Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så i aftenens DR Pengemagasinet med Martin Thorborg?

Side 4 ud af 10 (92 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:
kunne ikke afspille det :

Du kan abonnere på både Kontant og Penge som Podcast og få dem direkte ned i fx itunes

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperMoeller:
  aldrig stiller sprørgsmål til hans udtalelser

Øh .. er denne tråd ikke lige præcis sådan et spørgsmål?

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:
Martin har altid ret..........f'ør eller siden.
Ja - og som perlefisker er der altid 50% chance for at finde en perle.

Enten er der en perle - eller også er der ikke en perle. Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Enten er der en perle - eller også er der ikke en perle

Per Krabbe:
altid 50% chance for at finde en perle.

Der var en i en anden tråd ang moms der klagede over at folk på Amino ikke kunne regne med % bare hun ikke ser denne her.

Mej jeg vil da gå ud og fange 100 østers og så få 50 perler hvis det er rigtigt hvad du siger. Så har jeg da en julegave hjemme. Stick out tongue

Min kommentar var lidt ment som en joke, for det er langt fra alt jeg er enig med ham i, men nogen (mange) gange siger han noget som giver mening.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:
Ja. Da jeg skrev min kommentar, var der ikke andre kommentarer til indlægget. Jeg tror trådstarter spørger om, vores mening til de forudsigelser der var i programmet. Men det kan selvfølgelig være hvad som helst :-)

Det var lige det jeg efterspurgte for der blev nævnt at de mindre webshop ville få kamp til stregen hvis de store detailbutikker satsede endnu mere på online delen på grund af deres store indkøbskraft

Formålet med indlægget var at få en debat i gang og ikke andet, da der er mange Aminoer der beskæftiger sig med webshops tildagligt

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha - ham der eksperten med de store briller, siger at man kan oversætte websites med Google Translate - og det virker upåklageligt - ha ha ha :-)

Det er ikke den stærkeste art, der overlever. Heller ikke den mest intelligente. Det er den, der er mest modtagelig for forandring.
Citat: Charles Darwin

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:
Ha ha - ham der eksperten med de store briller, siger at man kan oversætte websites med Google Translate - og det virker upåklageligt - ha ha ha :-)

Det undrede jeg mig også over da jeg selv har prøvet at oversætte en hjemmeside med google...Det var det rene volapyk

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu har der været snak om internet salget ville overtage siden sidst i 90 erne. Men er det ikke også fordi servicen i butikkerne er blevet ringer og ringer, de har ikke varen hjemme, eller kan ikke få den(vil ikke) , i isenkram ja der er mest vaser og andet pynt i forretningerne, hvor dér isenkrammet, ja det er på nettet.

Der var også en ting de glemte , i eks med dagligvare, når mand nu kommer til købmanden og der er udsolgt, de har det ikke eleer har skiftet leverandør, ja så skal man i flere butikker, så går der tid med det. Vi kunne jo arbejde en time mere om dagen og så var regnestykket anderledes, så var dagligvare på nettet billigst

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

JesperMoeller:

Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt! At høre og læse om Martins evige brækfornæmmelser over medierne her på amino, glemmer han lige i det sekund, hvor han kan berige sin egen ego.

Uha Jesper, du er en vred mand ;-)

Du har helt ret mht. at det virker underligt, nu skal jeg forsøge at forklare det.

I går morges deltog jeg i et DR interview om brug af eksperter på tv (Bliver sendt om 14 dage i TVTVTV). Jeg blev altså brugt som ekspert, vedr. brug af eksperter i medier, det er sgu da toppen af humor. Jeg morer mig over medierne, som jeg syntes bliver ringere og ringere, efterhånden som de skærer ned og det bliver jeg aldrig træt af at fortælle om.
Men når de ringer og vil give mig og Amino gratis omtale, så siger jeg da klart ja, hvorfor skulle jeg ikke det?
Det giver flere brugere på Amino, det giver flere foredrag til mig og så booster det mit ego. Jeg elsker den opmærksomhed det giver, det skal jeg gerne indrømme.

Jeg syntes egentlig ikke at det er dobbeltmoralsk, når man glad fortæller præcis hvordan man har det. Jeg fortalte hvor dårligt jeg syntes medierne fungere, i det omtalte DR program der kommer om 14 dage, mens jeg senere på dagen var i Pengemagasinet hvor jeg blev brugt som ekspert.

Jeg kontakter aldrig selv medierne, de ringer til mig og så hjælper jeg dem og de mig. Kvaliteten i deres programmer og artikler kan jeg ikke gøre det store ved andet end at kritisere det og håbe på det bliver bedre. Men indtil da, så skaffer de da flere brugere til Amino og det er jeg glad for.

Det er vel egentlig en ret rodet forklaring, men bedre bliver den ikke.

De bedste hilsner

Martin



 

Side 4 ud af 10 (92 indlæg)