Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit bud - hvorfor sælger jeg ikke noget

Side 4 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne tilbyde abonnement, det eneste der holder mig tilbage, er at det koster en bondegård at få udviklet løsningen til hjemmesiden.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Vores slagter tager 199 DKK for 3 kg svinefars (= 66,33 kr/kg), og 219 DKK for oksefars.

Hej emil

ja det kan jeg godt være med på, jeg tager i snit 60 kroner kiloet for 2,5 kg svinefars og 2,5 kg oksefars, og jeg tør godt garantere at mit kød er mindst lige så friskt. Jeg har ingen koteletter eller stege tilbage som hakkes.

Når det er sagt så har jeg med stor interesse læst dine forslag, og jeg synes du rammer hovedet på sømmet. Jeg har noteret alle dine ting, og jeg har lavet en liste til min webdesigner over ting jeg gerne vil have rettet.

Så mange tak for din tid.

Angående Remarketing bannere, så aner jeg ikke hvad det er - kunne du gøre mig klogere?

 

hilsen

Simon

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav det i hånden til at starte med og se om det virker?

Der er vitterligt ingen grund til at lave det store forkromede system, hvis ingen bruger det alligevel.

Start altid med mindst muligt, billigst muligt og se om du kan sælge det.

Så, lav et site hvor intet er automatisk, men hvor den bare laver en mail, så du kan sætte abonnement op i hånden, og se om du kan få nogen til at bide på.

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ved jeg ikke om du kan men du kunne lave en anongse hvor du har åbent hus 

og folk kunne få nogle smagsprøver små frikadeller ny stegt okse bøf som pinnemad

'ogsv og samtidig købe kød med hjem

så har de smags varen og ved det er kvalitet og kan så derefter bestille over nettet da

de så ved hvad de får

en anden ide er hvis du har en fast kunde som du levere jævnligt til 

kunne du jo gå ind til naboen og give dem en gratis fars pakke feks 300 gr

jeg ved godt det koster penge men hvis de kan lide kødet tjener du det ind igen 

på fremtidig handel

og så har du pludselig 2 kunder ved siden af hinnanden og så kunne de feks spare frakten

mvh Rolan

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu du ligger så tæt ved ålborg, har du overvejet at lave en marketing angreb derinde.. stil op og server maden mens du beder folk om at besvare et spørgeskema, så kan de i ro og mag smage kvaliteten og du vil sikkert kunne hamstrer en del email adresser. Og da det er op til høj sæsonen, vil der jo være god brug for ordentlig medister sylter og andet ;)

go for it, det kan kun blive sjovt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din hjemmeside er rigtig flot og meget professionel. Jeg vil utrolig gerne købe kød på sådan en hjemmeside.

Omvendt har jeg set din Facebook-side, som jeg synes du skal få opdateret. Coverbilledet giver mig ikke så meget lyst til, at købe kød hos dig. Billedet er en smule forvrænget og så vil jeg i øvrigt hellere se et flot stykke grafik frem for kød. Måske en blanding?

Jeg kommer gerne forbi butikken efter lidt kød. Har du andet kød i butikken end det, som fremgår på din hjemmeside? Kød som du har forberedt med kryderi og lignende?

Venligst, Thomas.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er imponerende fine svar der er blevet givet i denne tråd, godt gået Amino'er ;o)

Mht. konceptet er jeg nok også lidt skeptisk, enten skal folk forstå at de får noget meget specielt (kvalitet, storytelling el. lign.) eller så skal de have noget meget billigt for at ville købe ind på denne måde. Du vil formentlig helst ind i kategorien med det specielle, men så synes jed din hjemmeside skal udstråle det lidt mere, sorry, men jeg får altså ikke nogen umiddelbar opfattelse af at det er kvalitet jeg køber når jeg bare ser på det visuelle udtryk din hjemmeside giver. Så på med billeder af slagteren i sit fine (rene) arbejdstøj, billeder af den fine gårdbutik osv.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Angående Remarketing bannere, så aner jeg ikke hvad det er - kunne du gøre mig klogere?

Selvfølgelig. 

Når en bruger lander på dit website, placeres der en cookie på vedkommendes pc. Herefter kan du målrette eksempelvis bannerannoncer på hele AdSense netværket (flere millioner hjemmesider) til disse brugere. Dermed vil folk der har vist interesse for din virksomhed, få vist reklamebannere, når de søger rundt på internettet. Dine Remarketing kampagner kan laves såvel brede såvel som snævre, og henholdsvis dække enkelte produktgrupper eller din hjemmeside som helhed. Du bestemmer hvor tit at annoncerne skal vises hos brugerne, samt hvornår annoncerne skal stoppe med at dukke op. Laver du et negativt filter, med alle de kunder som allerede har handlet hos dig, kan du sørge for at disse ikke ser dine reklamebannere. Nemt og effektivt.

- Emil

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Først vil jeg gerne sige, at jeg i hvert fald synes, at du har en rigtig pæn og professionel side. Jeg kan rigtig godt lide designet, og jeg synes, at det passer perfekt til dit produkt.

Jeg har ikke læst alle besvarelserne, så mit indlæg overlapper muligvis nogle af de andres. Men som en anden var inde på, så tror jeg også, at det er en god idé med lidt mere uddybende tekst omkring, hvorfor man skal vælge at købe kød hos lige netop dig, og du er allerede kommet med nogle ganske fine bud herpå. Købsprocessen er som bekendt påvirket af tillid og troværdighed, derfor gælder det om at finde de stærke salgsargumenter frem.

Din største udfordring netop nu er formentlig - som nogle allerede har været inde på - at mange ikke er trygge ved at købe kød på nettet. De foretrækker at stå i supermarkedet, så de kan se den umiddelbare kvalitet af kødet. Det gør jeg også selv for det meste. Din udfordring må altså derfor være at rykke ved folks faste købsvaner og overbevise dem om, at det kan betale sig at købe kød hos dig i stedet for i supermarkedet, ligesom når man før i tiden altid gik til slagteren for at få en ekstra god kvalitet.

Derudover står du også overfor en anden udfordring: Hvis man som potentiel kunde er en af dem, der gerne vil købe kød på nettet, hvorfor skal man så lige handle på en side, der kun handler kød? Min kæreste og jeg handler ofte ind til weekenden på den side, der hedder nemlig.com, men når vi køber kød her, så har vi jo også mulighed for at købe alle de andre varer, vi har brug for :-). Og hvis vi nu valgte at købe kød fra din side, så skulle vi betale fragt fra to forskellige forhandlere (altså dig OG nemlig.com).

Hvis du skal differentiere dig, ville jeg slå rigtig meget på kvaliteten af dit kød (hvis det altså er bedre end meget af det, der ligger i kølediskene i supermarkederne), og muligvis lave nogle rigtig gode tilbud, hvis man - eksempelvis - køber større mængder hjem.

Måske noget med, at man skal vælge dig, fordi du kan levere det, som de gode, gamle slagteree kunne? Der er blevet længere og længere imellem de gammeldags slagtere, så man "går ikke bare lige til slagteren" længere. Overbevis dine potentielle kunder om, at man skal komme til dig for at få rigtig godt kvalitetskød og rigtig god rådgivning herom.

Ja, det er lettere sagt en gjort. Nu fik jeg ikke lige set, om du har en blog på siden, eller en menu, der fortæller om alt, hvad der er værd at vide om kød. Men det ville da være oplagt at gøre det. "Nørderi" vidner om passion, og det kan folk godt lide, det fortæller dem, at her er der en, der ved en hel masse om det emne, som den besøgende jo netop er interesseret i (ellers var vedkommende aldrig kommet ind på din side).

Så optimer indholdet på din side yderligere og arbejd også på at få endnu flere besøgende (selvom du i forvejen har en del af dem). Det kan i hvert fald aldrig skade.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din side er flot.

Tror det der holder folk fra at købe kød over nettet, er fordi de er bange for hvad de får, er det blevet behandlet ordentlig osv. De er nok bange for at blive syge.

Det er et nyt markede, så folk stoler ikke på det.

Side 4 ud af 9 (81 indlæg)