Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serverleje/Dedikeret server

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan godt udvide pladsen senere hvis behovet skulle komme, og vi vil kunne gøre det hurtigt.

Hvis i skulle have nogle spørgsmål, så bare send os en mail eller en PM her inde :)

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

I skriver ikke rigtig noget om hvor i står henne på jeres hjemme side, har revisionserklæringer på jeres housing site? hvilken standard arbejder i udfra på jeres udstyr, er jeres backbone linje redundant, har i automatic switch på jeres VPS, hvis den brænder sammen? kunne godt være at i lå i et privat hjem, når der ikke er oplyst noget på jeres hjemmeside?

 

Bare nysgerrig? 

 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det burde ikke være noget problem at finde en nogenlunde tilsvarende dedikeret server her hjemme i samme prisleje, det bliver dog næppe med de samme trafikvilkår som den du har linket til der. Har i regnet jer frem til hvor meget trafik i forventer at skulle bruge?

Her ud over så husk også at gøre jer nogle overvejelser omkring supportmulighederne ved den udbyder i vælger. Selvom det er jeres udviklere der skal stå for opsætning og drift, så kan de jo intet stille op hvis serveren har en fysisk defekt eller der bliver behov for at foretage noget fysisk ved maskinen. Det er derfor vigtigt at sikre jer at i får en udbyder i kan ringe til døgnet rundt, hvis uheldet skulle være ude (jo mindre jeres webportal uden problemer kan holde til et halvt døgns nedetid, men det er jo de færreste der ønsker det).

Har du eventuelt forhørt dig hos dine udviklere om de har gode erfaringer med en udbyder fra andre kunder, som de kan anbefale? Alternativt kan du også prøve at kigge på tidligere tråde her på Amino for anbefalinger, frem for blot at vælge ud fra en række udbydere der selv byder ind med deres egen løsning.
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt, det må vi lige have tilføjet til jeres side, men selvfølgelig har vi redundans på vores backbone samt servere i den forstand at hvis den ene server går ned tager den anden over med det samme, for at undgå nedetid. Og serveren står ikke hjemmeprivat, det ville være alt for usikkert og det ville jeg ikke have det godt med at tilbyde mine kunder, så derfor er den lagt i et moderne serverrum:)

Men ja du har ret, jeg vil udarbejde en skrives om det og tilføje til vores side. :)
Tak for det :D

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

server4you.com - Bedste priser du nok finder :) 


Dog er det en discount host og der er delte meninger om deres support. Men rent prismæssigt på hardware er der ingen der slår dem. Men der kan tilkøbes support pakker med en 24/7 teknikker. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Må som altid give Sune ret.. Der er også en del andre faktorer der spiller ind som feks. 24/7 "shit hits the fan bemanding, og det er altid en god ide at lytte til andres erfaringer med udbydere. Det vigtigste er at du gør op med hvilke faktorer der er vigtigt for dig nu, og på et senere tidspunkt.

Er det servicen, trafik, sikkerhed, routing, pris etc.. og så tage de kriterier til at finde en udbyder.. fordi mange udbydere er stærk på det ene og svag på noget andet.

Hilsen

Markus

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Det vil jeg rigtig gerne hjælpe dig med, såfremt du er interesseret. Undertegnede repræsenterer Wannafind.dk A/S, end af Danmarks top 3 webhosting virksomheder. Såfremt du er interesseret må du meget gerne sende mig dine ønskede specifikationer på serveren, eller give mig et ring for sparring.

Mvh. Stefan Rosenlund Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til alle for svar og hjælp. Har endnu ikke besluttet mig, da det er en svært og vigtig beslutning :-)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Hvis jeg var dig ville jeg helt klart overveje en af de store Cloud udbydere, ikke pga pris, men pga skalerbarhed og dynamik. Vi har tidligere benyttet Amazon EC2 (http://aws.amazon.com/), og sammen med deres S3 vil du få løst både server og storage udfordringer med en utrolig dynamik og mulighed for at vokse.

Vi er i Firmafon gået tilbage til dedikeret servere, ikke fordi vi ønskede det, men fordi vi har nogle helt særlige krav da vi køre telefoni. Hvis vi havde kørt en ren web løsning havde vi helt klart forblevet på EC2.

Du skal også kigge på deres største konkurrent Rackspace, de har også en cloud løsning (http://www.rackspace.com/cloud/).

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Hej Jeppe

Hvis jeg var dig ville jeg helt klart overveje en af de store Cloud udbydere, ikke pga pris, men pga skalerbarhed og dynamik. Vi har tidligere benyttet Amazon EC2 (http://aws.amazon.com/), og sammen med deres S3 vil du få løst både server og storage udfordringer med en utrolig dynamik og mulighed for at vokse.

Vi er i Firmafon gået tilbage til dedikeret servere, ikke fordi vi ønskede det, men fordi vi har nogle helt særlige krav da vi køre telefoni. Hvis vi havde kørt en ren web løsning havde vi helt klart forblevet på EC2.

Du skal også kigge på deres største konkurrent Rackspace, de har også en cloud løsning (http://www.rackspace.com/cloud/).

Problemet ved rackspace er at deres servere er placeret i Canada, så du får en del mere delay. 

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)