte især vælger den forkerte løsning flere gange for man har ikke viden lige til at gennemskue og desuden koster det penge at vælge forkerte flere gange .

viden kan du i sidste ende lave lidt .

vis er en wordpress side tage et kursus i wordprees 

vis det er joomla bedste tag et kursus i det 

findes det hele lavet før grund design kan være svært at finde men tænk vis du skal bruge 3 månedender leder efter eller betale 100.000 kroner i udvikling af noget som findes i forvejen du kan download 700 dollars .

jo rammer lidt mod sikkert det snakker da det er en hjemmesiden og kan være ideen er unikt men ideen kan jo sagtens laves i noget der lavet før og din ideen ligger i dette system 

Der findes mere 1.000.000  steder der kan downloade unikke design et af dem passer til dit behov 

Brug google søg med dine krav husk brug engelske ord wordpress job system wordpress jobpress eller er det andre krav du stiller måske kender du ikke lige ordet , men vis skal hjælpe meget hvilken cms det skal være skal man have en lille ide hvad det er 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)