Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betaling på hjemmeside? MUST med indløsningsaftale?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Nu jeg nødt til at oprette et emne, for alle de indlæg/artikler jeg finder om det, siger noget forskelligt. 

Hvis man ønsker sine kunder skal kunne betale med Dankort/Visa så SKAL man have en indløsningsaftale med NETS? (3500 kr i oprettelse + 1000 kr om året pr kort) - Kan dette virkelig passe??? Det sætter jo en stopklods i mange nye, små virksomheder.

Men så læser jeg mig til, at man kan bruge QuickPay fx, også få en aftale med Euroline og det kan alle bare gøre, og det koster næsten ingenting.. Men det kan godt være, men det kræver lige en omsætning på min. 100.000 kr om året, for at blive kunde hos Euroline.. 

Syntes det grotesk, at det område skriger så meget af monopol, samt at der ikke bliver gjort noget ved, at det skal være så dyrt for en lille virksomhed, kunne forestille mig, at det var en stor stopklods for mange nye iværksættere!

Mange har også sagt til mig, at jeg kan bruge Paypal eller Moneybookers, helt gratis, uden det skal koste noget, kun et gebyr af alle transaktioner. Helt sikkert tænker jeg, men man kan kun benytte det, hvis man har sin virksomhedsadresse i USA eller England..

Så er det bare mig, eller er der ekstremt meget forvirring omkring dette emne?? Nogle der kan komme med en forklaring? SKAL man have en NETS aftale til 5500kr, for at kunne modtage dankort/VISA i sin shop?

På forhånd tak,

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at Euroline kræver en omsætning på 100.000 ? Det må du lige undersøge nærmere, for mener ikke at der er en krav, og det er absolut det billigste metode at starte op på.

Hvis du ønsker dankort så er en oprettelse på 250,- + års abo på 1000,- er lige til at overkomme..

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt få en ePay/euroline løsning uden at omsætte for 100.000 kr, det har vi haft på vores tidligere webshop.

Mener vi gav 2-3.000 for oprettelse, og yderligere 1,3 % i provision pr. transaktion.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, 

Ja det er godt nok noget der er mange artikler om, men priserne er nu ikke korrekt af dem du angiver. 

Nets priser for Dankort: http://www.epay.dk/indloser-internettet/nets-teller.asp

Euroline stiller heller ikke et krav om DKK 100.000 i omsætning som standard.   

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin tråd! :-)

Sidder selv i samme problem, jeg har læst mig til at Epay er den bedste løsning. Epay pro med visa/Dankort koster 599 Kr. I oprettelse, og 199 Kr om måneden mener jeg det er, og en indløsningsaftale hos NetS for dankort er blevet sat ned til 250 i oprettelse via webshotel. Når man så skal have en indløsningsaftale for Visa/Mastercard er det nok en god idé at vælge Swedbank da de er gratis i oprettelse. 

- Måske har jeg misforstået noget, men det behøver ikke at være så dyrt igen! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

GOD KARMA 

// Stokholm Jewelry 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin tråd! :-)

Sidder selv i samme problem, jeg har læst mig til at Epay er den bedste løsning. Epay pro med visa/Dankort koster 599 Kr. I oprettelse, og 199 Kr om måneden mener jeg det er, og en indløsningsaftale hos NetS for dankort er blevet sat ned til 250 i oprettelse via webshotel. Når man så skal have en indløsningsaftale for Visa/Mastercard er det nok en god idé at vælge Euroline da de er gratis i oprettelse. 

- Måske har jeg misforstået noget, men det behøver ikke at være så dyrt igen! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for svar, jo man skal have en omsætning på over 100.000. Jeg har selv henvendt mig til Euroline, for at blive kunde hos dem, jeg fik dette svar fra deres supporter:

Efter min henvendelse skrev Euroline:

Hej Kasper Tak for din mail På grund af omkostninger i forbindelse med at at oprette og oplægge aftaler, har vi et minimumskrav på årlig omsætning, på 100.000 DKK. Jeg er derfor ikke i stand til at tilbyde dig en aftale på nuværende tidspunkt. Du er meget velkommen til at kontakte mig igen, hvis der sker ændring i din omsætning.
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange muligheder for at komme i gang med at tage imod Visa/Dankort og vi beskriver mere om vores indløsere /leverandører her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp 

ePay har direkte integration til alle indløsere, hvilket sikre de bedste muligheder og priser. 

Test-konto

Vi tilbyder, at du gratis og uforpligtende kan få oprettet en test-konto hos ePay. Du har så mulighed for at sætte hele betalingsforløbet op, og tage en vurdering af, om du vil gå videre med ePay eller ej.

For at få oprettet en test-konto, skal du lave en online tilmelding til ePay her:

http://www.epay.dk/main/signup.asp

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Pedersen:

Der er mange muligheder for at komme i gang med at tage imod Visa/Dankort og vi beskriver mere om vores indløsere /leverandører her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp 

ePay har direkte integration til alle indløsere, hvilket sikre de bedste muligheder og priser. 

Test-konto

Vi tilbyder, at du gratis og uforpligtende kan få oprettet en test-konto hos ePay. Du har så mulighed for at sætte hele betalingsforløbet op, og tage en vurdering af, om du vil gå videre med ePay eller ej.

For at få oprettet en test-konto, skal du lave en online tilmelding til ePay her:

http://www.epay.dk/main/signup.asp

Men det kræver jo stadig en indløsningaftale med NETS: https://ssl.ditonlinebetalingssystem.dk/signup/step1.asp?start=1&subscription=2 

Som i selv skriver skal man have en aftale med enten PBS/Nets, Euroline eller Swedbank 

Som nystartet er det jo umuligt at komme med i Euroline eller Swedbank, så man SKAL bruge NETS? Det er det vildeste monopol de har syntes jeg.. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)