Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i Radio Energy (NRJ)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

De er ret kendt radio station, som er svensk ejet. De er absolut størst i sverige hvor der er landsdækkende.De er ret tit repræsenteret  på MTV hvor de reklamererer til deres målgruppe. I sverige er også i medier som billboards,aviser, tv mm hvior de kører store reklame kampagner 

De er helt ok, hvis du har et "godt tilbud" fra dem så er det værd at overveje hvis det passer til jer. Jeg tror dog at i Danmark er de kun repæsenteret på Sjælland, med fokus på hovedstadsområdet (??)..

Som de andre oplyser, her så skal du også overvej omdit produkt passer til dette reklame medie, for at det skal få den rigitige effekt, hvilket flere eksempler ovenover viser hvor det har gået i den forkerte retning...

Meen..hvis jeg nu var dig så ville jeg nok vælge 100fm istedet da de er en større station i danmark og effekten vil nok være derefter, men desværre nok også prisen... Tongue Tied

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 22:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen,

Ja kunne have betalt sig at lytte jer herinde.

Mine spot er snart kørt færdig. Jeg har både haft banner og radiospot (nrj.dk) med absolut ingen effekt.

 

 

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

NRJ er en af de største radiostationer i Europa. Se også http://en.wikipedia.org/wiki/NRJ_Radio. Med hensyn til målgruppe kan den sammenlignes rimelig meget med The Voice. I Danmark er den måske dog rettet til lidt yngre lyttere end Voice.

Jeg ved dog ikke, hvor godt de dækker i Danmark!

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 02:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også haft spot hos NRJ uden effekt.

Jeg tror det ligger i sagens (radiomediets) natur, at ukendte firmanavne ikke har en kinamands chance. Kendte firmaer og brands måske. Men hvis et ukendt firma f.eks. vil have lytterne til at gå ind i en netbutik, så kan lytterne ikke huske web-adressen 5 minutter efter reklame-indslaget.

Hvad kan du f.eks. huske fra den sidste radioavis du hørte eller fra den sidste TV-avis du så? Intet formentlig.

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En kommentar til radioreklame på både NRJ og andre kommercielle radiostationer.

Generelt er det sådan, at radioreklamer er gode til at opbygge kendskab, men er dårlige til at konvertere til direkte salg.
Radioreklamer er altså gode til at opbygge enkle budskaber om en virksomhed og slå virksomhedens eller produktets navn fast i forbrugerens bevidsthed, men er ikke så gode til at skabe direkte køb.
Uden at komme med en lang udredning, så må radioreklamer altså ikke stå alene, hvis målet er at skabe salg. Til gengæld kan radioreklamer være rigtig gode til at opbygge kendskab hos forbrugeren som en del af en langsigtet strategi eller som et element i en marketingplan, hvor forbrugeren også "rammes" via andre medier, f. eks. annoncer, der rammer den samme målgruppe.

Jeg har selv anvendt radioreklamer i forbindelse med opbygning af kendskab til en virksomheds navn. Men det skete i kombination med blandt andet direct marketing og annoncer, hvor det meget enkle budskab i radioreklamen blev udbygget med andre elementer i de øvrige medier.

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa, jeg har haft POSITIV effekt ved nrj spots. mine spots kørte på netradio i 28 dage på fyn og sønderjylland og allerede efter 1 dag havde jeg fået mange flere ordre fra fyn alene end jeg plejer, samlet set på hele måneden fordoblede vi vores web salg- primært med ekstra kunder på fyn.

 

måske har jeg bare været heldig, og jeg vil heller ikke reklamer i radio igen, idet en kundeundersøgelse  via min hjemmeside har vist at langt de fleste kunder finder min web shop via google adwords.

 

mvh anja, miniaturen.dk

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Kjeldsen´s Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Blot en ide, jeg har selv overvejet at forsøge med biograf reklamer til mine webshops, der er en hjemmeside som formidler dette, det koster noget mindre end de beløb der er nævnt her for radio reklame.  www.drf.dk

Værd at overveje...

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget oplagt at anvende det medie, som du selv formidler reklamer til. Det skaber da i hvert fald troværdighed, at du selv tror på dit produkt :-)
Desuden "rammer" du din målgruppe, mens de sidder dernede i mørket og kan forholde sig til mediet.

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har arbejdet som sælger ved NRJ. Det var dog kun i en kort tid, da jeg abselut ikke bryder mig om deres salgsmetoder. Hvis du vælger at købe reklame af dem, hvilket ikke ikke vil anbefale dig, er du sikker på du kommer til at have rigtig rigtig mange opkald ifb. med mersalg. Deres måde de sælger deres vare på er. Jo mere lort de kan fyre af i første samtale jo bedre, personen som så skal mersælge produktet, skal så redde alt det bræk ud som der er blevet sagt i første salgstale, og det gøres så ved at lukke endnu mere bræk ud.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 19:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon ide den med biograferne. Den skal jeg overveje næste gang der kommer et budget der kan bære udgiften. Troede at det var langt dyere at reklamere på den måde.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)