Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

effekt af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Fintex ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en virksomhed, der producerer brænde til pejse. Jeg vil gerne udvide min butik og skal derfor have fat i nogle flere kunder, derfor har jeg overvejet at få lavet en hjemmeside. Jeg har tænkt over, hvordan det kunne gøres og er kommet frem til at siden skal indeholde følgende:

Siden skal gerne være så simpel og overskuelig som muligt, og jeg skal selv kunne redigere i den. ( fx priser og billeder, ikke de mere grundlæggende tekniske ting)

Der skal være noget tekst om min virksomhed, produktet fremstilling osv. 

Den skal kunne genere et tilbud på brænde incl levering, og der skal væremulighed for at betale ( er det nødvendigt at have mange kortmuligheder, eller er dankort nok?) 

Jeg vil gerne, hvis man kan lave et program derinde, så folk selv kan ønske en dag til levering, og den selv kan holde styr på hvilke dage, der allerede er optaget med brændeproduktion og levering(jeg står selv for levering). Dette værktøj skal jeg selv kunne redigere i, og det skal være muligt for mig at gå ind og se hvad der er planlagt de enkelte dage i fremtiden.

Der skal være mulighed for at folk kan evaluere på deres købserfaring,  fx trustpilot 

Der skal være en funktion så folk kan skrive til mig. 

Jeg antager at en sådan side ville kunne have en stærkt positiv effekt på mit salg, men jeg er lidt i tvivl om hvad den koster og hvor meget det vil koste at have den kørende. 
Jeg har et årligt markedsføringsbudget på 60.000 kr, som skal dække alle mine udgifter til markedsføring, en del af de 60.000 vil gå til omdelte brochurer og muligvis deltagelse ved messer (fx dyrskuer)

Skriv desuden hvis i har en kommentar, et opklarende spørgsmål eller et godt råd.

Desuden vil jeg tilføje, at jeg ikke ved noget om den tekniske del bag hjemmesider

På forhånd tak

/Per Sloth Aagaard

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Aagaard:
Jeg har et årligt markedsføringsbudget på 60.000 kr, som skal dække alle mine udgifter til markedsføring, en del af de 60.000 vil gå til omdelte brochurer og muligvis deltagelse ved messer (fx dyrskuer)


Selve udgiften til design, er svær at vurderer, da de svinger ualmindeligt meget alt efter leverandør.
Men den bør ligge i den lave end, da det du beskriver er forholdsvist simpelt at lave. (under 5.000)



- om du får et nettoverskud fra webshoppen, der overstiger udgiften, afhænger meget af, hvor godt det nye site klarer sig i søgemaskinerne og hvor godt sitet konverterer.

Men gøres det rigtig, er det svært ikke at tjene på det. (skulle da lige være, hvis du har meget dyrt brænde)

De efterfølgende udgifter til hosting, domain og indløsningsaftale (dankort) er ikke voldsomme (2-400 pr. måned)





17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odder
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Fintex ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 5000, mener du så at selve siden kan laves for 5000 med hvad jeg ovenover har beskrevet?
2-400 kr, det er de penge der skal til for at have siden om måneden. 

Hvad er et realistisk reklame budget, da jeg antager at man skal tilknytte siden til noget google annonce. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Aagaard:
Hvad er et realistisk reklame budget, da jeg antager at man skal tilknytte siden til noget google annonce. 


Det afhænger helt af hvor god den side du får dig, er til at få de besøgende til at købe (konverterer til salg) -og hvor meget du har kapacitet til at leverer.

Benytter du google adwords, kan du lave en avanceret opsætning, der betyder, du altid har overskud i forhold til det benyttede budget.

Men ser vi væk fra den slags og kigger lidt på hvad du skal forvente af kliks kontra budget, kan du forvente omkring 500 kliks (om måneden) på "billigt brænde" med et budget på godt 75,00 pr dag.
Detaljen er så, at det er svært at sige, hvor mange kunder netop 500 kliks på billigt brænde giver dig - men det kan du måle på i google analytics og selv justere løbende.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg da mene, det er oplagt du får dig en webshop, så dine kunder kan bestille direkte på shoppe. Det kan gøres billigt og nemt, samtidig kan du selv redigere alt det du vil.

Det mer-salg en webshop kan give dig, kan sikkert tjene din investering hjem ret hurtigt.

Fra Odder
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Fintex ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg har forstået er en konverteringsrate oftest mellem 1% og 9 %, dvs. hvis jeg får 500 klik om måneden og har en konverteringsrate på 4 % så sælger jeg 20 ordrer, og giver 2250 kr (75*30) i reklame for det. umiddelbart lyder lidt over 100 kr rimeligt dyrt pr kunde. Eller skal man regne med det ved annoncering over nettet

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Adwords er en balancegang. Vi har kunder der 3 dobler deres investering og kunder der 30 dobler - det er meget individuelt. Men jeg tog lige et kig på Adwords med følgende:

Ord:
billigt brænde
lavpris brænde
pejsebrænde

Gns. CPC:

0,72 kr - 0,88 kr
Klik pr. dag:
17 - 21
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får lige en til her :)

Ord:
billigt brænde
lavpris brænde
lavprisbrænde
pejsebrænde
godt brænde
tørt brænde
brænde



Gns. CPC:
0,69 kr - 0,85 kr
Klik pr. dag:
116 - 142
Pris pr. dag:  
89,72 kr - 109,65 kr
Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så har du jo den mulighed at du kan begrænse dine ad-words geografisk, således at det kun er reelle kundeemner som får muligheden for at klikke ind. Regn dog med at det vil tage lidt tid at på en fornuftig konverteringsrate.

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Kan se du har fået lidt gode inputs ovenover, jeg vil dog mene at en webshop konvertering på 4% er i den pæne skala, de fleste ligger på 1-3 % konvertering.

En webshop vil altid tjene sig selv hjem, den lille investering det er at lave en webshop og hvis du så kigger på det store potentiale af kunder du kan få ind på års basis, så er det tæt på en win/win situation.

Hos EuDesign tilbyder vi en service af højt niveau og lækker kvalitet.

Få dig en færdig webshop, alt er betalt på 1 gang, du er ikke bundet af mdl. gebyrer der ender med du betaler overpris for din webshop.

Hos os betaler du 1 gang og aldrig mere.

Vi kan levere lige præcis det du ønsker og lidt til.

Vores webshop++ pakke til kun 8.998 ,- indeholder:

Unikt logo

- Unikt design efter dine ønsker

Lagerstyring

SEO optimeret webshop

- Frit valg af CMS system

Vi er eksperter i Prestashop - Magento - Joomla - Wordpress

Facebook Timeline med logo og banner design - For større kunde tilgang

650 Kr. gratis markedsføring via Google Adwords

Fri trafik og 3 Mdr. gratis hosting hos UnoEuro

.... Og meget mere :)

Se vores priser og tag også et kig på vores webshop pakke til kun 7.998,- Se referencer og hjemmesidepakker her

Hvis det har din interesse så skal du være velkommen til at kontakte mig for en videre dialog, vi levere først når kunden er tilfreds.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)