Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af SEO-haj-ninja samt nemt tilgængeligt letlæse- og forståeligt materiale søges....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LoveRoad Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for hjælp til at få min hjemmneside SEO-opdateret, men har rigtig svært ved at finde ud af hvem jeg skal kontakte for hjælp til dette, det er et stort og broget marked og noget uoverskueligt mht. hvem der er værd at kontakte.

Jeg har googlet en masse og læst en hel masse for at se hvad jeg selv kan gøre, men er ikke blevet klog nok på dette...

Kan du hjælpe mig?

Mange tak.

Venligst Jannie

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Her er et par bud på at komme i gang med "gør-det-selv":

Start med at læse den første artikel. Derefter hent light udgaven af Thomas bog - det skulle sætte dig godt i gang.

Søren

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie.

En god start ville være at du får sat dit link i din signatur herinde

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LoveRoad Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tusind tak for hurtig hjælp :o)

Det vil jeg fluks se nærmere på.

Kan du have en herlig dag!

:o)-Jannie

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LoveRoad Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tusind tak for tip - Jeg er dog ikke så skarp (endnu) på det her område, så kan du fortælle mig mere konkret (skåret-ud-i-pap) hvad du mener og hvad det er jeg skal gøre?

Mange tak!

:o)-Jannie

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie Nielsen Hansen:

kan du fortælle mig mere konkret (skåret-ud-i-pap) hvad du mener og hvad det er jeg skal gøre?

Det tror jeg bliver svært, han sagde det så meget "lige ud" som man overhovedet kan. Du ved vi har alle en signatur her på Amino, den som bliver vist efter hvert af vores indlæg, der kan du selv vælge hvad der skal stå ... og der skal du sætte et link til din hjemmeside.

Hvis det er udover dine tekniske evner vil jeg bestemt anbefale dig et full-service seo firma :)

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Først går du op i "Ret profil", videre til "debat instillinger" og så længere nede på siden finder du web signatur, her skriver du dit link

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en lille smule generelt information på seoportalen, som du kan bruge til at komme bedre i gang.

Hvem du skal vælge er meget svært at sige, det afhænger meget af hvad du vil og hvad dit nuværende budget er.

Jeg kan anbefale, at du vælger et af de firmaer, der er repræsenteret herinde.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

start med at læse en masse om seo de 2 bedste seo bøger om  i danmark er disse 2 her Mikkel Demib http://seo.demib.dk/  af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk husk viden er magt til at vælge den korrekt seo haj

husk spørg løs omkring alt her på forummet man får altid super feedback derved lettere at vælge rettet seo haj

husk hav en passion i at lave det bedste og tage det stille og roligt intet hastværk derved vælges korrekt , viden er magt og det giver en positive fremgang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jannie, som mikael også skriver vil jeg varmt anbefale seo-lex der vil du kunne finde dig frem til en masse gode råd samt en beskrivelse af de forskellige seo begreber, og light udegaven som er gratis er rigtig fin til at starte med som helt ny.

Men er også falden over en anden bog, har ikke læst den selv, men virker til at være rigtig god, til at få et godt indsigt i hvad seo enlig går ud på, og hvordan man for placeret sig godt på de forskellige søgemaskiner.

du for lige et link: http://www.saxo.com/dk/item/torbjoern-flensted-seo-paperback.aspx

Håber det kan hjælpe dig godt på vej.

Mvh.: Per D. Sønderby

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)