Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop sælger intet - hvordan kan jeg skabe mere salg?

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da værd at overveje om du burde skrive tingene på engelsk, hvis det er tilfældet.

Jeg tænker at selve oversættelsen ikke er det store problem, det kræver selvfølgeligt en hel del tid at implementere på hjemmesiden.

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

yahoo/bing er sat til danmark og dansk talende søgning

Mener du det kan være "danskere" der ikke helt sprogligt forstår

at læse siden ????

Så kunne engelsk selvfølgelig være en god ide

Mvh Søren

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Gir godt nok en masse mærkelige henvisninger

Så som

amino.dk 10 4,80 00:03:48 90,00 % 10,00 %
2. list.b00kmarks.com 3 2,67 00:05:46 100,00 % 33,33 %
3. m.amino.dk 2 1,50 00:00:14 100,00 % 50,00 %
4. hojtekniskmobil.com 1 2,00 00:00:28 100,00 % 0,00 %
5. index.gomeo.com 1 5,00 00:16:22 100,00 % 0,00 %
6. src.excite.eu
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeld,

Det faktum at man skal klikke på et produkt for at se prisen er nok til at jeg forlader siden inde for få sekunder..

Det irriteret mig faktisk, også fordi at når man så kommer ind på et produkt så er det meget koldt og teksten sælger ikke produktet .. Du skal fange kunderne i produktet med teksten og billedet det er det eneste du har .. Alternativt kan du lave video men syntes virkeligt din tekst halter.

Layoutet og setup kan diskuteres men det er da helt sikkert bedre end det var.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det faktum at man skal klikke på et produkt for at se prisen er nok til at jeg forlader siden inde for få sekunder.. 

Hvad mener du.......priserne står da ud for hver produkt i kategorierne

Mvh Søren

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt .. Men hvad nu med alle dem der ikke når dertil ??

Jeg ser forsiden og der står da ikke priser før man klikker på produktet ?

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du kører musen over gør der

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og det er da også bare irriterende ??

Det er naturligvis en smags sag, men husk på at du kun har cirka 0.10 sekunder til at overbevise folk om at de skal blive i din butik, personligt hvis jeg kom ind på sådan en side hvor jeg ikke kan se nogle priser med det samme ville jeg tro det var en hemmelig loge hvor jeg skulle oprette en bruger osv..

Få dog nogle gode tilbud på forsiden med synlige priser så kan du måske få din afvisningsprocent til at falde endnu et nøk..

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med at skulle holde musen henover for at se prisen, er også en ting der trækker ned for mig. De står jo fint når man vælger en katogori, hvilket jeg også syntes du skulle gøre på forsiden.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Søren

Du er kommet lang vej siden du startede ud med første design, men det virker til du enten forsøger at tilbyde kunden for meget, eller at du ikke har taget stilling til hvilke ting du ønsker at tilbyde kunden. 

Et hvert shopsystem har et hav af muligheder, og desværre ser man mange webshops som har aktiveret alle disse muligheder - bare fordi funktionen findes. 

Sæt dig ned og vær kritisk, tror du salget øges ved at tilbyde:

 - Sammenlign produkter(som ikke virker særlig godt hos dig da du ikke anvender attributter på varerne)

 - Ønskeliste (Hvor mange tror du går ind på din side opretter en konto, laver en ønskeliste og sender til deres venner?, mit gæt er 0,01%, men du forvirrer måske 5% med et link til ønskeliste) 

 - Bedømmelser af produkter ( Så længe du ikke har flere salg og besøgende så fjern bedømmelser, din side kommer til at virke mere død end den er) 

 - Log ind / opret konto (Du er selv inde på at mange besøger siden, hvorfor ikke helt fjerne den? Realistisk set hvor mange af dine kunder vil være tilbagevendene kunder der har behov for en konto hvor de kan se deres tidligere køb, have gemt forskellige adresser etc?) 

-----

Derudover så er der slet ikke nok fokus på dine call to actions, der er alt for meget ligegyldigt omkring dine vitale funktioner som pris og købsknapper. 

Hvis man kigger på et produkt som dette: http://www.colorstones.dk/solv-smykker/solv-ringe/ekstravagant-solvring-med-multicolor-safirer.html så er det første jeg ser Trustpilot fordi det er en stor grøn plamage, dernæst ser jeg share og facebook knapper, men øjet skal faktisk lede efter den lille pris der er gemt under en facebook knap, og derefter skal jeg scrolle på siden for at finde en købsknap. 

Prøv fjern alt andet end Billede, pris og købsknap(skal helst stå samlet) og en beskrivelse. Hold facebook shares, trustpilot, tweets etc til bunden af din side. Jeg går ud fra du ønsker dine kunder køber og ikke kommer til at klikke sig over på facebook og som en anden zombie hænger der de næste 3 timer og derefter har glemt alt om det smykke de egentlig ville købe. :) 

----

Checkout har du fået onestep nu kan jeg se, der er dog stadig rigtig meget forvirring. De færreste danskere kender logoerne for euoline, pci certified, verisign secured - De skaber måske tryghed i lande hvor disse logoer er anerkendte men i danmark så skaber de mere forvirring. Jeg vil gå så lang til at fjerne alle logoer pånær kort logoer i betalingsform. 

Derudover står felterne i en underlig rækkefølge. By og postnummer står ikke samlet, Firma og momsnummer(som jeg nok ville kalde CVR nummer) står heller ikke samlet. 

Unde lande kan jeg vælge mellem 500 forskelige lande, en del jeg aldrig har hørt om før. Ryd op i listen og vis kun de lande du har en reel interesse til at sælge i. 

Jeg kom desuden til at trykke på den lille nulstil knappe der var i højre hjørne af betalingsform, dette medførte at jeg ikke længere kunne gennemføre ordren - hvad skal den gøre godt for? 

----

Håber ikke overstående blev for rodet, det er taget i den rækkefølge jeg opdagede tingene i. Held og lykke med sitet. 

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)