Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 6 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Fitness Udstyr:

cool konkurrence - ville da gerne  være med bare for sjov, har mobilhitlisten.dk som ikke er aktiv endnu :)

Jeg tænker lidt at det bliver et langt DM, muligvis med en vinder først i 2013! 50.000 i overskud i 2012 virker urealistisk indenfor affiliate.

vh Thomas

Det er faktisk ikke umuligt. Dennis, som vandt den første konkurrence, havde pr. 1. august 2012 tjent over 48.000 kroner på sit site - Der er selvfølgelig gået 8 måneder, så jo vi skal nok ind i 2013 før der er en vinder. Men umuligt er det ikke Skype-Wink

hej Sander, hvilket site vandt han med?  cykelpartner.dk?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:

Sander:

Fitness Udstyr:

cool konkurrence - ville da gerne  være med bare for sjov, har mobilhitlisten.dk som ikke er aktiv endnu :)

Jeg tænker lidt at det bliver et langt DM, muligvis med en vinder først i 2013! 50.000 i overskud i 2012 virker urealistisk indenfor affiliate.

vh Thomas

Det er faktisk ikke umuligt. Dennis, som vandt den første konkurrence, havde pr. 1. august 2012 tjent over 48.000 kroner på sit site - Der er selvfølgelig gået 8 måneder, så jo vi skal nok ind i 2013 før der er en vinder. Men umuligt er det ikke Skype-Wink

hej Sander, hvilket site vandt han med?  cykelpartner.dk?

NextFashion.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er enige om at sidene der deltager skal være nye sider ik ?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

Vi er enige om at sidene der deltager skal være nye sider ik ?

Jo Skype-Wink

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):
Må jeg være med i denne 50.000 konkurrence??

Ja. Men det skal være med et website, hvor du fra websitet tjener penge på affiliate eller Adsense, og ikke gennem en FB-applikation. Du kan ikke være med, hvis deltageren er en FB-applikation, ligesom en ny webshopejer ikke kan deltage med denne. Sorry. :-)

Fitnessudstyr: Hvis der er en der vinder i 2k12, tager jeg hatten af. Jeg håber at være tæt på til omkring min fødselsdag midt i marts, men jeg forventer ikke noget inden da. Så skal jeg udvide mit emne betragteligt - men der kan ske så meget, så det er svært at spå om.

TomN: Som udgangspunkt, ja. Mit eget domæne er registreret midt i august, og sådan er det også for majoriteten af deltagerne. Har du et domæne fra juni, der ikke er opsat endnu, går det også nok. Pointen er blot at alle skal starte ca. fra starten af.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sander:
Jo Skype-Wink

 

En lille ting vil gavne (mere trafik) at der på selveste hjemmesiden http://affiliatedm.dk/ kom en lille beskrivelse hvordan i opsætter jeres side, eksempel skrive at den er lavet i wordpress, eller andet modul, samt hvilke reklamer i bruger. Det vil give os der følger med en mulighed for selv at lave en sådan side.

Der er nemlig mange løsninger og det vil være sjovt at se hvilken gav bedst

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

Sander:
Jo Skype-Wink

 

En lille ting vil gavne (mere trafik) at der på selveste hjemmesiden http://affiliatedm.dk/ kom en lille beskrivelse hvordan i opsætter jeres side, eksempel skrive at den er lavet i wordpress, eller andet modul, samt hvilke reklamer i bruger. Det vil give os der følger med en mulighed for selv at lave en sådan side.

Der er nemlig mange løsninger og det vil være sjovt at se hvilken gav bedst

 

Personligt kommer jeg til at video blogge om alt dette, angående mit eget site, på SanderG.dk Skype-Wink

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt I starter op igen!

Jeg kan forstå de fleste er godt igang allerede, men kunne bestemt godt tænke mig at komme med her.

Er det krævet at det bliver en dansk side, et .dk domæne eller er alt tilladt ? 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Gæve internetmarketers og andre gode mennesker på Amino:

I want to play a game!

Sidste december startede jeg med 3 andre venner en konkurrence om først at skabe et website, der tjente 5.000kr i passiv indtægt om måneden. Dén vandt Dennis Drejer. Nu gentager vi successen med hvad der nu hedder Affiliate DM 2012, selvom præmisserne er ændret en smule fra sidste gang. Jeg tillader mig at springe direkte til konkurrencens koncept:

  • Danske affiliate marketing- og Adsense-gutter køber et nyt domæne
  • De tjener penge på affiliate-links eller Google Adsense
  • Vinderen er den, der fra eget site først har tjent 50.000kr i overskud
I modsætning til sidste gang er det denne gang helt i orden at købe fx tekst og linkbuilding, så længe, man fratrækker det i regnskabet. Målet er at have 50.000kr i overskud og ikke omsætning.
Ligesom sidste gang vil deltagerne ved begyndelsen af hver måned mere eller mindre i dybden rapportere, hvad de har lavet, og hvor meget de har tjent på deres konkurrencedeltagere. Det er dette, vi meget håber I andre har lyst til at følge med i - det gør også konkurrencen meget sjovere for os. Og forhåbentligt kan I blive inspirerede eller motiverede til selv at komme i gang med at tjene penge på nettet.

Konkurrencen og stillingen kan følges på AffiliateDM.dk.

Her vil jeg sørge for at holde deltagerlisten og stillingen opdateret månedligt. Vi har nogle meget spændende deltagere at tilbyde i denne konkurrence. Eksempler herpå er blandt andre vinderen af konkurrence nummer 1: Dennis Drejer, Emil Blücher, Erik Hamre, Andreas Linde, Lars Bo Thomsen, Kristoffer Føns og duoen Lars Rasmussen og Anders Saugstrup. Du kan se deres deltagende websites og en smule om alle deltagerne på AffiliateDM.dk.

Jeg har med førnævnte Lars Bo Thomsen lavet en hurtig video om konkurrencens koncept:

Har du lyst til at være med? Så skal du være velkommen til at sende mig en PM her på Amino eller en mail. Adgangskravene er nævnt i videoen. De går mere eller mindre ud på, at du rent faktisk skal ville det og ikke blot er interesseret i at suge viden på vores Facebook-gruppe, der i hvert fald i sidste omgang bød på mere end et enkelt SEO-guldkorn.

Jeg vil ikke bruge mere af jeres tid. Hop ind på AffiliateDM.dk og læs mit blogindlæg på Halfdantimm.dk om min egen deltager - Jeg har skrevet mit bud på en top-3 nederst, og du er velkommen til i en kommentar at komme med dit eget bud.

Jeg byder jer alle sammen en god kamp og håber, I kan få lidt ud af at følge med på sidelinjen til konkurrencen. Eller måske endda deltage selv.

It's on!

Fed idé - kunne være sjovt hvis det blev sådan lidt Big-Brother-agtigt næste gang.

Men synes det virker uretfædigt over for dem der betaler topskat - så skal de tjene meget mere for at få 50.000 kroner i overskud.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er deadline for tilmelding?

Side 6 ud af 57 (563 indlæg)