Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utroligt hvad SKAT finder på af regler - Din virksomhed skal betale regninger på over 10.000 kr. digitalt

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Din virksomhed skal betale regninger på over 10.000 kr. digitalt.  Utroligt hvad SKAT finder på af nye regler!

Welcome to the MATRIX...

Sjovt som scient fiction film bliver mere og mere virkelighed...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

skattehuller

Du må gerne definere skattehuller ?? 

Jeg har været stoppet af politiet i bil og blevet beskyldt for at udnytte et hul i loven som de siger men jeg har ikke gjort noget ulovligt og de lader mig kører videre???? Jeg tænker, jeg følger loven som den er,  deres personlige holdning vil jeg da skide på hvis de mener der er et hul i loven så er det sq deres problem ellers havde jeg vel fået en bøde eller ??

Skattehuller og huller i færdselsloven er noget opreklameret pis. Loven er Sådan så drop det, 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

iceman:

Cookie:
skattehuller

Du må gerne definere skattehuller ?? 

Jeg har været stoppet af politiet i bil og blevet beskyldt for at udnytte et hul i loven som de siger men jeg har ikke gjort noget ulovligt og de lader mig kører videre???? Jeg tænker, jeg følger loven som den er,  deres personlige holdning vil jeg da skide på hvis de mener der er et hul i loven så er det sq deres problem ellers havde jeg vel fået en bøde eller ??

Skattehuller og huller i færdselsloven er noget opreklameret pis. Loven er Sådan så drop det, 

Det er vel noget af det mest sort snak svar jeg har set her - og amino har snar prisen for sort snak - men denne vinder - stor tillykke Du giver jo ikke en chance for at forstå hvad der skete ud over hvad du vil skide på - og læs selv hvad du skriver her sent om natten: 

Skattehuller og huller i færdselsloven er noget opreklameret pis. Loven er Sådan så drop det,

uanset hele teksten er det totalt vrøvl - sjældent set værre -

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Bliver stoppet i en bil af politiet. Betjenten mener jeg ydnytter et hul i loven ang sidde pladser. (Han Mener jeg udnytter et hul) men kan ikke give mig en bøde eller nægte mig at fortsætte min kørsel ? Så er loven sådan uanset hvad han tror og mener ikke???

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

iceman:

Ok, Bliver stoppet i en bil af politiet. Betjenten mener jeg ydnytter et hul i loven ang sidde pladser. (Han Mener jeg udnytter et hul) men kan ikke give mig en bøde eller nægte mig at fortsætte min kørsel ? Så er loven sådan uanset hvad han tror og mener ikke???

Du må undskylde men der  er stadigt helt sort hvad du skriver?? Måske en anden fatter?? 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

"Nå frd med det, det er nok lidt med følelser.
Jeg ser gerne alle skattehuller stoppet til gengæld for nedsat virksomheds og personskat"

Jeg bad dig om at definere skattehuller er det svært ??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

iceman:
Jeg bad dig om at definere skattehuller er det svært ??

det kunne jeg slet ikke se af det du skrev - men ja det er da svært og det der en af årsagerne til at ikke alle er lukkede. Overordnet er det enten i lovgivningen (kunne vel være den gamle firmaratepension hvor man kunne indbetale 1 mio om året om man ville - for at slippe topskat - og hvor denne så er nedsat siden, og først ved en sen lovpakke, har mistet lidt fordel ved udligningsskatten - den tilgodeså vel en mindre del af befolkningen, men var vel dybest set et hul - som jo så også i princip alle partier var enige om at lukke under den gamle regering) - eller det kan være områder, hvor der findes lovgivning, men hvor kontrollen ikke fungerer.

Ofte er loven vel god nok, men kontrollen af den kan være problemet - og her er sort arbejde, "polske arbejdere" som renoverer huse til 100 kr i timen i konkurrence med "iværksættere/håndværkere" og betales med kolde kontanter vel et problem. Ved at indføre regel om kontrolleret betaling af beløb over et vist beløb, prøver man så at lukke et sådanne "hul". Det lukker det ikke, for alle KAN jo stadigt betale sort og kontant, men man får måske nogen til at føle det lidt mere ubehageligt at stikke 12000 kr ud, og dermed får man MÅSKE begrænset det.

En anden måde er håndværkerfradraget, hvor man jo også skulle bevise sin elektroniske betaling - og hvor man fik en skattepræmie. Mon ikke ideen kom derfra. Gulerod kan ofte klare mere end pisk.

Du er inde på bilkørsel - Her kører en del jo tydeligvis privat i deres firmabil på gule plader uden moms - eller dyre bil på svenske nummerplader. Det stopper man så delvis, ved øget kontrol.

Der er sikkert også folk der i CVR køber privat og trækker momsen, og jeg kunne blive ved. 

Det handler ikke om, at jeg ikke synes vi betaler skat/moms nok generelt, men om, at vi skal betale efter samme regler, rig som fattig, lønmodtager som selvstændig - naturligvis med forskellige %'er men, samme regler, og jeg ser langt hellere fjolset der tonser gennem en landsby med 90 km i timen, manden i en bil på udenlandske nummerplader, og familien der betaler maling af hele hytten med sorte midler  - klapset og aflevere penge til statskassen - mod til gengæld at få en nedsættelse af ex selskabsskatten eller anden skat.

Om det så skal være den ene eller anden skat - eller en differentieret moms er en anden diskussion, og jeg er med på at der er big brother over det, men har det bare ikke så dårligt med det. Jeg anerkender helt, at andre kan føle stærkt mod det - helt som man kan ha helt forskellige politiske opfattelser.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)