Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke af min idéer skal jeg bruge min tid på? Eller noget helt tredje?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hurtige cash findes ik... Sorry to say it!

Lasse Lykke:

Jeg er iværksætter af tre grunde, vil tjene flere penge, arbejder når det passer mig (Når min uddannelse er færdig) og kunne rejse som det passer mig (Når min uddannelse er færdig). Forventer ikke at blive rig, dog vil jeg have så jeg kan rejse når det passer mig og hvor hen jeg vil.

I min verden er det også de helt forkerte grunde, som du vil være selvstændig af... Du nævner intet omkring dit job. Alt er pressure, men før fornøjelserne kommer arbejdet, og det hader du (SEO mm), eller også har det ik din interesse...

Må jeg foreslå, at du gør din uddannelse færdig og spare nogle penge op, og derefter flytter til en anden by, eller rejser ud i 1 mdr, 3 mdr eller 1 år, så du kan få renset luften omkring dig, og få en masse nye inputs...

Man får aldrig den gode ide, hvis man går og tænker over den og leder efter den. Den kommer altid, når du mindst venter det Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at skyde helt ved siden af - hvad med et rejse som ulandsfrivillig eller tage et 1/2-1/1 år på højskole? Det lyder som om, du mangler at 'finde dig selv'? 

Det er langt fra alle i din alder, der har fuldt overblik over, hvad de vil - og godt det samme - men det vil givetvis være smart at få nogle andre impulser og se verden fra andre vinkler.

/Marianne

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med at jeg skal ud og rejse er klart også en plan. Højskole er spild af tid synes jeg og frivillig arbejde, hvorfor bruge tid på noget der ikke giver dig penge eller fest og ballade :)

Gider bare ikke og vente til min uddannelse er færdig. Skulle gerne have noget jeg kan lave 100 % når jeg er færdig. Når jobbet keder mig, må jeg bare lave noget andet også?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at fokusere på ET projekt og så gå all-in på det. Ikke noget med fifa og byture, hvis der mangler SEO tags på din webshop

Dit indlæg bærer en smule præg af, at du gerne vil finde på noget og så læne dig tilbage og bare se pengene rulle ind. Problemet er at der skal HELT vildt meget arbejde til før det sker, og det ser ud som om du bare finder et nyt projekt når et af dine andre projekter bliver kedelige eller du løber ind i vanskeligheder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke:

Det med at jeg skal ud og rejse er klart også en plan. Højskole er spild af tid synes jeg og frivillig arbejde, hvorfor bruge tid på noget der ikke giver dig penge eller fest og ballade :)

Hvis det er din indstilling, så kunne jeg vel spørge om det samme... Hvorfor skal vi hjælpe dig, når vi hverken får penge , feste eller ballade ud af det?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Lasse Lykke:

Det med at jeg skal ud og rejse er klart også en plan. Højskole er spild af tid synes jeg og frivillig arbejde, hvorfor bruge tid på noget der ikke giver dig penge eller fest og ballade :)

Hvis det er din indstilling, så kunne jeg vel spørge om det samme... Hvorfor skal vi hjælpe dig, når vi hverken får penge , feste eller ballade ud af det?

Det var ikke ment som om, jeg ikke vil hjælpe folk og bare tænker på mig selv. Vil bare ikke bruge al min tid på, at hjælpe andre :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Lasse Lykke:
Hvordan kommer jeg videre og nogen som har en idé om, noget der ville fange mig mere? 

Jeg giver dem der siger at du burde gøre din uddannelses færdig, og eventuelt tage ud og rejse lidt, ret For det du gør i øjeblikket, er ikke holdbart i længden.

Lasse Lykke:
www.DitCover.dk - Den er faktisk startet, men har intet fået gjort ved den

Der er kommet en udfordring i forbindelse med at sende varerne (som man jo ikke kan smide i en postkasse om aftenen.. Wink ), og så er det lettere at give op.

Lasse Lykke:
Så har jeg også 2 webshops mere, dog har jeg ingen varer til dem endnu,

Dem har du mig bekendt haft et stykke tid, men er heller ikke kommet videre.

Lasse Lykke:
Så har jeg www.LykkeMedia.dk - hvor jeg laver Wordpress sider med unikt design

Som også ser halvffærdig ud. Dine referencer (som jeg formoder er dine egne sider) tager du selv afstand fra, hvilket er et pænt dårligt udgangspunkt, Men eftersom du ikke har fjernet disse referencer, går jeg ud fra at det heller ikke er noget du er på vej videre med.

Lasse Lykke:
Er desuden med i www.B2BGroup.dk - Som jeg bruger lid tid på, dog giver det hellere ikke noget endnu

Men gør I noget for at den skal give penge, eller er dette også mere eller mindre droppet, fordi pengene ikke kommer væltende af sig selv.

Lasse Lykke:
Så har jeg et par ideér der koster nogen hundredetusinde og har jeg ikke, så de må vente.

Jeg synes det er en god ide at de venter, da du ikke har vist et færdigt, eller næsten færdigt projekt som du bare har knoklet for. Det virker som om du bare kaster håndklædet, hvis der ikke kommer lette penge. Og så vil det være ærgerligt at smide en masse penge efter en bar, for det er også hårdt arbejde at få sådan én til at blive til en succes.

Begrav dine projekter, for de interesserer dig tydeligvis ikke. Hvis drømmen er den lettjente gevinst, bør du i stedet spille Lotto hver lørdag, og håbe at den på et tidspunkt kommer. Vil du have succes og penge, skal du være klar til at arbejde. Meget!

Når du nu har frigivet en masse tid ved ikke at sidde og kigge irriteret på projekter du ikke gider at røre ved, kan du i stedet læse en god bog. Jeg anbefaler at du køber Jesper Buch's Kick-Ass Fra kælder til milliard (den burde alle i øvrigt læse). Den giver et meget godt indblik i, hvor meget der skal arbejdes for succesen. Den viser også at belønningen kan være det hele værd, men at man altså bliver nødt til at ofre nogle ting.

Jesper Buch kan og gør alt det du gerne vil. han har også knoklet 16 - 18 timer om dagen, hver dag i 5-6 år, for at nå dertil. Han kan arbejde når det passer ham (der har lige været et par år hvor han vist ikke har lavet så meget), kan rejse når det passer ham, og hvorhen det passer ham. Han køber sig ind i eksisterende firmaer. Ikke fordi han bare læner sig tilbage og venter på at pengene triller ind, men fordi han kan være med til at gøre dem til succeser. Det er først der pengene kommer..

Så inden du fortsætter, skal du først og fremmest gøre op med dig selv om du i det hele taget har lyst til at "det gør lidt ondt" i en periode, Har du overhovedet lyst til at knokle hårdt, længe og mange timer om dagen for at opnå dine mål? Hvis du ikke har lyst til det er det helt fair, så er det bare en anden vej du skal gå. Men du skal bare vide at uanset om du vil opnå dine mål ved at have egen virksomhed, eller ved at være lønmodtager, skal du arbejde hårdt for at indfri drømmene. De indfirer ikke sig selv, men er resultatet af målrettet og vedholdende arbejde.

Anyways. Køb bogen her: http://www.saxo.com/dk/kick-ass_jesper-buch_epub_9788771371369 (e-bog, hvis du vil læse den med det samme) eller her: http://www.saxo.com/dk/kick-ass_jesper-buch_haeftet_9788771088205 (paperback)

Den er ret inspirerende, med en masse gode pointer. Helt klart årets bedste danske bog.

Og held og lykke med det hele. Jeg håber du finder noget du brænder så meget for, at du også er villig til at brænde igennem for at få det til at blive en succes, så du kan komme ud på dine rejser :o)

Tilføjelse: Jeg var ved at glemme det vigtigste :o)

Uanset hvad du kaster dig over, vil du møde modgang. Der vil komme perioder hvor det hele bare virker surt og nytteløst, og det kan være svært at tro på at det her nogensinde bliver til noget. Det er her de fleste giver op (det virker som om det også gælder for dig).

Dem der ikke giver op, men også knokler videre når det bliver surt, bliver oftest belønnet i højere eller mindre grad. Lige pludselig kommer succeserne igen, pengene triller ind, og man kan se at det kan betale sig. Her er der så nogen der læner sig tilbage, og tror at det fortsætter. Det gør det ikke. Andre bruger det som motivation for at knokle endnu mere, og opå endnu større succes. Dem der gør det, oplever at det hele bliver lidt lettere. Der er ikke noget der kommer af sig selv, men der bliver længere og længere imellem tiderne hvor det virker hårdt, Det virker ikke længere nytteløst, og belønningen kan man aflæse på sin bankkonto hver måned.

Men uanset hvad du kaster dig over, vil der være hårde perioder. Det er her du skal bide tænderne sammen, og give den en ekstra skalle. Afhængig af hvor realistisk projektet er, er det her du bliver belønnet.

Og så hør på Thorborg :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Lasse Lykke:
Det var ikke ment som om, jeg ikke vil hjælpe folk og bare tænker på mig selv. Vil bare ikke bruge al min tid på, at hjælpe andre :)

De største muligheder i mit liv, og de største ideer, har jeg fået når jeg laver noget helt andet end det jeg normalt beskæftiger mig med. Hvis man altid tænker på om man får udbytte af det man foretager sig, går man glip af en del.

For 3 uger siden deltog jeg i et arrangement, som intet havde med software, IT eller noget relateret til hvad jeg laver, at gøre. Jeg faldt i snak med en, som så viste sig at have solgt to virksomheder, begge for over en mia. dollars, og han var igang med sin 3. virksomhed. Nu har jeg adgang til sådan en person, og det havde jeg ikke fået, hvis jeg før arrangementet havde sagt "hvorfor skulle jeg spilde min tid med at dele mine erfaringer til dette arrangement uden af få noget for det?".

Mvh Carsten 

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke:
Højskole er spild af tid synes jeg og frivillig arbejde, hvorfor bruge tid på noget der ikke giver dig penge eller fest og ballade :)

Kan så fortælle dig frivillig arbejde absolut ikke skal undervurderes. I mit tilfælde har jeg frivilligt og gratis skrevet for et par sports nyhedssider. Selve arbejdet får jeg stadig ikke noget for, men jeg har fået muligheden for at indgå i et fantastisk projekt, og er sikker på at mit frivillige arbejde er den bedste investering jeg nogensinde har lavet i mit liv so far, for er sikker på at vi dette projekt bliver en kæmpe succes og dermed får jeg forhåbentlig om 5-7 år råd til at rejse/feste osv som det passer mig

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Du skal bestemt ikke lave de 3 webshops, hvis de keder dig allerede inden du er gået igang!

Jeg er selv i rejsebranchen, så jeg har min favorit. Det er en sjov branche, men det er ikke nemt at starte. Du skal være opmærksom på at du ikke slipper uden om rejsegarantifonden sådan som du beskriver dit koncept, og de politianmelder dig på stedet hvis du prøver. Man må faktisk ikke engang markedsføre en rejse uden at være medlem.

Lov om rejsegarantifond:

"§ 2. Ved en rejseydelse forstås:

1) En pakkerejse, som består af en kombination af mindst to af følgende elementer, såfremt de af rejseudbyderen udbydes samlet
eller har været udbudt på forhånd og sælges samlet, og såfremt den samlede ydelse har en varighed på over 24 timer eller
omfatter overnatning:
a) Transport.
b) Indkvartering.
c) Anden turistmæssig ydelse, der ikke er direkte knyttet til transport eller indkvartering, men som udgør en væsentlig del af
pakkerejsen." altså, sælger du hotel (B) plus en fest på et diskotek (C) til kunderne, så skal du være medlem, og så skal du betale.. Det er sådan vi gør, og vi skal være medlem. Prøv at overveje muligheden for at have et rejsebureau som "teknisk arrangør" for dig, hvis du vil gå den vej.

 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)