Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serverleje/Dedikeret server

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter en god dansk server hosting virksomhed. Hvad kan folk anbefale? jeg har i forvejen kigget på ServerHosting.dk, rackspace.dk og lidt andre, men de har ikke fanget min interesse.
Det må meget gerne kunne måle sig i kvalitet og pris med:

http://giga-international.com/?show=konfigurator&server_id=133

Grunden til jeg ikke vælger Giga er, at det vil besværliggøre regnskabet :-)

/Jeppe

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du præcist brug for ?

Mange af opgaverne kan vi sagtens varetage. Så skriv en PM hvis interessen er der ;)

Smile !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brug for noget lignende den server som jeg har linket til - med Ubuntu 11.04.

Serveren vil blive vedligeholdt af vores udviklingsbureau, så det eneste jeg har brug for er en server :-)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Hvad er grunden til at det skal være en dedikeret server? Jeg har evt. muligheden for at tilbyde dig et server setup i et ægte cloud miljø. 

Et cloud setup / virtuel server giver bedre mulighed for justering af ressourcer og giver generelt fordele i forhold til stabilitet og fleksibilitet. Der er dog visse formål hvor en dedikeret server er bedre egnet end en server på et virtualiseret platform. 

Kunne derfor være oplagt at høre lidt om serverens formål, så vi kan rådgive dig bedst muligt.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.

Vi kan også hjælpe dig med opgaven dog vil det være en VPS / Cloud server, du kan se hvordan serverene er her: http://www.itcollection.dk/virtual-private-server-cloud-servers/virtual-private-server-with-linux.html

En VPS / Cloud server kan klare det meste og vi kan konfigurer hvor mange ram, og harddisk plads skal bruge, hvis du vil høre om dit behov kan være dækket af en VPS så bare send mig en PM, hvad det er du skal bruge den til.

Der vil ligge Ubuntu 11.10 server der på, serveren vil have en fast IP.
Med os vil du altid kunne købe mere plads hvis du skulle få behov for dette.
Samt en 100Mbit internet forbindelse, og når du får serveren vil der være ssh adgang til den.

Hvis du har spørgsmål eller andre ønsker ind det vi har på vores webshop så bare send mig en PM :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

En cloud server vil bare blive ALT for dyr på nuværende tidspunkt, med den serverplads vi skal bruge.

Serveren skal bruges til en stor webportal med masser af subdomæner. Det er svært at forklare uden at røbe for meget :-) Vi går live om lidt over en måned.

Det mest optimale vil være cloud hosting, men det bliver på et senere tidspunkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nitzsch:

Hej Jeppe.

Vi kan også hjælpe dig med opgaven dog vil det være en VPS / Cloud server, du kan se hvordan serverene er her: http://www.itcollection.dk/virtual-private-server-cloud-servers/virtual-private-server-with-linux.html

En VPS / Cloud server kan klare det meste og vi kan konfigurer hvor mange ram, og harddisk plads skal bruge, hvis du vil høre om dit behov kan være dækket af en VPS så bare send mig en PM, hvad det er du skal bruge den til.

Der vil ligge Ubuntu 11.10 server der på, serveren vil have en fast IP.
Med os vil du altid kunne købe mere plads hvis du skulle få behov for dette.
Samt en 100Mbit internet forbindelse, og når du får serveren vil der være ssh adgang til den.

Hvis du har spørgsmål eller andre ønsker ind det vi har på vores webshop så bare send mig en PM :)

Jeres cloud hosting ser rimelig fornuftig ud - også prismæssigt. Ville dog gerne have mere plads :-)

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget plads skal du bruge? Så kan vi måske hjælpe dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke plads vi skal bruge lige nu, men jeg kan godt lide at være på den sikre side. Det kan jo tænkes at vi vokser hurtigere end vi regner med. Det system vi skal udbyde tilbyder 200-600 mb pr. bruger + mulighed for at købe ekstra plads. Med 100 gb vil det give mulighed for 166 kunder (hvis alle køber max). Så længe vi har mulighed for at udvide harddisken på et senere tidspunkt :-)

Jeg vender det lige med min udvikler for at høre hvad han siger.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)