Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af www.Vilduhelst.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger gode råd til at markedsføre www.vilduhelst.dk - besøgstallene (707 unikke i den sidste uge) har efter min mening har været lidt sløve, taget i betragtning

at vi lige har fået implementeret facebook comments samt deling af dilemmaer på facebook. 

Vi har overvejet at lave en konkurrence på facebook hvor vi udlover en præmie til den person der kan lave det bedste dilemma (bedømt på antal likes), hvorefter vi så tager alle de bedste bud fra konkurrencen og tager en tur på strøget i københavn for at spørge tilfældige forbipasserende om dilemmaer imens vi filmer dem.


Derudover har jeg selvfølgelig tænkt på presseomtale, men det er jo ikke sådan ligetil at få.


Så vi er super interesserede i at høre jeres mening om vores nuværende ideer, samt om i har nogle gode forslag til hvad vi kan gøre for at få promoveret siden ordentligt.


Mvh Jonas 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det her godtnok ikke et råd til markedføring, nærmere et "oy, noget er galt" :) Når man vælger en mulighed i enten eller, farer den %tæller afsted. Den looper sig selv, og kører fra 0 til 100, og om igen. Det ser lidt voldsomt ud :P

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Nu er det her godtnok ikke et råd til markedføring, nærmere et "oy, noget er galt" :) Når man vælger en mulighed i enten eller, farer den %tæller afsted. Den looper sig selv, og kører fra 0 til 100, og om igen. Det ser lidt voldsomt ud :P



Tak for feedback, hvilken browser benytter du? 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Som nævnt ovenfor looper den sig selv. Jeg synes også det er rigtig irriterende, at den skal loade siden om hver gang jeg går videre til et nyt dilemma.

Mvh

Alexander Øster
UII - Ung Innovativ Iværksætter 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Øster:

Hej

Som nævnt ovenfor looper den sig selv. Jeg synes også det er rigtig irriterende, at den skal loade siden om hver gang jeg går videre til et nyt dilemma.

Mvh

Alexander Øster
UII - Ung Innovativ Iværksætter 

Hej Alexander.


Jeg har samme spørgsmål til dig - hvilken browser bruger du?

Og på en skala fra 1-10, hvor irriterende er det at siden skal loade om?
Det er nemlig ren og skær pga. RPM indtjening.


Mvh Jonas 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasmp:
Tak for feedback, hvilken browser benytter du? 

Sidder på arbejdet lige nu, så det er IE meget meget gammelt. Det er nok årsagen, men jeg tvivler på jeg er den eneste med denne oldgamle skodbrowser ;)

Det er sikkert ikke noget der er værd at rode med alligevel:P

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Jonasmp:
Tak for feedback, hvilken browser benytter du? 

Sidder på arbejdet lige nu, så det er IE meget meget gammelt. Det er nok årsagen, men jeg tvivler på jeg er den eneste med denne oldgamle skodbrowser ;)

Det er sikkert ikke noget der er værd at rode med alligevel:P

Ja okay, det forklarer jo en del :)

Det er sgu trist at der stadig er så mange mennesker og arbejdspladser som stadig klamrer sig til

Internet Explorer...

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Jeg bruger Google Chrome, men det samme lader sig også irritere mig ved Safari. Det er noget, som uden tvivl får mig til at klikke væk, så det er nok helt oppe omkring 7 på skalaen.

Det er selvfølgelig forståeligt at du vil tjene på det, men hvis det skræmmer de besøgende væk, er det næppe en god fortjenelse.

Mvh

Alexander Øster
UII - Ung Innovativ Iværksætter 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Øster:

Hej igen

Jeg bruger Google Chrome, men det samme lader sig også irritere mig ved Safari. Det er noget, som uden tvivl får mig til at klikke væk, så det er nok helt oppe omkring 7 på skalaen.

Det er selvfølgelig forståeligt at du vil tjene på det, men hvis det skræmmer de besøgende væk, er det næppe en god fortjenelse.

Mvh

Alexander Øster
UII - Ung Innovativ Iværksætter 

Det lyder sært, oplever absolut ingen problemer hverken i chrome, rockmelt, firefox og (rent faktisk heller ikke) IE.
Men det er da noget der må tjekkes op på.

Og jeg vil helt klart kigge på det med opdateringen af siden, hvis det er sådan et stort problem som du siger. 

Desværre vil det bare være en drastisk formindskelse af indtjeningen da der pt. er 22,5 sidevisninger pr. besøg.


Men hvis det kunne få flere besøgende til at komme, samt få folk til at komme igen - så er det jo værd at se nærmere på.


Mvh Jonas 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig i Google Chrome looper tælleren også.

Og jeg finder det også relativt belastende, at den skal til at loade hele skidtet igen ved hvert klik.

Jeg synes den røde kasse ved mouse-over er lidt uheldig. Den bliver meget bleg og fesen, måske man kunne peppe den op med noget mere RØD? Altså en mere frisk og indbydende farve. Det samme gælder egentlig også for den blå. Det ligner du bare har taget en sort/hvid gradient og sat opacity lidt ned på den. Brug istedet en mørkere rød og en lysere rød som gradient, og det samme med blå.

Jeg kan ikke lige umiddelbart lure, hvad det tekstfelt og 'indsend' knap i toppen hører til? Og knappen er heller ikke noget, der ligefrem skriger "KLIK HER".

Måske man kunne gøre teksten "xx.xxx stemmer samlet" mere fremtrædende og lækkert at se på?

Fanen "Om Vilduhelst.dk" virker ikke. Samme gælder for "Kontakt".

Teksten med copyright i footeren er ekstrem utydelig. Og måske man også i footeren kunne arbejde lidt med nogle informationer dernede? Eksempelvis få rykket de sociale mediers logoer derned?

God vind med det :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)