Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nødder tvinger os til købe sort !

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Emil S:
Jeg synes det er godt vi har et kongehus.. OG det er en dansk stolthed, danmark har verdens ældste kongehus. Lad os nu ikke ændre på det.

Det er en dyr fornøjelse som jeg ikke ser nogen logik i at beholde. Danmarks stolthed, come on..

Fra Jyllinge
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 39
Fra  DiscoWorld Skrevet kl. 18:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

NurMD:
Det er en dyr fornøjelse som jeg ikke ser nogen logik i at beholde. Danmarks stolthed, come on..

det skal bare omstruktureres så de får lavere apanager :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det svare til et par kr pr borger i kongeriget Danmark - så mon ikke der er større problemer

og ja - lad os da endelig bevare noget af vores historie da alt efterhånden ryger i #moderne-skuffen-multikulturel-lad-os-endelig-ikke-støde-nogen-og-være-ligeså-ens-som-alle-andre-lande"

Supply Chain blæksprutte

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Man kan jo nok med en vis ret sige, at en tråd med et svagt spor jo er kørt ret kraftigt ud af et andet spor.

Sjovt, at blandt Aminoer finder man en gruppe der kunne løse alle vore problemer i staten og effektivisere alt, og så alligevel har valgt at blive "iværksættere" med egen webshop o.l. - Det er spild af ressourcer.

Denne flok, anser sig selv og vennerne som de der bibringer til noget, og alt privat som skønt og  alt offentligt som rent fordyrende.

Se så er der et parti der hedder enhedslisten, og nogle vil mene de er lidt i den anden grøft. Støtte til det offentlige og stor skepsis mod meget privat initiativ.

Det er så modsætninger kan man sige MEN - og her kan vi måske få dem til at mødes, for jeg tror, at både iværksættere mod kongehuset OG enhedslisten har det tilfælles, at de ELSKER NØDDER. Enhedslisten er jo også mod kongehuset, så det må kunne kombineres.

I slår jeg sammen - iværksættere mod kongehuset og enhedslisten i et valgforbund med ET vigtigt lovforlag - Kongehuset opløses, og provenuet anvendes til afskaffelse af alle afgifter på nødder. (giv evt nødder momsfrihed også). Den bør I kunne få igennem

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Atlså med al respekt John, det var da et underligt indlæg..

Hvis man er selvstændig og på Amino så er det ikke i orden at komme med sine politiske holdninger og bud på hvordan ting kan ændres....
Det er nu noget af det jeg sætter pris på i et demokrati og mener nok at de også får tid til at passe deres butikker...

Fordi de ikke er enige med dig, er deres argumenter og ret til debat altså ligeså stor som din 

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg tror nu mere, at Johns indlæg bunder i, at der netop ikke er en konkret politisk debat, men istedet fokus på at svine politikerne til. Det er nemt nok at læne sig tilbage foran computeren, og gå - undskyld mit udtryk - amokka på tasterne, bare for at komme med et surt opstød, eller se en anledning til at svine politikere til. Synes det er for tyndt.. man kan vel skrive i en sober tone, og give forslag til hvad de istedet kunne gøre :)

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 20:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

kejseren:
Det svare til et par kr pr borger i kongeriget Danmark - så mon ikke der er større problemer

 Hmmmmm kongehuset koster ca. 400 milioner om året,hvilket med hurtig hovedregning svare til ca. 80 kr pr. dansker.  Eller hvis man regner det på en anden måde, så er der 1.052.000 privatansatte i danmark, så her er vi altså oppe på lige under 400 kr pr. dansker der generere penge til at drive det offentlige. Så det er noget misvisende at tale om et par kr.

Såå et stykke hen af vejen er jeg faktisk enig med nurMD... så halshug mig bare på slotspladsen hvis nogen ikke kan tåle at høre det Confused

Hvis alle var enige så kunne man ikke kalde det her et debatforum og jeg synes cokies_ indlæg har nogen fine pointer, og jeg er enig i at politiske kandestøbere kan vi ikke bruge til meget Cool 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

så 80 kr - og so what - det er pebernødder. det er mange gange altid dem der har ondt i numsen over alt der har med flere penge til andre, end sig selv, der har det syn på Kongenhuset.

En skam - så skulle man hellere få fjernet Licensen - se dét vil være produktivt!

Supply Chain blæksprutte

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nu foretrække at give pengene til læger uden grænser, eller andre organisationer som jeg personligt mener gør en meget større forskel end kongehuset...

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

kejseren:
Licensen

Licensen? Det er pebernødder - og egentlig også betaling for en vare. ( Så kan man så diskutere om det er en god vare eller om det er obligatorisk at betale.
Nej, hvis det virkelig skulle batte noget så kunne man jo prøve at få al den selskabsskat ind som vi skal.
I denne artikel nævnes det, at vi i løbet af 5 år har mistet op mod 30 mia.

Hvis man kunne få det halve ind... eller bare en tredjedel.. ja så er der plads til både nødder, tv og kongehus.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)