Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en hjemmeside - Men vil gerne lave den selv - How?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Er helt enig med dig i at vi ikke alle kan være eksperter i det:) 

Men som entrepreneur med få midler at starte med, er 8000 kr. rigtig mange penge! Jeg ved, efter at have studeret en masse i brugervenlighed af websider mm. hvor vigtigt en ordentlig hjemmeside er! Men som sagt forsøger jeg mig på en lidt anden måde, ved at starte med så få midler som muligt for at teste min forretningside.

tak for svaret:)

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at forstå forskellen på wordpress.com og hvis man bruger det via unoeuro?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Nielsen:
Hvor mange flere muligheder giver den opgraderede version af Wordpress og når man har opgraderet vil der da komme flere betalinger hvis man vil tilføje plugins eller er det med i opgraderingen?



Jeg er netop i gang med at lave et lille wordpress website til en kunde. Kunden har ingen indblik i hvorledes noget som helst, der har med wordpress fungerer og derfor har det for dem været en god løsning, at få sat en template op af mig og derefter blive instrueret i hvorledes de efterfølgende selv, kan tilføje billeder og tekst m.m.

Denne lille case minder lidt om mange af de overvejelser du har, derfor nævner jeg den.

Processen var som følger:

Jeg sørgede for at finde 10 passende templates, som kunden valgte  en imellem. Unoeuro.dk blev brugt, der blev lagt template ind, tilpasset sprog og installeret alle nødvendige plugins (de er næsten alle gratis) og efterfølgende blev kunden instrueret i, hvorledes tekster og billeder tilrettes samt hvordan SEO modulet fungerer.(over telefonen)

Nu har kunden et (næsten) færdigt website, som de slev kan rette i og selv kan tilføje et væld af plugins i.

Plugins er meget ofte helt gratis, at bruge (men kan på wordpress.com ikke frit vælges - derfor er f.eks. unoeuro.dk bedre)


-og hvor vil jeg så lige hen med alt det.

Jo, jeg vil anbefale dig, at få hjælp til selve opsætningen og derefter selv tage over.

Her i tråden tilbydes du hjælp fra flere forskellige Aminoer, der sikkert gerne vil gøre det billig. (sikkert omkring kr. 1.500,00 inkl. moms)

Vil du hellere selv tage det tunge læs, ja så er www.unoeuro.dk et fint valg og du kan finde flotte templates f.eks her:

http://themeforest.net/category/wordpress

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Nielsen:
Jeg har svært ved at forstå forskellen på wordpress.com og hvis man bruger det via unoeuro?


Hos wordpress.com vil de gerne have kontrol over hvilke plugins du benytter og derfor har du ikke adgang til at ligge alle de gratis tilgængelige plugins ind.
Du kan f.eks. ikke ligge et SEO plugin ind.

Hoster du dit website ved f.eks unoeuro eller meebox.dk kan du ligge alt det ind du har lyst til - det blander de sig ikke i.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Nielsen:
Jeg har svært ved at forstå forskellen på wordpress.com og hvis man bruger det via unoeuro?

Forskellen er kort sagt at hvis du vælger at opgradere hos wordpress.com, så har du færre muligheder for at customize, end hvis du vælger unoeuro.com eller et andet webhotel.

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene! Det er bestemt brugbart! Tror jeg vil kigge lidt nærmere på unoeuro.dk. Det virker som en fornuftig løsning for mig. Er det muligt at ligge betalingsmodul ind?

Mvh. Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Må jeg ikke henlede din opmærksomhed på et indlæg om Sitemagic CMS jeg skrev for et par dage siden?
http://m.amino.dk/forums/t/177885.aspx

Sitemagic CMS er super simpelt at arbejde med, og er derfor velegnet til begyndere. Du kan prøve online demoen på det officielle website hvis du er nysgerrig. Bemærk dog at mængden af funktionalitet er mindre end til de større systemer som Joomla, så det er vigtigt at få afdækket dine behov.

Jeg sætter det gerne op for dig kvit og frit. Webhotel kan jeg også hjælpe med til en fornuftig pris, hvis du mangler det.

Held og lykke med projektet :)

Jimmy

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)