Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sblogs der automatisk skaber unikt indhold

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linkbuilder du, men er træt af at skulle betale for artikler mm.?

Mine auto-blogs indhenter selv indhold fra en række forskellige kilder (Youtube, diverse artikeldatabaser, Yahoo Answers, Flickr osv.), oversætter indholdet til dansk, og poster dette for dig!

Fidusen i dette er at man kan opsætte systemet til at indsætte links i disse artikler (med tilfældig hyppighed) med dine keywords, således at du får links fra unikke artikler, der handler om det emne du skriver om.

Jeg tilbyder komplet opsætning af WordPress systemet + auto-blog softwaren efter dine ønsker (tilbuddet gælder 10 keywords med dertilhørende links, vi kan godt aftale flere), gennemtestet og klar til at generere indhold.

Du leverer blot oplysninger til hostingen (FTP-adgang og databaseoplysninger til WordPress), og så vil jeg have opsat bloggen i løbet af 24 timer.

Disse blogs vokser med tiden, og akkumulerer langsomt pagerank til forsiden af sig selv - og kan opbygges i netværk så de styrker hinanden!

Pris per opsat blog - 1000 kroner eks moms!

Ønsker du at se en blog i aktion, eller høre mere om effekten man kan få ud af disse blogs, skal du være velkommen til at skrive til mig her på Amino eller på chb@hauthorn-it.dk

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne se eksempler og tekster den laver :)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en besked nu.

Til forklaring for alle: Teksterne oversættes automatisk af Google Translate, som er blevet opdateret en hel del i løbet af den seneste tid, og derfor leverer tekster af en kvalitet, der er forståelig, men som man nemt kan finde fejl i.

Indholdet der skabes er altså udelukkende til ære for søgemaskinerne, selv om jeg personligt modtager trafik direkte fra mine auto-blogs - de får faktisk trafik selv, og oven i købet folk videre ind på dit site.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også gerne sende en en pm. med eksempel til mig:)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må gerne sende en pm med mere info og eksempel til mig

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet til jer nu.

I øvrigt kan systemet også selv lave kommentarer til indlæggene - disse hentes fx fra kommentarene til en youtube-video der er postet el. lign.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget tid siden.. Men hvis du stadig har tilbuddet, vil jeg vældig gerne høre mere & se eksempler ;)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende nok og jeg har selv leget lidt med det, men i sidste ende skal der links til udefra for at dit netværk vokser i værdi.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Spændende nok og jeg har selv leget lidt med det, men i sidste ende skal der links til udefra for at dit netværk vokser i værdi.

Ikke helt korrekt - har du tålmodighed, vokser dit netværk også grundet aldersfaktoren, og desuden vokser værdien af fx forsiden også, da samtlige oprettede artikler linker til den.

Men du har da ret i at aktiv linkbuilding til netværket gavner værdien, ingen tvivl.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide automatiseringen omkring det at bygge backlinks, men at fylde nettet med spam google translate tekster der er det rene vrøvl, er bare ikke godt nok. Kunne man ikke lave de tekster af bedre kvalitet?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)