Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen ekstra penge ved siden af det du laver i forvejen! (ACN)

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Ja som titlen lyder mine kære Amino'er, så er der en masse muligheder af den ene og den anden slags i denne verden for at kunne tjene nogle ekstra penge ved siden af den beskæftigelse man nu har idag.

Jeg er endnu en af disse personer som kan tilbyde dig en glimrende mulighed for at kunne tjene nogle penge, selvfølgelig vil jeg ikke love dig en succes eller guld og grønne skove, dette kommer kun hvis du også selv er villig til at lave en indsats.

Jeg kan derimod love dig at hvis du vælger at gå ind til dette foretagende via. mig så vil hele mit team og jeg selv stå til rådighed over for dig og hjælpe dig på vejen til succes.

Firmaet som jeg arbejder under hedder ACN, ACN er udbredt i 23 lande med almindelige services som den almindelige forbruger bruger hver evig eneste dag alligevel.

Ting som vi kan tilbyde:
Billigt Mobil abonnement
Nok danmarks billigste internet
IP Telefoni
Alarm systemer
Fastnet
El og Gas
Videotelefoner

- Dette er ting som største delen af alle mennesker benytter sig af hver dag, så hvorfor ikke hjælpe dem med at spare nogle penge, og selv få en fortjeneste ud af det?

Network marketing er jo ikke noget for alle, derfor vil jeg gerne have du afklarer med dig selv om dette kan være noget for dig.
1. Kan du se idéen i at hjælpe andre mennesker med at spare penge, eller faktisk selv tjene nogle ekstra penge ved siden af det de laver?
2. Er du også træt af at arbejde fra 9-17 hver evig eneste dag hele livet?
3. Ønsker du at udvikle dig selv personligt og få flere kompetencer indenfor salg og coaching?

Hvis dine svar til disse 3 spørgsmål er JA, så er det på tide vi kommer igang med at DU også kan få gjort livet lidt nemmere :)

Til at slutte af med vil jeg sige at alle er velkomne til at kontakte mig, men jeg selv vil kvalificere hvem jeg ønsker at tage ind under mine vinger og bringe til den selv samme succes som jeg har fået med dette.

Jeg kontaktes på
nicolai@nexaweb.dk
42203110

Hvis du blot ønsker at høre mere omkring det, eller hvis du allerede er klar på at starte op, så benyt dig af ovennævnte oplysninger og vi finder en dag hvor vi mødes og du får en ordentlig præsentation af dette.

Med Venlig Hilsen
Nicolai Hansen

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler på at du finder nogen her inde, der hopper på limpinden ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jamen fortæl da gerne mere om Danmarks nok billigste internet. Det lyder spændende, men svært at tro på, når ACN lejer sig ind på andres netværk.

Er det stadig videotelefonen, der er selve omdrejningspunktet i forretningen med at hverve nye forhandlere?

Er det stadig Call Me, der er leverandør af mobiltelefoni til ACN og i så fald, hvor er fordelen i at være ACN kunde, kontra Call Me kunde?

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry men tvivler på din idé. Har hørt om ACN, og det minder om pyramidespil, selvom man kalder det noget andet.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam et pyramidespil :)

Jeg synes derudover at have hørt, at det koster en person 3700 kroner at få lov til at sælge "under" dine vinger. Hvis dette er sandt, hvorfor fortæller du ikke om det?

Hvorfor fortæller du ikke om, at du også får ekstra procenter, ved at få en ny mand "under dine vinger"?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tek-2518:

Sorry men tvivler på din idé. Har hørt om ACN, og det minder om pyramidespil, selvom man kalder det noget andet.



Når du siger hørt om Acn, betyder det så at du har været inde og høre om forretningen, eller blot kender nogen som har været "med"?

Jeg syntes ikke det minder om et pyramidespil, kan ikke få øje på noget der kan vindes. Jeg kender ikke ACN's afrgningsplan men mener ikke der sidder en fed amerikaner og tjener på at der er en der starter op i Danmark.
Pyramide betyder det i din verden så at man aldrig ville kunne tjene mere end den der "sidder over en"?
Fra Haverslev
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer alle.

For lige at hjælpe Martin bare lidt, med hans umulige projekt han har kastet sig ud i, her på Amino.

Med umulig, mener jeg at det ikke lige er det rigtige sted at starte en sådan tråd :)

ACN, er ikke de billigste i Danmark, men de er bestemt heller ikke de dyreste. De har nogle priser der er attraktive.

ACN er ikke et pyramidespil. Det er som Martin skrev, Network Marketing. En virksomhedsform, som jo faktisk er godkendt, næsten overalt i verdenen.

Martin, der er en amerikaner der tjener penge på, at der er en i Danmark der starter op, da ACN startede op i USA, så er der højst sandsynligt en Amerikaner i alle netværk. Ligesom at du, når du har været i gang et godt stykke tid, og haft succes med din forretning og dit netværk har vokset sig stort, så vil du sikkert også tjene på på en der starter op i USA.

Vælger man at beskæftige sig med Network Marketing, og man føler at telefoni er noget der falder i ens interesse, så vil jeg faktisk mene at ACN er et de bedre firmaer at arbejde med Network Marketing i. De har en rigtig god bonusplan, som er til at finde ud af, og ikke er så indviklet, som den er i mange af de andre firmaer.

Martin du skal vide at det med "pyramidespil", er en bemærkning du vil støde på konstant. Men som oftest er det fordi de ikke har nogen viden om hvad det egentlig er. Og dem der siger det, er ikke nemme at "omvende".

En anden gang, Martin, så vil jeg ikke anbefale dig at gøre det, du har gjort her, når du ikke har større indblik i det du laver. For det er ikke nemt at hive en livline ind i en skriftlig diskussion, som det f.eks. ville være over telefonen, i en 3-vejs samtale.

Martin, KLØ PÅ, giv den gas. Det kræver rigtig meget arbejde. Men husk du har en masse folk bag dig, til at hjælpe. Bliver du ved, og får du succes med forretningen, så venter der dig den mest fantastiske rejse foran dig. Glæd dig til de internationale konventer. De sparker dig virkelig i bagen.

Held og Lykke Martin

Hilsen en der både har prøvet ACN og Herbalife, men desværre ikke havde den vedholdenhed der skulle til.

Daniel

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Daniel.. Tror du skal justere navnet. Jeg skriver klart og tydeligt at jeg ikke har startet ACN forretning :)
Fra Haverslev
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, hovsa. Svaret varet var selvfølgelig til nicolairh, som har startet tråden :)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Daniel Rokkedahl:
KLØ PÅ, giv den gas. Det kræver rigtig meget arbejde. Men husk du har en masse folk bag dig, til at hjælpe. Bliver du ved, og får du succes med forretningen, så venter der dig den mest fantastiske rejse foran dig. Glæd dig til de internationale konventer. De sparker dig virkelig i bagen.

Det glæder mig meget at der er nogle Aminoer der forstår vigtigheden af at give opbakning til personer der vil forsøge sig som Iværksætter med Network Marketing.

Det er ikke så ofte det sker i Amino - det anses tilsyneladende ikke for Iværksætteri når det sker via Network Marketing - men det fremgår jo også af at alle tråde der vedr. Iværksætteri med Network Marketing flyttes til en særlig oprettet emne gruppe.

Men jeg synes det er stort af dig at fortælle din historie om dine erfaringer og her fremhæve at du ikke opnåede de forventede da du IKKE havde den vedholdenhed der skulle til !


Daniel Rokkedahl:
Hilsen en der både har prøvet ACN og Herbalife, men desværre ikke havde den vedholdenhed der skulle til.
 

Så trådstater - håber du læser dette:    

Få dit navn sat på din profil og beskriv lidt om dig selv så virker det mere troværdigt!
Og så skal du vide at der i Amino er mange modstandere af Network Marketing – men det skal du ikke lade dig gå på af – bare gi den gas og masser af gå på mod så kommer resultaterne!   Wink

Mvh

 

john sommer



 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)