Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing erfaring, Ny Webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne optage nogle videoer til dig hvis det skal være af produktet!
Så får kunden også mulighed for, at se det! Det er jo ure vi snakker om :D!

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ser det jo rigtig fint ud..:-) Tillykke med shoppen, og der er mange rigtig fine features, gode billeder m.v.

så du skal have nogle besøgende på siden, så du kan finde ud af havd der virker og hvad ikke gør.. Det kan være adwords og seo, som nævnt i tråden, med fine henvisninger hvor du kan læse mere om de ting..

@michael - pas på med det med de 70 tegn i titel, efter du seneste opdateringer i google, tyder noget på at det er ændret noget. Jeg ser det i hvert fald i mine resulateter, at nogle af dem der nærmer sig den gænse du nævner bliver snappet af..

der er noget tvivl p.t. om hvor lange de må/kan være - men noget tyder på det er pixelvidden der er afgørende... det sidste jeg læste var lige på den anden side af 500 px... Det vil sige at holder det stik, så kan du have meget lange titels hvis du bruger smalle bogstaver som f.eks "llllllllll",  dem kan der være mange af på 500 px, mens der ikke kan være så mange "wwww" fordi bogstavet er bredere..

Men som sagt har jeg indtil nu ikke hørt/læst om noget 100% håndfast.. Men du har ret - et ord er for lidt.. der skal noget mere til, og det skal være noget søgerelevant..

Så bedste råd til trådstarter må være, at det første du skal have lært, eller have nogen til, at få lavet en søgeorsanalyse, - hvad søger folk efter når de har brug for dine produkter, og hvordan ser konkurrencen ud på orderne, og gå efter de "lavt hængende frugter" først, for det du skal lige nu, er vel at have pisket noget´l kunder og omsætning igennem, så du kan få noget at arbejde med, - ikke mindst data..:-)

Held og lykke, - med dit design synes jeg i hvert fald du er godt på vej..

Dbh/ Ulrik

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke drive en webshop hvis man ikke kender SEO (søgemaskine optimering). Det er den absolutte nøgle til at skabe trafik. Det er helt essentielt at du få kontakt til en person/virksomhed der kan hjælpe dig med at søgemaskine optimere. Det kan være dyrt - men den eneste vej til at drive en succesfuld shop. Når du ikke kender udtrykket er der nok et langt stykke vej til at du selv kan optimere.

Dernæst kommer adwords og andre former for markedsføring. Personligt har jeg meget ringer erfaringer med 'offline' markedsføring (altså Radio/TV/Blade/Aviser mv.) på rene web-baserede shops. Det er simpelthen ikke pengene og indsatsen værd (men det kommer muligvis meget an på produktet)

 

God vind!

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Mange tak for dit indlæg har læst det med en stor aha oplevelse og endnu engang vil jeg bruge af de råd jeg får her inde.

Allan Det er korrekt jeg ikke er meget inde i SEO, men jeg læser og læser på alt jeg kan komme i nærheden af med ting jeg ikke ved. Man skal jo starte et sted :)

Men til dig også tak for dine råd.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er det os ekstra vigtigt du nu tager aktion på vores råd eller de ting du har læst om. Lig læsningen på hylden for en stund og eksekver tingene ud på webshoppen eller søgemaskinerne.

Start med optimering af teksterne på alle vare. Meta description, meta tags, H1, H2, H3 overskrifter.
Har du brug for hjælp eller spørgsmål vil jeg gerne hjælpe dig på vej hvis du ikke har fået viden nok af de ting du har læst?

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Jeg har lige kigget lidt på din webshop, og synes den ser rigtigt flot ud. Tillyke med den.

Jeg har et tilbud til dig, hvor du kan få din webshop synliggjort for næsten ingen penge. Jeg er nemlig ved at starte en ny hjemmeside op, som du kan se her: http://gaetprisen.rhs01.dk

Ved at oprette en konkurrence på gætprisen.dk, får du alle disse fordele:

-          Reklame for et af din virksomheds produkter. Der vil på Gætprisen.dk være både et billede og en beskrivelse af dit produkt samt et link til din hjemmeside.

-          Du når ud til brugere, der har interesse i dit produkt. Alle de brugere, der har deltaget i din konkurrence, har på denne måde udvist interesse for dit produkt. Alle disse brugere får du igen kontakt til, når konkurrencen er slut, gennem den mail deltagerene modtager. Der i er som før nævnt både et billede af dit produkt, produktets tilbudspris og et direkte link til din hjemmeside, så brugerne kan købe din produkt.

-          Mere trafik på din hjemmeside. Mange af Gætprisen.dk’s brugere vil gå ind på din hjemmeside, når de skal deltage i din konkurrence, for at finde information om prisniveau. Det gør at de bevæger sig rundt på din hjemmeside, hvor muligheden for at de falder over et andet produkt, og køber det, også er til stede. Der skabes på denne måde også kendskab til din hjemmeside som helhed.

-          Vedvarende reklame på Gætprisen.dk. Når konkurrencen er afsluttet, kan man efterfølgende se den under ”afsluttede konkurrencer”. Din virksomheds produkt og hjemmeside fortsætter altså med at være på Gætprisen.dk nogen tid efter konkurrencen er afsluttet. Der vil også blive lagt et link til din hjemmeside på Gætprisen.dk under ”samarbejdspartnere”.

Hvis det har din interesse er du meget velkommen til at kontakte mig på enten gaetprisen@hotmail.com eller 31 90 97 40.

Venlig hilsen Tabita Zinck.

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)