Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alternativ til affilateplug.in?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Knuth Becker:

Uden at have prøvet dit plugin, vil jeg lige spørge om det ikke siger noget om brugervenligheden af dit plugin, når dine kunder hele tiden har brug for din hjælp? :-)

Det er enormt brugervenligt. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jonas:

Det giver som sådan god mening. Men hvad med en 1 domæne engangsmulighed? Jeg fx administrere ikke særlig mange sider, og fokuserer kun ét projekt ad gangen, så 3 er alt for meget for en som mig. Så kan du evt hæve den pris det koster, men med det argument, at det er én betaling, slut.

Og så evt en håndgribelig guide til at sætte det op, så selv en sinke (mig) vil kunne forstå det :P. Så kan man altid henvise til den hvis folk får problemer ;)

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med "Så kan du evt hæve den pris det koster, men med det argument, at det er én betaling," - men altså, jeg kunne godt sætte det til en engangsbetaling, men så ville det blive i nærheden af 5.000kr eller sådan noget ;-)

Oprindeligt havde jeg tænkt at det skulle være 179kr for pluginet og ét domæne, men tænkte så at "ej, folk plejer som regel at have mere end ét site, så jeg smider lige lidt ekstra oveni".

Knuth Becker:

Uden at have prøvet dit plugin, vil jeg lige spørge om det ikke siger noget om brugervenligheden af dit plugin, når dine kunder hele tiden har brug for din hjælp? :-)

Brugervenlighed er nok det punkt jeg lægger aller mest vægt på :-) Der sker utroligt meget avanceret arbejde som brugeren aldrig får at se, men der vil altid være ting jeg ikke kan styre. Et eksempel er for eksempel opsætning af den automatisk prisopdatering - dette kræver at der opsættes et cronjob på den server man er på. I langt de fleste tilfælde er det nemt at gøre via ens kontrolpanel - men det kræver man ved hvad det handler om, man ved hvor man skal kigge og hvordan det gøres. Det tager 2 sek for mig, men det er tilpas besværligt til at normale ikke-IT-mindede folk ikke tør begynde at rode med det.

Derudover er der inde i pluginet en "guide" som tager dig i hånden fra start til slut, således hvis du følger guiden, har du i løbet af kort tid en fungerende pristabel med priser i :-)

Derudover er det ikke "hele tiden" at folk har brug for hjælp :-) Men til gengæld ved folk, at hvis de støder på problemer kan de altid fange mig på mail, og kan forvente svar indenfor et par timer - og normalt mindre :-)

Jesper Sølund:

Det er enormt brugervenligt. 

Tak for kommentaren, Jesper! :-)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Sølund:

Knuth Becker:

Uden at have prøvet dit plugin, vil jeg lige spørge om det ikke siger noget om brugervenligheden af dit plugin, når dine kunder hele tiden har brug for din hjælp? :-)

Det er enormt brugervenligt. 

Helt enig og med de kommende videoer og bedre beskrivelser, skal det nok blive virkelig godt.
Jeg kan ikke finde ud af noget som helst kodning ol, og jeg kan sagtens bruge det.
Jeg synes faktisk de 150 kr. er billigt.
Tænk på, hvor mange timer du selv skal bruge for, at hente alle de nye priser. Jeg har selv 400+ priser og skulle jeg selv hente priserne hverdag ville jeg køre død i det. Jeg kan via affiliateplug.in se, at der er ca 35-40 produkter HVER dag, der blive opdateret - enten prisen eller om produktet er på lager eller ej.
Uden affiliateplug.in ville mine besøgende komme til forkerte priser og udgået varer.
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis man ikke forventer at affiliateplug.in kan øge ens omsætning med de 150 kr. pr. måned - så bør man jo ikke bruge det. Men når det er sagt, så er de 150 kr./mnd altså lynhurtigt hentet hjem, hvis man laver et seriøst projekt med prissammenligninger. 

Jeg kan varmt anbefale både affiliateplug.in og Lars arbejde og support. Hans plugin er som andre skriver enormt brugervenligt, men når man er lidt krævende i forhold til hvordan det skal se ud og forsøger sig med mærkværdige opsætninger, så er det klart at lidt support kan blive nødvendigt. Og jeg kan godt forstå at Lars gerne vil have lidt for at yde den support. Lars har flere gange lyttet til forslag, tilføjet og rettet ting på forespørgsel. 

Så med andre ord, så synes jeg på ingen måde at 150 kr./mnd er dyrt for et så velfungerende produkt og super support. 

\Mikkel

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Kongsfelt:

Hvis man ikke forventer at affiliateplug.in kan øge ens omsætning med de 150 kr. pr. måned - så bør man jo ikke bruge det. Men når det er sagt, så er de 150 kr./mnd altså lynhurtigt hentet hjem, hvis man laver et seriøst projekt med prissammenligninger. 

Jeg kan varmt anbefale både affiliateplug.in og Lars arbejde og support. Hans plugin er som andre skriver enormt brugervenligt, men når man er lidt krævende i forhold til hvordan det skal se ud og forsøger sig med mærkværdige opsætninger, så er det klart at lidt support kan blive nødvendigt. Og jeg kan godt forstå at Lars gerne vil have lidt for at yde den support. Lars har flere gange lyttet til forslag, tilføjet og rettet ting på forespørgsel. 

Så med andre ord, så synes jeg på ingen måde at 150 kr./mnd er dyrt for et så velfungerende produkt og super support. 

\Mikkel

Jeg er rørerende enig! Hvis det er for dyrt pr. måned, så er ens ambitioner tilsvarende "for lave". Det er tydeligvis også derfor, at så mange Affiliate-sider fejler. Der skal hårdt arbejde til.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt forslag :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg finder det lige nødvendigt at svare i denne tråd, da jeg købte affiliateplug.in tidligere på ugen.

Jeg er virkeligt rookie til at lave hjemmesider, men har dog fået stablet en håndfuld WP sider med gratis templates på benene. Jeg tog en beslutning og benyttede affiliateplug.in på en af mine sider, og var meget betænksom ved det (da det jo er OK. dyrt når man har en lille gesjæft, og så har jeg virkeligt ringe forståelse for kodning).

Anyways, jeg gik i gang, og jeg fulgte hans 6 helt igennem fantastiske videoguider omkring hvorvidt en pristabel sættes op - tog cirka 25 minutter, og så lavede jeg en perfekt pristabel på under 5 minutter, med flere forskellige forhandlere. Det er simpelthen så vanvittigt brugervenligt det plugin, at forstår man ikke at bruge det, så bør man slet ikke sidde ved en computer. Derudover er der en guide i wordpress, som guider dig igennem hele processen!

Når det så er sagt, så mødte jeg problemer - jeg skrev en email til Lars, og han svarede på rekordtid. Han efterspurgte nogle screenshots, og inden længe var mysteriet løst - jeg brugte en for gammel version af wordpress, så den var jo på min kappe. 

Jeg synes prisen er ok. - men jeg kan godt se, at bruger man det kun på ét lille affiliate site, så kan det være trælse penge at komme af med. Men drager man nytte af dets fulde potentiale, og har 3 sites med fuldt automatisk opdaterende prislister, så er dette plugin simpelthen guld værd. Sidder man og tænker "skal - skal ikke" på grund af ens manglende tekniske færdigheder, så er det bare med at komme i sving. Den har i hvert fald gjort mit liv lettere som affiliate - og om ikke andet, så kan det let afbestilles. Så er det kun lidt håndører du har smidt ud af vinduet, og hvem har ikke købt et domæne eller to som aldrig blev brugt? ;o) 

Det kan varmt anbefales.

Venlig hilsen

Claus von Arenstorff

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var også tilfreds med programmet. Blev dog nød til at opsige det, da jeg tjente mindre på siden end jeg skulle betale for affiliateplug.in.

Jeg er nu igang med at starte projektet forfra, og måske ville jeg igen benytte mig at affliateplug.in :)

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)