Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Legetøjsgiganten.dk åbner i dag

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Camilla Jeg synes den er flot! Som forbruger er jeg GLAD for at designet er roligt og sterilt. Så er der nemlig ro til produkterne. Grundlæggende hader jeg de der sider der forsøger at sælge en masse, med en masse tilbud og farver og ting der bevæger sig.

En lille ting i kommer til at miste en masse omsætning på er "0-søgninger". Altså søgninger, som ikke levere et resultat.

Søgefeltet er noget folk bruger - og når man staver forkert "kannin" i stedet for "Kanin".... kommer der en "ingen varer fundet".

Her skal i arbejde på at give brugeren et alternativ "mente du .... kanin"... 

Så vil min anbefaling være at få meget dybere og længere produkttekster. og flere billeder per produkt :)

Og så vil jeg da klart anbefale at i fortæller lidt højere om "Betal først når der kommer børnepenge". Lig den info på produktsiden. Så vi sidder og surfer og kigger efter dejligt legetøj, men ikke har råd... så vil den info da være fantastisk.

I kan med fordel integrerer trustpilot, Jeres facebook side.... og "nyhedsbrev sign up".

Noget af det i kommer til at sælge rigtig meget på, vil være at sende relevante emails ud til kunder som allerede har købt hos Jer. 

Derfor er nyhedsbrevet vigtigt. I må bare ikke sende det samme nyhedsbrev ud til alene faren der har købt et sørøverskib til hans dreng - og moren der har købt en babylegetøj til hendes nyfødte datter. :) Gøres det på den rigtige måde, er der stor konvertering at hente.

Og det behøver ikke være "tilbud"... I kan lave en rabatkode på X% rabat, som er gældende i 48 timer. Send den ud til dem der har handlet hos Jer, og tilbyd dem at kom tilbage og spare x% i 48 timer.

Nårh, det blev en længere historie :)

Held og lykke med det hele!

Katrine

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Camilla.
Tillykke med den nye flotte side,den er meget lækker og nemt at overskue.
Lad endelig være med at putte flere på...
Held med det.
Hej Dorte""
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Tak for den feedback, der er mange af tingene du nævner som vi har gang i,

så bare rolig den kommer til at spille max Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lovely :)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer, der har et godt forslag til en facebook konkurrence?

Jeg ved hvad der skal være af præmie, en sækkestol fra Roommate (http://www.legetojsgiganten.dk/shop/roommate-happycat-sort-70735p.html).

 

Men hvad skal folk gøre?

Skal de Syntes godt om siden

Skal de dele

Skal de skrive kommentar

Ja hvordan opbygger vi en konkurrence, som man gider at deltage i?

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot præmie, så jeg synes da godt at folk må "kæmpe" lidt for den. Det vil være for nemt bare at dele eller like. Hvad med 1-2 spørgsmål hvor de skal ind på hjemmesiden for at finde svaret. Det ville være en fin måde at få "lokket" folk ind på siden på og måske røg der så noget i kurven ved samme lejlighed Smile

I øvrigt en rigtig flot hjemmeside. Hvis jeg havde børn ville jeg handle hos dig Smile

 

Mange hilsner

Anette

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Tilmeldt 1. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, meget nem og overskuelig.

Angående konkurrencen så er det lidt ligegyldig om de skal Like, Share eller Comment. Jeg vil gå med en kommentar og så bare smide alle navne ind i random.org og udvælge en vinder. :-)

- Nicolai Nixon

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside!

Stort tillykke med lanceringen, jeg vil holde lidt øje med jer. Held og lykke.

Hilsen Christian 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Camilla

I forbindelse med konkurrencer på Facebook skal du huske at overholde Facebooks Konkurrenceregler. Disse regler siger blandt andet, at man ikke må påkræve at folk skal dele, like, SGO eller lignende for at deltage. I må dog godt kræve, at de er fan af siden for at deltage.

 

Camilla Grønberg:
Men hvad skal folk gøre?

Det kommer an på, hvad formålet med konkurrencen er. Her er nogle eksempler:

1. I vil bruge konkurrencen til at reklamere for et nyt produkt
Stil et spørgsmål, hvor folk skal ind på produktsiden for at finde svaret.

2. I vil have folk til at kigge rundt på jeres hjemmeside
Placer et lille ikon på nogle udvalgte produkter/sider på shoppen og bed folk om at svare på, hvor mange ikoner I har placeret rundt omkring på webshoppen. På den måde er folk nød til at surfe rundt på shoppen i lang tid, og dermed se alle produkterne igennem for at finde svaret. 

3. I vil have folk til at engagere sig på jeres Facebook Side
Stil et spørgsmål, hvor folk skal ind på jeres Facebook Sides Timeline for at finde svaret. Det kunne f.eks. være "Hvilken produkt skrev vi om d. 20. juli på vores Facebook væg - find svaret her!" Dermed er jeres fans nød til at kigge jeres FB Timeline igennem for at finde svaret, og dermed bliver de gjort opmærksom på tidligere opslag.

4. I vil have flere likes på jeres Facebook Side
Lav en effektiv Facebook annoncekampagne, hvor I bruger konkurrencen som "gulerod" til at skaffe flere likes.

Der er masser af muligheder - det handler mest af alt "bare" om, at være kreativ - og selvfølgelig benytte de rigtige værktøjer. Følg evt. med på KB-Marketings Facebook Side, hvor vi løbende kommer med tips til effektive Facebook konkurrencer samt anden relevant Facebook info.

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side. Meget overskuelig.. Den vil jeg dele!!

Vh Simon

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)