Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fora tilbydes! Installation, Import, Design & Support

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rutineret, effektiv, hurtig og til at betale.
Installation, import, design og support!
Jeg kan være din community manager eller hjælpe med en enkelt opgave.
Game-forums er min specialitet - men jeg opsætter alle typer forums.
www.schmitzit.com

Jeg installerer/importerer, designer, styler og opsætter forums i Xenforo platformen. Xenforo er forholdsvist nyt og udviklet af tidligere medarbejdere fra vBulletin - som har samlet alt det bedste i en ny værktøjsform, som gør forums lettere og ekstremt brugervenlige. Der er 11.000 brugere på Xenforos eget forum, som hele tiden hjælper med at udvikle dette værktøj - og supplerer med diverse add-on og nye features.

Det er for eksempel muligt at tilknytte et forum til en eksisterende hjemmeside via en nav-tab - og dit forum kan designes så det passer til dit forum/din stil, produkter osv. Eller er dine produkter / tilbud så komplekse, at du ønsker din egen wiki? Så kan den integreres i forumet.


Hvad du behøver for at få lavet et forum:

  • FTP, cPanel eller lignende adgang til din server, så det er muligt at uploade forum softwaren. 
  • Et database navn, login, og password som XenForo databasen kan være i
  • Ønsket navn til dit forum og et navn til den administrative bruger samt en kontakt e-mail adresse.

En forum licens i Xenforo koster 140 USD. Herudover skal der betales for server hosting/navn osv.

Ønsker du at flytte et eksisterende forum til Xenforo - kan jeg også hjælpe med det.

Min timeløn er 350 kr/time. Det estimerede timeantal kommer an på, hvor komplekst et forum/en opgave er og hvor mange designdetaljer, der er brug for.

Ønsker du hjælp til opdatering eller forumadministration efterfølgende er det samme pris. Minimum fakturering er 30 min.

Ønsker du en fast community manager kommer prisen an på det ugentlige timeantal - men så finder vi ud af det ;) Jeg arbejder som udgangspunkt hjemmefra.


Nogle af de forums, jeg har sat op, designet & administrerer:

www.entropiaplanets.com
(gå i nederste venstre hjørne på forumet og skift stil i Style chooser linket)

www.thatgameforum.com

www.diablophilia.com
(nyt forum - arbejder stadig på det. Har taget omtrent 15 timer at sætte op og designe indtil nu - men der mangler stadig detaljer)

www.cyreneforum.com
(nyt forum - arbejder stadig på det. For at se det aktuelle layout, skift stil i Style chooser linket. Der er flere forskellige designs til dette. Første design tog ca. 20 timer - efterfølgende designs med tweakings ca. 7 timer hver ud fra eksisterende basis design. Jeg arbejder dog stadig på dem og regner med at bruge mellem 5-10 timer mere. Design gælder alt lige fra farvevalg, til banner, baggrundsbilleder, ikoner osv. Opsætning og installation indebærer opgaver som installation af forside moduler, nyhedsslider, brugerrettigheder i back-end osv.)

www.afterworldforum.com

www.schmitzit.com/forums
(vores nye hjemmeside - test forum. Der ligger forskellige designs i Style chooser linket)

Ønsker du at koble en Wordpress side på dit forum, kan jeg også hjælpe med det. Her er et par sider, jeg har lavet:

www.eyesonastick.com

www.schmitzit.com

www.cloudoutloud.com (denne side flytter snart domæne)

Ud over ovenstående sætter jeg brochurer op, laver logoer, magasiner, plakater, postkort og meget mere til samme time-pris som ovenstående.

Er der noget, du mener jeg kan være behjælpelig med, så send mig en PM.

Tak :)
Lykke

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke,

Jeg har ændret Forums i overskriften til Fora, da Fora er det korrekte udsagn når forum udtales i flertal.

Umiddelbart lyder det ellers til at være et godt tilbud Big Smile

DBH

Morten

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha super tak :) Er for vant til den engelske udtale!

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere nye forum-designs til Xenforo er klar:

Broken Arch

Retro50

Se dem på www.wemakeforums.com - vælg dem nederst i venstre hjørne. Klik på nuværende design og vælg i den style choser, som popper op.

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er forumet CyreneForum gået i luften - og vi får nye medlemmer hver dag =)

Eksempler på implementerede forum-features:

  • Blog-sektion
  • Media-arkiv til videoer (fx YouTube)
  • Live chat på siden
  • Banner space
  • Direkte link til en ekstern Wiki - men der findes et mindre wiki modul til forum-systemet, som kan tilkøbes. Det er direkte integreret med forumet og er super godt som et lille 'vidensværktøj'.

Tilbyder stadig min assistance - enten på timebasis eller x antal faste timer pr/måned.

=) Lykke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)