Hej Camilla Jeg synes den er flot! Som forbruger er jeg GLAD for at designet er roligt og sterilt. Så er der nemlig ro til produkterne. Grundlæggende hader jeg de der sider der forsøger at sælge en masse, med en masse tilbud og farver og ting der bevæger sig. En lille ting i kommer til at miste en masse omsætning på er "0-søgninger". Altså søgninger, som ikke levere et resultat. Søgefeltet er noget folk bruger - og når man staver forkert "kannin" i stedet for "Kanin".... kommer der en "ingen varer fundet". Her skal i arbejde på at give brugeren et alternativ "mente du .... kanin"... Så vil min anbefaling være at få meget dybere og længere produkttekster. og flere billeder per produkt :) Og så vil jeg da klart anbefale at i fortæller lidt højere om "Betal først når der kommer børnepenge". Lig den info på produktsiden. Så vi sidder og surfer og kigger efter dejligt legetøj, men ikke har råd... så vil den info da være fantastisk. I kan med fordel integrerer trustpilot, Jeres facebook side.... og "nyhedsbrev sign up". Noget af det i kommer til at sælge rigtig meget på, vil være at sende relevante emails ud til kunder som allerede har købt hos Jer. Derfor er nyhedsbrevet vigtigt. I må bare ikke sende det samme nyhedsbrev ud til alene faren der har købt et sørøverskib til hans dreng - og moren der har købt en babylegetøj til hendes nyfødte datter. :) Gøres det på den rigtige måde, er der stor konvertering at hente. Og det behøver ikke være "tilbud"... I kan lave en rabatkode på X% rabat, som er gældende i 48 timer. Send den ud til dem der har handlet hos Jer, og tilbyd dem at kom tilbage og spare x% i 48 timer. Nårh, det blev en længere historie :) Held og lykke med det hele! Katrine |
Legetøjsgiganten.dk åbner i dag
Tillykke med den nye flotte side,den er meget lækker og nemt at overskue. Lad endelig være med at putte flere på... Held med det. Hej Dorte"" |
Er der nogen af jer, der har et godt forslag til en facebook konkurrence? Jeg ved hvad der skal være af præmie, en sækkestol fra Roommate (http://www.legetojsgiganten.dk/shop/roommate-happycat-sort-70735p.html).
Men hvad skal folk gøre? Skal de Syntes godt om siden Skal de dele Skal de skrive kommentar Ja hvordan opbygger vi en konkurrence, som man gider at deltage i? |
Det er en flot præmie, så jeg synes da godt at folk må "kæmpe" lidt for den. Det vil være for nemt bare at dele eller like. Hvad med 1-2 spørgsmål hvor de skal ind på hjemmesiden for at finde svaret. Det ville være en fin måde at få "lokket" folk ind på siden på og måske røg der så noget i kurven ved samme lejlighed I øvrigt en rigtig flot hjemmeside. Hvis jeg havde børn ville jeg handle hos dig
Mange hilsner Anette |
Viljen til at ville skaber evnen til at kunne
Flot side, meget nem og overskuelig. Angående konkurrencen så er det lidt ligegyldig om de skal Like, Share eller Comment. Jeg vil gå med en kommentar og så bare smide alle navne ind i random.org og udvælge en vinder. :-) - Nicolai Nixon |
Flot hjemmeside! |
Hej Camilla I forbindelse med konkurrencer på Facebook skal du huske at overholde Facebooks Konkurrenceregler. Disse regler siger blandt andet, at man ikke må påkræve at folk skal dele, like, SGO eller lignende for at deltage. I må dog godt kræve, at de er fan af siden for at deltage.
Det kommer an på, hvad formålet med konkurrencen er. Her er nogle eksempler: |