Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En venlig programmør til stede? Teknisk spørgsmål...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Sidder og roder med noget website halløj og har fundet et par ting med Firebug, som skal rettes til. Normalt kan man holde musen over stien i Firebug og så viser den hele stien, samt hvilken linie det aktuelle kode befinder sig i. Men det kode jeg skal rette befinder sig i:

http://www.(min side).com #2 line 244 <--- hvor dælen finder jet den fil??

Normalvis viser den fx

http://www.(min side).com/wp-content/themes/style.css

På forhånd tak! :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

www.minside.com#{ekstra} <- her er {ekstra} ikke del af stien til filen, men noget som bliver behandlet på selve siden. Det var oprindeligt brugt sådan at man kunne starte urlen på et specifikt sted på siden i stedet for øverst, men nu bliver det brugt meget til javascript. Så hvis der bare står www.minside.com#{ekstra} skal du kigge i filen som bliver vist hvis du går ind på www.minside.com

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

www.minside.com#{ekstra} <- her er {ekstra} ikke del af stien til filen, men noget som bliver behandlet på selve siden. Det var oprindeligt brugt sådan at man kunne starte urlen på et specifikt sted på siden i stedet for øverst, men nu bliver det brugt meget tiljavascript. Så hvis der bare står www.minside.com#{ekstra} skal du kigge i filen som bliver vist HVOR BLIR DENNE FIL VIST?? hvis du går ind på www.minside.com

:)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Havelågen er et såkaldt tag, du som ovenfor beskrevet bruger til at linke til et bestemt sted på dit site.

Bruges f.eks hvis du har en meget lang side og vil linke ned til et sted på siden, så brugeren slipper for at scrolle.

Hvis du bruger en WP template, ligger der et 2 ankertag et sted, som brugeren vil havne ud for, hvis der klikkes på linket.

Du skal led efter et stk html, der således ud: <a name="2">

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Havelågen er et såkaldt tag, du som ovenfor beskrevet bruger til at linke til et bestemt sted på dit site.

Bruges f.eks hvis du har en meget lang side og vil linke ned til et sted på siden, så brugeren slipper for at scrolle.

Hvis du bruger en WP template, ligger der et 2 ankertag et sted, som brugeren vil havne ud for, hvis der klikkes på linket.

Du skal led efter et stk html, der således ud: <a name="2">

Jeg skal nok finde stedet, men hvilken fil svarer selve siden, altså 'http://www.minside.dk' til? Hvad hedder filen og hvor ligger den?

Det er en wordpress side... :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

domæne#sted-på-din-html-side

#-tegnet bliver stadigvæk brugt til at markere et sted på en URL/et HTML-dokument.

Du finder referencer til den i det HTML-dokument du er.

Hvilken fil du skal have fat i kommer an på så meget når det gælder WordPress. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at kigge i index filen, se så hvilke php filer der inddrages og led i dem så finder du dem forholdsvis nemt

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I en WP vil siden typisk hedde: index.php

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder jeg så ud af hvad for en fil det er? :)

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I kom før mig! ;) Jeg prøver om jeg kan finde den...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)