Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god SEO-tekster forfatter

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi, i Azur Media, vil meget gerne hjælpe jer med udarbejdelsen af SEO-tekster.

Jeg kan nok ikke konkurrere på prisen med de andre, men til gengæld kan vi stille tekstforfattere af højeste kvalitet til rådighed. Man skal ikke bestå en testopgave ved os, men derimod optagelsesprøven fra DMJX. Vi optager kun de bedste fra landets journalistiske uddannelser, og kan derved altid sikre en høj kvalitet.

Send mig gerne en mail, og jeg vil finde en fordelagtig pris til jer.

Ha' en dejlig weekend!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Sørensen:
Når vi snakker linkbuilding behøves det ikke være en researched artikel. 

Hvorfor sjuske, når man kan gøre det godt fra begyndelsen? Jeg ser det som en form for langtidssikring af teksternes værdi.

Når jeg googler forskellige ting på nettet, ender jeg (alt for) ofte på en seo-tekst, der er af så ringe kvalitet, at jeg automatisk får mindre lyst til  at handle med det firma, der linkes til i teksten.

Jeg er helt med på, at det ikke er meningen, at man skal ende på disse seo-tekster - men det gør man bare rigtig tit alligevel - og så er indholdet IKKE ligemeget.

Så vidt jeg kan forstå bliver søgemaskinerne også bedre og bedre til at vurdere indholdet af teksterne - så hvorfor ikke bare lave nogle tekster, der er researchede og i orden fra begyndelsen? Det er da klart den bedste investering i mine øjne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:
Hvorfor sjuske, når man kan gøre det godt fra begyndelsen? Jeg ser det som en form for langtidssikring af teksternes værdi.

Ligegyldige tekster virker.

Men nu hvor du er en velformuleret journalist og tekstforfatter ligner det lidt en potentiel guldgrube, hvis du kan få en høj AuthorRank og det får forøget betydning. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er overhoved ingen grund til at betale flere hundrede kroner for en artikel. I hvert fald ikke hvis det skal bruges til linkbuilding, så det bare penge ud af vinduet. 

Selvfølgelig kan det bruges til selve siden, og hvis man prøver at få gæsteindlæg på store blogs eller lignende.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AP.

Jeg er ny spiller på Amino banen, og mine tekster mit sprog og min tone er nyt og unikt, noget de fleste vel kan blive enige om mangler i SEO verdenen.

Mine artikler er af meget høj kvalitet og du er derfor ikke bare fremtidssikret jf. snakken om indhold vs. linkbuilding, men det betyder ikke, at jeg ikke er konkurrencedygtig på prisen. 

Det falder mig naturlig og let at skrive disse arikler, så du skal derfor naturligvis ikke betale overpriser. Samtidig går alt kommunikation og alle opgaver direkte til mig, og der er ingen fordyrende mellemled til at lægge merpris på dit tilbud.

Hvis du har lyst til at få en prøveartikel tilsendt og et uforpligtende pristilbud, kan du skrive til mig på mail@wyrd.dk eller herinde privat.

Mange hilsner

Pernille Abildgaard.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Ligegyldige tekster virker.

Det gør de sikkert - men virker de lige så godt?

Anyway - jeg har ingen intentioner om at byde ind på opgaven, så jeg vil smutte ud af tråden igen, før jeg får forvredet emnet for meget ;)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:
Det gør de sikkert - men virker de lige så godt?

Jep det gør de..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Sørensen:
Jep det gør de..

Emil, du ved godt det ikke er et rent ja/nej-spørgsmål. Så meget har jeg indtryk af netop dig og din viden om SEO. Derfor har jeg heller ikke svaret på det endnu da det kræver mere tid at svare nuanceret. Jeg ved du ved det :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Emil Sørensen:
Jep det gør de..

Emil, du ved godt det ikke er et rent ja/nej-spørgsmål. Så meget har jeg indtryk af netop dig og din viden om SEO. Derfor har jeg heller ikke svaret på det endnu da det kræver mere tid at svare nuanceret. Jeg ved du ved det :-)

Det ved jeg, men synes ikke jeg vil dele mine små tricks... :-) Men som udgangspunkt virker de godt :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)