Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg er altid frisk på, at lære og så lang tid har jeg da heller ikke arbejdet med seo, men er det ikke for let bare og købe dårlige links i massevis fra Fiverr til sine konkurrenter? :)

Med venlig hilsen
Christian Højbo Møller 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det kan være fristende at lade sig rive med af de "magiske" og automatiserede løsninger. Noget af det du ser virker, men det virker ikke alene, og er bestemt ikke lige til for en uden god erfaring. Det kræver bl.a. en avanceret strategi, diversitet i din link profil, autoritet og en masse andre faktorer.

Jeg kan og vil anbefale dig, at købe dette kursus: http://course.pointblankseo.com/

Det kan højst sandsynligt bidrage med meget til din evne til at link builde, samt din forståelse for hvordan du strategisk skal tænke "link building" - the white hat way.

Du får også en kæmpe liste, med en masse helt konkrete råd, og mange af dem er rigtig gode.

/Sillas

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Møller:
Jep på baggrund af det tror jeg, at google prøver og sige "det her skal i ikke gøre".

Jeg vil give dig helt ret i, at det er sundt at kunne skelne mellem Googles hardcore propaganda, og hvad der faktisk er sandt. Dog har du ikke helt ret, da negativ SEO eksisterer i stor stil, og virker "som det skal". Smile

/Sillas

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian Møller:
Jeg er altid frisk på, at lære og så lang tid har jeg da heller ikke arbejdet med seo, men er det ikke for let bare og købe dårlige links i massevis fra Fiverr til sine konkurrenter? :)

Det er næsten som du har været på ferie fra 24. april (Penguin 1.0) til nu. :) Der er blevet debatteret SÅ meget om alle de her problematikker over alt på nettet hele sommeren. 

Start fx med mine seks links til Google Penguin snak her på min profilside på G+, så skal du nok komme vidt omkring. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Det er næsten som du har været på ferie fra 24. april (Penguin 1.0) til nu. :) Der er blevet debatteret SÅ meget om alle de her problematikker over alt på nettet hele sommeren. 

Start fx med mine seks links til Google Penguin snak her på min profilside på G+, så skal du nok komme vidt omkring. 

Så fik jeg den.. flabet, men okay.. point taken..

Enten misforstår du mig fuldstændig eller også formulerer jeg mig forkert, men jo selvfølgelig har der været en penquin update som har ramt sider med dårlige linkprofiler og ja derfor har det haft en stor konsekvens at have "spamlinks". Jeg tror bare ikke, at fordi jeg sender et par tusinde spamlinks mod et af dine affiliate-sites, at dine rankings så dropper dramatisk til side 5, 10 eller 44. Vi er helt enige om, at det er sket, men har du kvalitetsindhold og en god stabil side så håber og tror jeg ikke, at Google er så naive..

Med venlig hilsen
Christian Højbo Møller 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Møller:

Anders Saugstrup:

Det er næsten som du har været på ferie fra 24. april (Penguin 1.0) til nu. :) Der er blevet debatteret SÅ meget om alle de her problematikker over alt på nettet hele sommeren. 

Start fx med mine seks links til Google Penguin snak her på min profilside på G+, så skal du nok komme vidt omkring. 

Så fik jeg den.. flabet, men okay.. point taken..

Undskyld, hvis jeg var flabet. :) Men pointen er bare at jeg er virkeligt overrasket over at debatten kommer op nu - efter så lang tid med debatter om det samme. 

Christian Møller:
Enten misforstår du mig fuldstændig eller også formulerer jeg mig forkert, men jo selvfølgelig har der været en penquin update som har ramt sider med dårlige linkprofiler og ja derfor har det haft en stor konsekvens at have "spamlinks". Jeg tror bare ikke, at fordi jeg sender et par tusinde spamlinks mod et af dine affiliate-sites, at dine rankings så dropper dramatisk til side 5, 10 eller 44. Vi er helt enige om, at det er sket, men har du kvalitetsindhold og en god stabil side så håber og tror jeg ikke, at Google er så naive..

Der har været tre Penguin opdateringer / kørsler indtil nu faktisk. 

Og jo, du kan desværre skade et rigtigt godt site med en ekstremt god og hvid linkprofil, hvis du sender en masse dårlige links. At det så er hamrende ulovligt, er en helt anden ting. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Men pointen er bare at jeg er virkeligt overrasket over at debatten kommer op nu

Nu spurgte starteren af indlægget jo om spamlinks var en god idé :D

Jeg ved med sikkerhed ikke mere om seo end dig - from the heart :D
Kender du nogle sider som er blevet ramt for nylig? :) spørger kun fordi jeg er nysgerrig

Med venlig hilsen
Christian Højbo Møller
 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Møller:
Jeg vil lige springe ind her engang og indskyde, at jeg ikke tror det har nogen synderlig negativ effekt som den ellers fantastiske søgemaskine ekspert Anders Saugstrup mener. Det ville nemlig være en alt for let måde og sabotere konkurrenternes rankings på.. men en ting som jeg er helt enig med Anders i er, at det er spild af tid og penge, at betale sig til så dårlige links.

Hej Christian,

Jeg tror du skal revurdere din opfattelse lidt (eller rettere: Faktisk meget). Dårlige links kan i høj grad påvirke dine rankings i negativ retning. Læs lidt op på negativ seo og Google's nye disavow tool. Det burde give en god forståelse for, hvordan tingene hænger sammen efter Google's nyere opdateringer.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)